Здравейте колеги!
Ако вече сте монтирали реактора ,при зглобявамето на другите установки като изпарител и подаващи газ тръби и реактора отговаря на ДВГ ,то системата сработва веднага.
Ако имате грешка във изработката на реактора ефекта е ,0,
Ако имате някакъв резултат след като запалите тогава ще мислите за кранове и стъпкови мотори.
Стъпковият мотор ,не може да го използвате след реактора! Температурата е около 300'С
Реакторът сработва оше на 30 сек.а КПД се повишава със загряването.
При моите постановки управлявам подаването на ГЕЕТ като слагам кран на Атмосферният отвор на изпарителя ,тогава във реактора се получава вакум.
Ако имате газова на колата не трябва да спирате притока на въздух защото ще подавате повече ГАЗ.
НО ако се налага все пак да притворите въздуха ,тогава намалете крановете след испарителя (максимални обороти) и леко променете винта за вътрешното налягане на самият изпарител!!!!Колата не трябва да мирише на газ...Този винт определа при какво под налягане да се подава ГАЗ.
ГЕЕТ газа трябва да го подавате във най-тясното пространство което се явява като дифузиор.
Дифузиора за газовите уредби трябва да отговаря на кубатурата на ДВГ.
Изходните тръби на реактора трябва да са изолирани иначе се получава конденз. Най добре е със вата и фолио отгоре. Тръбата трябва да постъпва във мотора вертикална за да се избегне конденза.Тръбата не трябва да е със голам диаметър защото се намалява скороста на ГЕЕТ и се охлажда. Във общият дебит ,1 част гориво и 15 части въздух сега си направете сметка колко трябва де е голяма като знаете колко е голям дифузиора на входа,и още малко за по-добро преминаване на ГЕЕТ.
За реактора: разтоянието през което минават изгорелите газове не трябва да е по голямо от дианетъра на изходните тръби. Даже по малко ,тогава се получава максимално триене и висока температура. Не се притеснявайте от това,че нали половината коли карат със запушени катализатори и за това изходните газове са много топли и мирише на сяра.
Успех