...ДВГ не е като електромобила, да връщаш енергия обратно, това е каквото мога да кажа в допълнение от предния ми пост, но и при електромобила върнатата енергия ще е нещо като при ОЕДС зареждане на кондензатор (върната но не съвсем), да не забравяме и триенето на гумите по пътя
Ето и ти се вкопчваш в детайлите, без да се опиташ да осмислиш какво ти обяснявам.
Добре, електромобила ще е електрически локомотив. Ще заменим триенето на гумите с триенето в релси, което е в пъти по-малко. Ако искаш ще го направим да левитира върху постоянни магнити. Реално стигнахме до проекта HyperLoop...
ОЕДС дето е по-малко е точно триенето на гумите - никога не можеш да затвориш 100% от магнитното поле в бобината и част от него просто се излъчва като вълни в пространството. Имаш и съпротивление в самия проводник. Ето ти ги загубите.
Кажи ми какъв е аналога на тези загуби при обикалянето на електрона? Кажи ми кои от тези загуби действат когато на едно въже неподвижно виси 10 кила тежест? Или когато торба цимент стои на масата?
Да, ако допуснем че има някакви имагинерни частици, запълващи пространството между ядрото и електрона в които тоя електрон се трие - тогава да. Но да допуснеш нещо за което няма и намек за доказателство (даже напротив) и въз основа на това допускане да вадиш "логически заключения" че на електрона му е необходима външна енергия за да продължава да обикаля ... прекалено много "логика" ми се насъбира.