Здравейте.Искам да попитам защо мотора не задвижва един китайски генератор за 220 волта....
Здравей rokssi2,
отговорите за които се сещам са три:
1. Тайната е в инвертора.
2. Любителските условия:
Много по евтино е да намериш и използваш втора ръка алтернатор от Икарус или вагон. При маховик и ремъчни предавки се постига "механичен" резонанс.
3. Мотора куплиран директно за генератора.
Правиш електрически резонанс на ел. мотора с кондензатори.
Ако може и на генератора още по-добре.
Китайски генератор - добре, ама нов.
Аз лично съм направил моят ротовертер на този принцип.
...Няма да има съмнение че апаратурата се захранва от акумулаторите ...
Това съмнение се премахва много лесно, като се откачи акумулатора и ако системата е самодостатъчна...
Но даже и да не е, ако с акумулатора работи една и повече години / средно за акумулаторите 3 - 5 години/ това вече е предпоставка за високо КПД. Т.е. акумулатора се дозарежда в процеса на работа / например през нощта, когато консумацията в къщата спада/
На колата не сменяме ли акумулаторите?
п.с.Въобще Маховик, Инвертор - от високо КПД към СЕ.
Тъмна материя.
весели празници