Автор Тема: Ем драйв двигател  (Прочетена 117204 пъти)

Неактивен juliang

  • Заинтригуван
  • Много Напреднал
  • *
  • Публикации: 7 091
Re: Ем драйв двигател
« Отговор #75 -: Октомври 27, 2017, 07:54:13 pm »
... Все пак, за любознателните - ето един тестов модел отпреди доста години, направен без много компромиси  ;) Да внесем малко практика сред глупостите.
Enjoy!
Не виждам да е полетял над терена ...

Неактивен ndm

  • Специалист
  • Стабилен
  • ***
  • Публикации: 712
  • и има и ш извади ако трее - че даже ш и работи
Re: Ем драйв двигател
« Отговор #76 -: Октомври 27, 2017, 08:59:47 pm »
Не виждам да е полетял над терена ...
Не можеш да направиш хинджой, затова не виждаш как летят. ;)

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Ем драйв двигател
« Отговор #77 -: Октомври 29, 2017, 09:47:00 am »
Айде троловете на събрание  :) Въобще нещо ценно да кажете имате ли?

kingstong

  • Гост
Re: Ем драйв двигател
« Отговор #78 -: Октомври 29, 2017, 11:48:26 am »
Въобще нещо ценно да кажете имате ли?
Регистрирах се преди няколко дена заради тази тема. Имах какво да кажа и покажа повярвай ми, ама поради такива като твоите коментари няма да го направя.

Виждам че си имаш свой форум, бих се регнал и там при конкретно условие, ще се изясним на мейла ако желаеш.

Както е казано „по делата ще ги познаете“

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Ем драйв двигател
« Отговор #79 -: Октомври 29, 2017, 02:41:31 pm »
Колега, ти явно си запознат с китайската технология от пост номер 1 в темата - и впрочем, какво ще рече според теб Ем драйв двигател? Защото за този с електрогравитацията си има друга тема. Както и за Томас Таусенд Браун с гравитаторите, електростатичните лифтери и прочее.
Така че, тази тема е по-обширна и не касае само електрогравитация. Прочети пак.
Иначе нищо лошо да разкажеш какво си постигнал - аз както виждаш, показвам реални прототипи, но принципа на работата им може да схване само човек, който знае какво е това. Другите, дето се изказаха след поста ми със снимките са си тролове и всички хора по-отдавна във форума сме ги разбрали - по делата им ще ги познаете, нали така беше  :) Щото дела няма, само приказки.
Давай смело, нека видим.
« Последна редакция: Октомври 29, 2017, 02:44:02 pm от atos »

Неактивен teofilius

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 712
  • Пол: Мъж
    • Teosfera - free energy - antigravity
Re: Ем драйв двигател
« Отговор #80 -: Октомври 29, 2017, 05:09:34 pm »
caduceus  Би ли споделил какви резултати си постигнал?

Неактивен GreenHulk

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 270
  • Пол: Мъж
  • Астронавигатор
Re: Ем драйв двигател
« Отговор #81 -: Октомври 30, 2017, 04:28:19 am »
Как е сметнато грам за ват? По информацията която гледах от Наудин той дава 25 mW разход (вероятно в импулсния режим) което ако го сметнем на около 25 гр. лифтер, хм не е май едно към едно...

Неактивен hyparh

  • Сериозен Експериментатор
  • Сериозен
  • ****
  • Публикации: 1 013
  • Пол: Мъж
  • As above, so below
Re: Ем драйв двигател
« Отговор #82 -: Октомври 30, 2017, 07:34:15 am »
Оргонът в електрическите ВН схеми върви през плюс клемата  ;)

Здравей caduceus,
Не би ли трябвало да го има повече като излъчване от отрицателния ВН полюс, понеже той активно излъчва отрицателни полезни йони. Наскоро си направих един детектор за отрицателни йони, който работи много добре - при модифициране един от умножителите ми на напрежение от такъв с две звена (+ и -) до такъв с няколко (само -), отчете повече от двойно количество отрицателни йони след модификацията.

Между другото планувам скоро да направя един малък оргонен акумулатор от поне 20 слоя органика-метал (за метал ще ползвам медно фолио) да проверя дали ще има дезинтеграция на меки електрони при насищане, йонизация на въздуха и отчитането й с детектора. Вътре ще могат да се поместят малък траф, кондензатори и др. за тестване дали се променя ефективността им при присъствие на меки и твърди заряди. Условията ще наподобяват тези на бомбардиране на заредени частици от Слънцето по време на силна геомагнитна буря, която понякога претоварва електропреносната мрежа.

Поздрави!

