С риск да се повторя, но в последните клипове колеги липсва допълнителния маховик. Макар, че самите ротори на ел.мотора и генератора сами по себе си са и маховици, все пак допълнителен такъв ще обере колебанията в оборотите и от там ще стабилизира системата най-малкото.
Наблягам и на още едно важно условие системата да е в състояние не само да се самоподдържа, но и да отдава допълнително енергия, само ако в генератора имаме резерв на обороти/напрежение и стабилизация на напрежението захранващо ел. мотора. Според мен има шансове нещата да се получат ако ел. мотора е постоянно токов с поне два-пъти по ниско работно напрежение и електронно стабилизиране на оборотите му. Има и транзисторни регулатори на обороти на моно и трифазни ел.мотори, но не са никак евтини.
И накрая една от причините постановката на Таневи2010 да работи е наличието на инвертор, който сам по себе си е стабилизатор на захранващото напрежение. Инверторите имат толеранс на входното напрежение, който не е малък. Друг важен факт е също използването на алтернатор от автомобил при който напрежението се регулира с реле или електроника и не зависи от оборотите но задължително трябват акумулатори, които да поддържат подмагнитването. Същите работят в режим на постоянен заряд/разряд.