Поздравления за онзи, който предложи да се ползва траф от микровълнова 850-1000 вата. Практично, умно, и най-вече евтино решение. Високото напрежение ви е първичната (тънкия проводник), а дебелия е за 220 волта, изхода за товара в десния клон и в левия ще е за мотора. Първо измерете пък после ще разделите левия клон с два диода и 300 волта към мотора, а останалите от втория диод ще свържем къде?................Вдясно разбира се преди товара. Поздравления за новите снимки, но листовете ножовки са малко - остави 3-5см свободни за четката (лист гума) и останалото го запълни с листове - 20-30, колкото повече толкова ................повече.
Онези дето искат да теглят енергия от спина на електрона да спрат за малко и да не усложняват тази толкова проста и елементарна задача.
Знаете, че Тесла казва да се гледа на електричеството като на въздух, вода ....флуиди.
Тогава това, което е диска може да се сравни с обикновен компресор или помпа. Компресора взима въздух , вкарва го в цилиндъра и от там по тръбопровод в бутилка за съхранение. Когато ми потрябва пускам крана и въздуха тръгва.
Аналогично диска взима електрони и ги вкарва през пластините в проводника и кондензаторите. Ако имам ключ го затварям и токът потича към лампа, реотан, двигател...
В подробната учи-схема имате всички елементи и обхваща много подробности като сваляне, преобразуване, регулиране, делене на мощност и т.н.
Знам колко са силни съмненията ви и борбата винаги е трудна - особено тази вътре в нас. Следвайте прости решения, мислете практично и резултата ще се появи. После ще има борба за налагане на продукта ви, но нека оставим за сега бъдещето.
Ако нямате кондензатори то можете директно да вържете колекторите на първичната намотка. Пак ще работи - уверявам ви.
И малко оптимизъм - при диск с диаметър 1м е измерван разряд при 1МV.