Последнето каране което направих:
Без въртене на педали: 18км
С регенетив бреик контролер: 12км
Регенетив брейк контролера работи като държи колелото постоянно в генератор при този вариант е почети невъзможно да завъртиш педалите.
Когато го пускаш по инерция постепенно спира, все едно си натиснал спирачката (нмого тъпо) Не е ефективно, защото дори и по равно трябва да хабиш батериите за да се движиш.
Сега го преработвам, ще го направя само, когато натиснеш спирачката да влиза в този режим на генериране.
Това с алтернатора още го мисля, незнам как да го напрявя да зарежда на 48 волта (немога)
Ако може някой да помогне?
Няколко думи за педал асистенс ситемата:
http://www.conhismotor.com/ebay/e-bike/WP.pdfКръглото колелце с магнитчетата минава покрай сензорчето, което възпроизвежда импулс, който включва мотора, колкото по бърза се движат магнитчетата толкова повече газ
Мисля да оставя само 4 бр. от тях (за сега съм ги изключил)Защото подават мръсна газ и изтрелват колелото напред, а аз искам да мина само няколко метра например, както и имат малко забавяне от рода на 2 секунди
С две думи не усилват мотора със скоростта на въртене, а направо отпушват максималната мощност.