https://www.youtube.com/v/4s1b6pOTJ08една история за Боб Лазар, неговата изповед и последствията от нея събрани в едно предаване. 59 годишният Робърт Скот Лазар е физик работил в националната лаборатория на САЩ "Лос Аламос" след което преразпределен във военновъздушна база, където са му поверени някои технологии. Във интернет върви спекулация, че Лазар е работил над извънземни двигателни системи, което не е вярно, и ако не бях се запознал предварително със информация от други източници аз самият бих бил жертва още на тази спекулация. Истината е че всъщност Лазар е работил над задвижваща система използваща полеви принцип на базата на кулоновите сили на взаимодействие представени по своеобразен начин от Томас Таунсенд Браун и Бифелд Браун още през 20 те години на миналия век чрез техните Електрогравитация и Електрокинетика. Томас Таунсенд Браун направил откритието си чрез модифицирана рентгенова тръба при която забелязал, че всеки път когато включил захранването се наблюдавало някакво постъпателно движение и така постепенно стигнал до лифтера и асиметричния кондензатор. Връзката с Боб Лазар е именно асиметричния кондензатор като двигателна система над която работел във военновъздушната база а осигуряването на електричество за тази система се осъществявало чрез малък реактор работещ с елемент с пореден номер 115 от периодичната таблица (регистриран официално чак през 2003г) при, което цялата топлинна енергия се преобразувала в електричество с голям коефициент на полезно действие чрез използването на високоефективен термоелектричен преобразовател (най вероятно познатия ни елемент на Пелтие, който поставен при определени условия би имал подобни възможности). Като доказателство за всичко това служи патента на Хектор Серано издаден по късно на базата на двигателната система на НЛО то, която описва Боб Лазар. Същевременно спекулира се че НЛО то по което работел Лазар използвало гравитационни вълни. Извинете но бихте ли отговорили на въпроса какви са тези гравитационни вълни действащи в условията на земната гравитация в хоризонтална посока?, защото една от конфигурациите на двигателната система е именно осигуряване на движение в хоризонтална посока, а в космоса?...