Автор Тема: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле  (Прочетена 721528 пъти)

Неактивен EDM electronics

  • Global Moderator
  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 4 956
  • Z - Оркестър Вагнер
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #435 -: Август 12, 2010, 10:41:09 am »
Здравейте колеги!

Споделям моя "голям практически опит"  ;D, състоящ се в поставянето на магнити на горивото:

Колата ми е много стара, дизел, има изминати над 500 000 км., но въпреки всичко резходва 4.6 - 5,0 л/100 км. Резервоара е пластмасов, затова сложих магнитите на нафтовия филтър /той е метален/. Сложил съм около 15-20 неодимови магнита със сила 7,5 кг. Погледнат отстрани, филтърът прилича на таралеж. Снимка няма да поствам, че ме е срам, не съм мил двигателя от 3-4 год.  ;D. Не съм спазвал ориентация полюсите на магнитите, просто съм ги наредил хаотично, но разпределени все пак равномерно отвсякъде. Общия сбор на силата на магнитите, които съм поставил е 150 кг.

Постигнат резултат:

С 50 л. нафта измитах 1 150 км., да речем 60 % извънградско и 40 % градско, като 50% от пътя беше в Рила и Родопите, което прави 4,34 л/100 км. През планинския път често се кара на ІІІ предавка и много ниска скорост, както и доста каране по черни пътища, покрай язовири и т.н. Резултата показва намаляване разхода на горивото с около 10 %. Дали е добре или може да се желае още не знам, предвид ориентацията на магнитите.

Имам намерение да сваля разхода под 4л/100 км. Ще направя добавка, като поставя турбинен оргонен концентратор Шаубергер - Кадуцеус на въздуха в съчетание с магнити.

Моля колегата Кадуцеус да каже, от къде може да се снабдя с тънкото медно фолио, което виждаме на фотографиите му.
« Последна редакция: Август 12, 2010, 01:12:28 pm от EDM electronics »

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #436 -: Август 14, 2010, 10:12:25 pm »
EDM electronics
Поздравления за резултата - 10 % не е много, но при хаотично полюсно разположение на магнитите вероятно не може да е повече. Относно фолиото - приятел ми го донесе, аз го ползвам само за тестови модели и не го препоръчвам за постоянно, защото то е като тиксо - с лепкав слой от едната страна, който май изсъхва с времето и може да се откъсне парче. Като се има предвид че системата е след филтъра, може да направи големи поразии в ДВГ-то... Ако се сложи преди филтъра пък - хартията гаси оргонния заряд. Така че правилният начин е или турбонаторът да е от медна ламарина, най-добре посребрена отгоре, или да е пластмаса със медно и после сребърно галванично покритие. Може и златно, ама е скъпо.
Поздрави


Неактивен EDM electronics

  • Global Moderator
  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 4 956
  • Z - Оркестър Вагнер
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #437 -: Септември 21, 2010, 04:23:14 pm »
Здравейте всички!

Поставих преди въздушния филтър 4 бр. неодимови магнити по 7 кг., разположени на 90гр., с еднакви полюси и резултатът е: НИЩО.
Никаква промяна в разхода, дори забелязах леко покачване, явно съм карал по-бързичко последните 1 000 км. :D.

Ако някой знае да каже къде греша?  Оловни сачми да слагам ли?  Магнитите след въздушния филтър ли да бъдат?

Неактивен nipo

  • Наблюдаващ
  • Публикации: 11
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #438 -: Септември 21, 2010, 05:44:45 pm »
И аз сложих на Мицубиши Лансер дизел. Резултата е нищо......магнитите са 3,5кг 6 на горивото, 4 на въздуха неодимови от Прамиз. Сложени са по схемата на Caduceus. :(

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #439 -: Септември 21, 2010, 07:10:10 pm »
Здравейте колеги,
щом нямате резултат, явно бъркате в едно или повече от следните неща:
1. Магнитите е добре да се слагат след въздушния филтър, защото при преминаването през многопластовата порьозна хартия оргонът се губи.
2. Сложените 3.5 кг магнити на нипо са явно слабички, особено на въздуха - там зареждат само пристенния вътрешен слой от потока.
3. Нееднократно съм отбелязвал, че няма как да ги сложите по моята схема ако не определите точно кой полюс и страна на магнита как е зареден оргонно. Така че - простото слагане на магнити с тясната страна към тръбата не е всичко което трябва да се направи за да имате ефект. Необходимо е да се наредят по специфичен начин енергийните полюси един след друг, особено когато магнитите са повече от два - да не говорим за шест.
4. Всяко разпределение на магнитни редици независимо от правилото на подреждане се тества на водна струя през опитна тръба, в която течението е подобно на течението на горивото при различни режими. Понякога има странни резултати в зависимост от типа на ползваните магнити и се налагат корекции, като се измерва степента на зареденост на изтичащата струя. Т.е. - работата не е "лапни, пийни и стани 100 кила"  ;D Има и други неща дотогава.

Изобщо колеги, вашата работа ми прилича на измерването на електростатичния заряд в средновековието - по това колко силно ще изкрещи слугата на графа като го прасне тока  ;D Дерзайте де, няма лошо - само не изхвърляйте бебето заедно с мръсната вода, защото сте си забравили очилата и не го виждате

Поздрави

ПП
Прост тест - ако всичко е ОК с подредбата, трябва да се качат в първите 15 км оборотите на свободен ход със 100-150, после след ден-два когато се насити частично с енергия моторът да паднат около нормалните и работата му да стане много тиха. Всичко друго показва че схемата ви не е правилна!   

