juliang, там ги сглобяват от части, не са скъпи. Днес гледах един клип в който твърдят че джета на фолксваген правена в Китай била 800 000 там в рубли ако и е цената, потърсих в Китай на каква цена си я купуват китайците - 13800 в долари до 14300. В Русия я продават 1.6 милиона. 24 автомобила сглобяват от части, правят купето от пресовани ламарини които внасят като части, заваряват ги, грундират и боядисват дебело защото китайците не боядисват дебело и корозията за 2 години тръгва. Показват кола която са сглобили в Русия някакви джамбази бивши, сега фабриканти и същата кола но сглобена в Китай как е корозорала за 2 години само. Имат и фабрики които само пресоват ламаринени детайли, някои си ги пресоват там, нямат пари за всички матрици. Пазара там е друг, климатичните условия са други и купувачите харесват това което им върши работа. Може да прочетеш колко били лоши и изостанали ладите, но са произвели и продали за година поти 500 хиляди и карат тях защото им вършат работа. В градовете може да искат с вариатори, но другите карат механични кутии, те навъртат по 700-800 хиляди и това са 3-4 смени на вариаторна трансмисия ако е от най добри немски на Ауди, те издържат 200 хиляди километра вече, преди не добутваха 150 хиляди. Китайските вариатори ги карат по 100 хиляди и сменят помпа, да изкара още толкова. Няма нищо сложно да ги сглобяват от дребни части, в България има дори хора които могат да сглобяват коли по този начин, не е тайна че се прави ако не е дачия, а по скъпа кола на 2-3 години и си я купиш...такава е.