Днес и аз успях да си сглобя велосипеда и да му направя първия тест. Комплекта е същия като на Radoslav, с изключение на батериите, които са 12В/12Ач. Начално напрежение 38,8В. Тръгване от точка А - много кратък равен участък, следва спускане от 1,1км, след това равен път до точка Б, като цялото разстояние е 3,6км. 50-60% от равния път въртях педалите едновременно с пълна мощност на ел. двигателя. Не забелязах голяма разлика в скоростта, когато не въртя и когато въртя педалите. Няколко кръгчета от колегите на работа, като единия му правеше кеф да върти предната гума. Тръгване от точка Б - равен път, изкачване 0,95км, равен път, изкачване 1,1км. Обща дължина на пътя от Б до А - 5,6км. Като през целия път ту въртя, ту спирам, но ел. двигателя винаги на макс.(около 40% от пътя въртях, че може и по-малко да беше). Почти веднага след като се прибрах, измерих напрежението - 37,4В. 20 минути след това беше 37,7-37,8В. Най-горния акумулатор се чуваше да шумоли, нещо като свистене и бълбукане. От другите два не се чуваше нищо или може да се е чувала много слабо, но аз да не съм го чул. На връщане карах доста време по бордюра, което може да се сравни, като каране по павета. Карах малко и извън пътя, където минах през няколко по високи бабуни и няколко по-дълбоки дупки.