majorche,
Така, както си подредил магнитите в тази малка кутийка, обвита с мрежа, имаш само една малка стъпка да довършиш класическия магнитен катализатор от Автотермията. Трябва да намалиш разстоянието между магнитите от втората снимка до не повече от два милиметра и в това свободно разстояние да разположиш малки оловни топчета с диаметър не повече от два милиметра. В този случай магнитният ти всмукател, от такъв, ще се превърне в класически магнитен катализатор от Автотермията. Тогава оловото като материал в турбонатора ти може напълно да се обезмисли, всякакъв материал ще върши същата работа като турбонатор. Но пък не значи, че трябва да изключиш турбонатора от употреба напълно.
Следващата ти стъпка - да извършиш пълна Автотермия,- е да смениш жигльорите на горивото в карбуратора с възможно най-малките; тези на въздуха с по-големи; а жигльора на горивото на втората камера напълно да го запушиш.
Третата стъпка. Хм..., трябват малко експерименти: в смисъл, че трябва да нагласяш предварението към момент преди горна мъртва точка /ГМТ/. След определени километри да завишаваш повече ъгъла преди горна мъртва точка и така до момент, след около 5 000 километра, когато да достигнеш теоритично невъзможните 70 градуса преди горна мъртва точка. При определяне ъгъла и времето на отеляне на чукчето от наковалнята спрямо ГМТ показател ще е равномерната и спокойна работа на двигателя.
При достигане на споменатите 5 000 километра, изминати с Автотермия, двигателят трябва да започне работа в дизелов режим, компресията му да се е повишила до 12, а след подгряване на двигателя, той да работи само с въздух, т.е. да му се спира притока на гориво НАПЪЛНО.
Не съм експериментирал с автотермия, щото вече нямам кола с обикновен карбуратор, имам с моноинжекция, дано по някое време да си купя някой стар таралясник... Тези наще, за които писах, са от книгата Автотермия. Насочи се към GOGO за консултация по този въпрос, защото той от доста време си кара ладата с Автотермия и има добър практически опит.
Добре е Автотермия да се прилага /според написаното в книгата/ на стар автомобил, който има компресия под 10.