Четейки постовете на уважаемият колега Van, стигнах до извода, че всичко е пълна каша в главата му.
Не е обяснен принципа на това "високочестотното запалване" и не е дадена нито една картинка или схема, обясняваща принципа.
Дадени са само някакви линкове към видеота на различни изделия (които даже са на различни фирми), показва се външния вид на тези изделия: имат си кутия, лепенки по тях и т.н.
Автомобили с по една запалителна бобина на всеки цилиндър съществуват от десетки години, шведите са го измислили първи този принцип - с цел да се избегне делкото и да ги няма загубите, които се получават във въздушната му междина.
И съответно всички съвременни автомобили са с такива запалвания.
Но още по-интересно ми стана КАК ще реализираш реда на запалване ако нямаш CMP (Camshaft position sensor) в колата, на която искаш да го монтираш?
И дори да го имаш този сензор, то как практически ще реализираш реда на работа на цилиндрите?