Здрасти колега , ами на първо време ще ти трябва още един такъв мотор и някакъв съединителен елемент да им измислиш - да се куплират дет се вика. Второто нещо което ще ти трябва е всичко това да се монтира и съоръжи с добри измервателни прибори , с които да можеш да мериш ток, напрежение, както и времевите интервали в които се разминават двете съставящи на мощността - т.е. осцилоскоп. Третото нещо, което според мен трябва да е първо, е да се запиташ от къде аджеба ще се получи тази свръх ефективност....И четвъртото най важно нещо което трябва да направиш е, преди да изхабиш времето си и средствата си да видиш какво пише из книгите за активната и реактивната енергия, как му се вика на ъгъла на който се разминават векторите на тока и напрежението и чак след това да направиш опитната установка. Друго важно нещо е , когато направиш въпросната установка е да натовариш генераторната страна на ротовертера, защото на празен ход е много лесно да се направи високо напрежение на изхода, но когато има товар всички мечти рухват. А и да не забравя.... добре е да видиш как от асинхронен двигател (поне такъв си мисля , че ще използваш) се прави генератор. Ако има още нещо питай, има и други колеги които съм сигурен , че ще помагат - стискам ти палци
П.С. Гледам , че си цитирал колегата mi68 - това за резонанса е вярно , ама тока в резонансния контур като надвишава входния обърни внимание какво става с напрежението точно в този момент(все пак мощността е произведение на тока по напрежението - какво като тока скача четворно като в същия момент от време напрежението пада четворно), а какво ще стане със самия резонанс когато извършиш инвазия в него с цел завземане на енергия