Автор Тема: Ново увеличение на тока от джулая, честито!  (Прочетена 43180 пъти)

Неактивен Михаил Кузмов

  • Специалист
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 2 561
Re: Ново увеличение на тока от джулая, честито!
« Отговор #105 -: Юли 13, 2020, 10:58:43 pm »
Пак се върнах и прочетох, - 180, (минус сто и осемдесет), или нещо недовиждам? Или нещо не разбирам? Бензина при тази температура е твърде твърд. Как се налива? Ако е съвсем новост, това е друг въпрос!

Неактивен Радико

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 7 263
  • Пол: Мъж
  • Потребителя не съществува
    • http://martinov-radiko.blogspot.com/
  • Скайп: radiko1a
Re: Ново увеличение на тока от джулая, честито!
« Отговор #106 -: Юли 14, 2020, 01:16:49 pm »
Това -180 го написах съвсем приблизително.
Охлаждането ставаше с течен азот който е с температура -176 до колкото си спомням. Да кажем, че горивото не достига тази температура защото нямат толкова време да го охладят, но поне -150 достига. И не мисли, че това което сипваха в резервоарите е било бензин от Шел или ОМВ. Не знам какво точно е но струва по 200 $ литъра.

Неактивен VITAN

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 5 038
  • Невежеството ражда химери...
Re: Ново увеличение на тока от джулая, честито!
« Отговор #107 -: Юли 14, 2020, 02:01:42 pm »
Тъй-тъй: -150 градуса.
После нещо със стайна температура.
В какво ли съотношение?
Ако предположим 1:1, то (30-150)/2 = -60.
Двигател с температура +90 примерно.
Общо става разлика от 150 градуса. Без да броя запаленото гориво. Що delita T става много!
При -60 много метали са чупливи колкото си искат...

Ей така, само нахвърляни мисли, няма да ставам пилот на Ферари.