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Ем драйв двигател
« Отговор #83 -: Октомври 30, 2017, 09:46:06 am »
teofilius
Не мога да коментирам повече по това устройство /то всъщност е част от движителна установка/, не е за форум. Който не схване какво е, нека просто го сметне за някакво желязо  :) Само ще добавя, че работи под налягане и вътре се получава динамичен процес с фазово превръщане на работния флуид  ;)

hyparh
На практика оргонния ток тече през плюса - доказано многократно. Не е ясно защо, просто е така. Видях ти детектора в другия форум, добра работа - поздравления!
Орака го прави смело с алуминиево тиксо че е по-лесно, медното ще ти е скъпо и е все тая /освен ако го ползваш и за здраве - тогава трябва наистина медно или месингово/. Сложи му 35-40 слоя ако искаш да работи добре, аз съм стигал до петдесет. Оказа се че 40 бр. е съвсем ок и няма нужда от повече. Между другото, имам апарат за оргонно "продухване" на метала, така че да задържа многократно повече енергията /един вид преподреждане на енергийната решетка/ - така че като почнеш да правиш орака, може да ти обработя алуминия за да стане по-силно изделието. Апаратчето е уникално, моя разработка и го ползвам при всичките си неща, свързани с оргона - намотки, излъчватели и т.н. Не съм публикувал нищо за него досега  :)

Успех!

Неактивен hyparh

  • Сериозен Експериментатор
  • Сериозен
  • ****
  • Публикации: 1 013
  • Пол: Мъж
  • As above, so below
Re: Ем драйв двигател
« Отговор #84 -: Октомври 30, 2017, 11:32:56 am »
Благодаря, може да се възползвам от обработката като го започна :) Все пак мисля да е с мед - ще излезе по-скъпо, но ще е най-добре така, за да става за всякакви цели. Предполагам с 40 слоя оргонната концентрация вътре става много голяма?

А относно високото напрежение - сигурно ли е че при измерванията, уредът който излъчва е HV DC, т.е. изпълнен с високоволтови диоди? Аз имам предвид точно такъв тип с ясно обособени ел. полюси плюс и минус. Докато при HV AC е нормално концентрацията да е съсредоточена при фазата, а на нулата да няма нищо.


Неактивен teofilius

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 712
  • Пол: Мъж
    • Teosfera - free energy - antigravity
Re: Ем драйв двигател
« Отговор #85 -: Октомври 30, 2017, 10:18:42 pm »
Благодаря caduceus! :) Отрицателния резултат също е резултат...

Неактивен GreenHulk

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 270
  • Пол: Мъж
  • Астронавигатор
Re: Ем драйв двигател
« Отговор #86 -: Октомври 31, 2017, 02:19:58 am »
Как е сметнато грам за ват? По информацията която гледах от Наудин той дава 25 mW разход (вероятно в импулсния режим) което ако го сметнем на около 25 гр. лифтер, хм не е май едно към едно...

По диаграмата за пулсово напрежение при 300 вата разход - над 2.5 гр/W - тогава лифтера му 750 гр. ли трябва да е?

Неактивен teofilius

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 712
  • Пол: Мъж
    • Teosfera - free energy - antigravity
Re: Ем драйв двигател
« Отговор #87 -: Октомври 31, 2017, 11:59:04 am »
Принципно Да. Недостатък е че за голяма подемна сила при лифтера е нужна голяма повърхност и обем на конструкцията. При лифтера загубите са единствено от йонния вятър но при други конструкции при които отсъства но има тяга могат да се сведат още повече...

Неактивен Радико

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 7 313
  • Пол: Мъж
  • Потребителя не съществува
    • http://martinov-radiko.blogspot.com/
  • Скайп: radiko1a
Re: Ем драйв двигател
« Отговор #88 -: Октомври 31, 2017, 08:38:13 pm »
Тъжна история много тъжна. Чета публикации в тема за устройство, вече репликирано от космическите агенции на три държави, и продължават коментари за някакви хипотетични изобретения неповторени от никого защото няма човек с толкова чиста и силна душа, че да ги повтори или пък за другите световните конспиратори пречели. Добре де аджеба защо не попречиха конспираторите да се репликира M-DRIVE. Или може би от НАСА го захванаха него защото са тъпи и ограничени и хабер си нямат за съответните страхотни антигравитацуонни устройства. Ми експеримента за доказване на работоспособността на такова устройство е елементарен. Затворете го в картонена или друга кутия и го включете да работи вътре. Мерете теглото на кутията с работещо и неработещо устройство. Очаква се да има разлика. Ако устройството работи чрез отблъскване от въздуха такава разлика няма да се отчете.

Неактивен x_name41

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 940
  • מוזיקה מאריכה את החיים
    • https://www.sanmina.com/
Re: Ем драйв двигател
« Отговор #89 -: Октомври 31, 2017, 10:48:53 pm »
отговорът на въпросът може би се състои във това че по всяка вероятност компании като НАСА и други подобни нямат интерес за внедряването на ефективни и прогресивни системи за задвижване... а се стремят да използват неефективни и скъпи възможности като ракети и други подобни, а случаят с М Драйв е поредният такъв пример

една видео демонстрация на Т Т Браун система (SFE - Serrano Field Effect -носеща името на човека с патента за електрогравитационен двигател Хектор Серано, който присъства във модела на НЛО то на Боб Лазар ) (захранвана с литиевополимерни батерии) със тегло около 2.72кг (ако не се лъжа) във вакуум, остава въпросът дали би могло същото нещо при същите условия да се демонстрира чрез Ем-Драйв двигател?
<a href="https://www.youtube.com/v/hw1N5wNzJk8" target="_blank" class="new_win">https://www.youtube.com/v/hw1N5wNzJk8</a>
« Последна редакция: Ноември 05, 2017, 02:04:40 am от atos »