zxsec, благодаря за поста ти. При мен реално наистина имаше някаква разлика от около 100гр с магнитите, но дали беше в повече или по-малко въобще и не съм се старал да запомням, той като такова количество аз отнасям към графа - "статистическа грешка". Освен това според мен такава "икономия" (ако въобще я има) е съвсем възможно да е станала от по-благоприятно пътни условия (по лек трафик например).
loudnes, благодаря и на теб за поста. Най-после някой да напише нещо различно от "сложих магнитите, врътнах някакъв болт и съм 5 кила надолу". "Така, че ти и повечето хора тука мисля ,че по скоро си внушават някакви положителни резултати." <- почти на 100% съм съгласен с това твое твърдение, но не съм го писал до сега, защото ще се почнат едни спорове, а грам не ми се спори. Двигателя който описваш е много подобен на този който аз карам, така, че много живо ме интересува това което си написал: "Въпроса е дали с магнитите оптимизираме сместа която гори и по този начин с по малко смес (икономия) се постигат същите мощностни характеристики , поради например по пълно изгаряне...".
Моя двигател е VW 1.8 моноинжекцион (код ABS), имам TP сензор, ламбда сонда, катализатор, датчик за температурата на антифриза, температурата на входящия въздух, мисля, че само MAP няма при мен. Аз лично не откривам никаква разлика при мен с магнити и без или ако има - тя е пренебрежимо малка.