Тесла е искал да въведе импулсния режим но е имало противопоставяне от вече утвърдени индустриални интереси.
Aaaaaaaaaaaaa Това ме изкефи,предизвика направо духовен оргазъм. това ми прилича на вица за руският учен Попов как открил радиото; Почиствал си мазето и изведнъж гледа едно радио така го открил. Та и Тесла открил асинхронния двигател за който имало вече утвърдени индустриални интереси. така така прав си. Ти току що постави Тесла на мястото му ДРЕБЕН РАЦИОНАЛИЗАТОР намрил известно практическо приложение на някой вече УТВЪРДЕНИ ИНДУСТРИАЛНИ ИНТЕРСИ. По правилно е да се каже "индустриални стандарти"
locco Стига писа тия глупости. Когато Хенри Форд започва срийното производство на автомобили Те вече са били наложени в европа като стандарт Форд просто е копирал европейците въпреки, че сега американците с грандоманската си наглост се опитват да изкарат нещата наопаки, точно както дно време се опитвха и руснаците. Точно пък по времето когато се опитва да помогне на Едисон да направи електромобил Форд вече е бил едноличен господар в цяла америка. Първия и единствен в света успял да срине и подчини банковата им система. Реално той е "виновник" за голямата криза защото е успял да прибере половината от паричната маса в обръщение в америка, но това е друга тема. Факта, че се е оттеглил от проекта говори за неговата бзнадеждност.
Електромобилът и сега е безнадежден проект разработван единствено от страх за безпетролното бъдеще което е съвсем близо. За справка виж това:
https://greentech.bg/archives/75399 и си прави изводи. Освен това за бгла справка относно хронологията на автомобилната индустрия пред и зад океана:
Поинтересуваи се що е то "laurin & klement" и от коя година ги има. После виж Форд
За немските и англииски марки ще си затрая. А и да те питам ти провери ли коя година е първото рали Париж Лион. Той и Форд открил автомобила както Попов радиото ама не в мазето а в гаража на комшията си.
Относно безнадждността на втомобилите гарантирам ти, че при едно съ стезние между най добрият чисто нов "Тесла" и един съвсем нормален масов дизлов автомобил купен на старо тук в България 10-15 годишен. примерно Фиат 1,9 Д
Ако състезанието е примерно София-Алеко или Троян- Беклемето или Габрово-Узана.
От Теслта само на Тслата дръжката как въртиш я мъжката.
Просто няма шанс дори да завърши освен ако не се влачи с 15-20 км/ч а ако завали дъжд и се наложи да си пусне чистачките и това не я спасява.
Единствената причина индустрията да се ориентира към електромобили е липсата на друга алтернатива.