Животът- начин на употреба! > Екология

Контрол на климата, HAARP и земетресенията в Япония, Хаити, Китай, Чили

<< < (17/66) > >>

бай Теню:
Само гледайте глобалното затопляне какво прави.. ;D ;D ;D

EDM electronics:
Мдаааа, насъбрахте се все специалисти по облаците /по цял ден летите със самолети и ракети/ и паралелно с това психиатри, психолози и парапсихолози, които поставят диагнози. Кой ви иска оценките за хората бе, мишки такива? Да вИ поставя и аз една диагноза, че и аз съм "лекар": паталогични тъпунгери, които си мислят, че знаят и разбират всичко. Ако си мислите, че някой си интелигентен е психясал, аз пък мисля, че някои "не психясали" не са толкова интелигентни за колкото се мислят.

Ако бяхте се поинтересували малко какви доказателства има по темата, какви признания и т.н. едва ли щяхте да ми се правите на психиатри. Не веднъж сам пускал видео с което се признава в САЩ от официални лица, че пръскат химии със самолети, уж за експеримент с климата. Това е признание и не е нужно някой от вас да философства и да се прави на разбирател по въздушните кристали, за да го опровергава. Конспиративното в случая не е дали се пръска, а защо. Тук може само да се предполага. Факт е, че в Русия никъде няма такива следи. Да не би там климата в небето да е по-различен? Там няма и тема за Кемтрайл. Там където няма самолети на НАТО, т.е. на САЩ, няма такива следи. Пътнически самолети не оставят също такива следи.

RUS, кой пък на тебе ти е искал помощта, за какви гробове разправяш тука, самоубийци, мазохисти и т.н. Явно главата ти се е напълнила с летящи бръмбари от голямата ти пауза във форума.

RUS:
EDM electronics...като сравня какво си писал ти и аз ясно се вижда кой е психясалия наистина.
Аз говоря с факти от физиката и каква е силата на самовнушението...ти ми говориш за някакви измислена администрация в която лявата ръка не знае какво прави дясната.
Хайде претегляй сам ако имаш капчица обективност...

EDM electronics: