http://www.youtube.com/watch?v=XpxMp8fw7j0РЕЗЮМЕ:
Целта на тази демонстрация е да бъдат показани възможностите на този Модул при приложението му в електромобилите.
Най-важното е, че приложението му не е обвързано с конструктивни промени в електромобила. Този Модул се поставя на мястото на някоя от акумулаторните батерии или пък на някое специално определено за него място. Конструктивни промени в електромобила не се налагат. Той е съвместим с всяко едно превозно средство, използващо електрическа енергия за двигателите.
Другото е това, че използвайки този Модул, изминатото разстояние от електромобила се увеличава два, три или повече пъти, в зависимост от материалите, използвани в Модула.
Нека да видим в нашия случай какво бихме получили. На изхода на Модула ще получим постоянно напрежение 12.5 до 13.5VDC постоянно напрежение. Като товар имаме три лампи 12V/50W, свързани последователно. Или в случая товарът ще е около 30W. В същото време ще измерим и токът протичащ от акумулаторните батерии посредством пробник, работещ в честотен диапазон от нула до 100 KHz. Ще измерим и ефективното напрежение, което се подава към Модула и така ще определим мощността на входа на Модула. Ще измерим и определим и мощността на изхода на Модула. Ще установим една доста чувствителна разлика между двете, като отношение между мощността на изхода и тази на входа. На двата дигитални мултимера ще бъдат показани значенията на токовете на входа и изхода.
Включваме системата. Генераторът на управляващи импулси подава импулси с продължителност 760 мкск и честота на повторение 33Hz.
Отбелязваме ефективното значение на тока на входа, което е 2.5A.
100 миливолта в показанията отговарят на 1A.
Ефективното напрежение на входа, отчетено от осцилоскопа е 2.15V.
Това са ефективните значения на тока и напрежението, посредством които ние осъществяваме управлението на процесите, протичащи в Модула.
На втория мултиметър отчитаме ток на изхода 2.3A, а напрежението отчетено на осцилоскопа е 13.7VDC.
Като пресметнем мощностите, получаваме мощност на входа 5.37W, а мощност на изхода 31.5W.
Виждате каква огромна разлика имаме на мощността на изхода в сравнение с тази на входа. В дадения случай отношението е 5.87!
Или мощността, употребена за управление на процесите в модула е приблизително шест пъти по-малко от това, което получаваме на изхода!
Обърнете внимание, че енергията от батерията се използва за управление на процеса, който протича в Модула. Енергията, която получаваме на изхода е резултат от използването на друг, външен източник на енергия, а не на енергията от батерията!
И така, в нашия случай, ако приемем, че елктромобил с тези батерии би изминал 150 километра, то използвайки Модула, ние бихме увеличили пробега му поне четири пъти – той би изминал минимум 600 километра с едно зареждане на батериите.
Искам да отбележа, че работата на този Модул се базира на методът „Интегрирано комутиране на магнитни потоци” – ИНКОМП, който е предмет на мой патент от 2006 година, а самият Модул е патентован през 2009 година.
Важна особеност на Модула е, че той може да бъде поставен на всякакво превозно средство, независимо от средата, в която се използва – във вода, под вода, на суша, във въздуха, в космоса... В самият Модул няма никакви електронни елементи. Електронни елементи има само в генератора на управляващи импулси и в токоизправителя, ако е необходимо да има.
Движещи се механизми няма, което го прави устойчив на износване.