краsik0

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #440 -: Октомври 07, 2010, 11:33:03 am »
За колегата caduceus
Здравейте!
Аз съм нов във форума от днес.
От няколко дни чета внимателно всичко на тази тема.
Колата ми е Фиат Пунто пълна инжекция с обикновенна газова+ламда контрол.
Поставих 2 бр. магнити на газопровода преди смесителната плочка и 2бр на въздуховода преди филтъра ,обаче
няма как да ги сложа след филтъра.
Магнитите са дълги около 10см и полюсите са им странично по дължината на оста.
Поставил съм ги странично съгласно припоръките във форума.
Разхода на газ градско в София е около 11л на 100км.
Многократно засичано в продължение на 3 г.
Днес заредих газовата бутилка до горе и ще направя засичане на разхода.
Имам питане към колегата Cadeceus.
Ще има ли той възможност лично да погледне разположението на магнитите преди да засеча разхода?
Не искам да изпадам в положението на някои колеги-сложих магнити-няма резултат.
Искам да съм сигурен ,че са сложени правилно, тъй като не са  от този тип   
който масово колегите слагат.
Та ако може малко помощ.
0878437700 ::)
lz1qu@yahoo.com

« Последна редакция: Октомври 08, 2010, 06:13:12 pm от altium »

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #441 -: Октомври 07, 2010, 02:35:52 pm »
Здравей краsik0,
отговарям ти публично, защото може и други да имат такива магнити, или поясненията да са им полезни по някакъв начин.
За помощта - няма проблем, ще погледна. Все ще имам път до София тоя месец - от провинцията съм.  Какво ме притеснява:
1. Магнитите ти са 10 см дълги и трябва да се тестват - за енергиен полюс, а и с водни проби. Това досега съм го правил у нас със мои скалъпени устройства в кухнята на мивката  ;D Нямам практика с такива магнити, та не знам как ще е - само с прамизки с различна сила.
2. Имаш само два в редицата и то преди филтъра - това не е добре, защото хартията обира оргона и все едно нямаш нищо на въздуховода.
3. На газта са добре на течната фаза, само трябва да се ориентират правилно, но не е ясно какво имаш по ДВГ-то наблизо /имам предвид като излъчване/ и дали всичко друго ти е ОК. Имал съм случаи с недобре работещи мотори при които и системата няма очаквания резултат - малко странно, но факт.
Ще ти звънна и ще се разберем
Поздрави
« Последна редакция: Октомври 07, 2010, 02:38:43 pm от caduceus »

краsik0

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #442 -: Октомври 08, 2010, 02:54:04 pm »
 :)Здравейте пак!
Съгласно препоръките на caduceus махнах магнитите преди въздушния филтър_засега-.
Счупих единият дълъг магнит , определих отново полюсите с компас и поставих 2 бр. 2 см. дълги магнити на течната фаза на газта-т.е. на изходящата към изпарителя тръбичка от газовата бутилка.
Допълнително сложих още един дълъг магнит пак на течната фаза на газта -на тръбичката между изпарителя и ел. клапан.Не е показан на снимката
Още 2бр по- малки на газовата фаза -на маркуча точно преди плочката.Пак не са показани на снимката
Всички магнити са на ребро.....   НО....   за резулта ще пиша като изпразна газовата бутилка .Досега беше 11л на 100км градско в София
Ето и някои снимки..ако успея да ги кача обаче-2-3MB
Само на единият маркуч на газта-с червена боя е отбелязан S на магнита.
Очаквам и колегите да се включат със съвети и критики разбира се.
В критиката се ражда истината
 ???
« Последна редакция: Октомври 08, 2010, 06:34:54 pm от краsik0 »

краsik0

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #443 -: Октомври 08, 2010, 02:55:37 pm »
Как се вмъква снимка?

От Администратора: по същият начин, както е показано на картинката.

!!!!!!!!!! Прочети правилата на форума и правилата за работа с изображения, намиращи се в НАЧАЛОТО на форума и с индекс на ВАЖНИ ТЕМИ: https://mazeto.net/index.php?topic=2422.0

Ограничавай се в пускането на дълги и безмислени цитати, особено ако не си писал твой текст след тях.

Редактирай си поста, прикачи картинката, махни тази и изтрий коментара ми.
« Последна редакция: Октомври 08, 2010, 06:24:48 pm от altium »

bate Geni

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #444 -: Октомври 11, 2010, 11:53:51 pm »
Привет на всички колеги!
Понеже не му разбирам много-много на тая пущина интернета, да попитам началниците - модератори или к`вито там се викат;):
не разбрах как мога (или не мога) да пусна анкета?
Идейката ми е такава: тази тема и без друго се размаза и разводни толкоз много (некои колеги карат без бензин, други без коли...., некой наобратно :o), че май е време за една анкетка:
Какви са вашите резултати по отношение на разход и динамика на автомобила след монтиране на магнити?
Някои възможни отговори:
1. Намален разход, повишена динамика;
2. разход - up, динамика - тоже;
3. намален разход, динамиката - и тя;
4. разход - нагоре, динамика - няма;
5. Нищо не става, батеее....;
6. Счупи се, мамка им... сега - дебитомер, и некви други боклуци ~ 1300 лв...
Дълбоко съм убеден, че админите ще намерят начин да диференцират отговорите в анкетата по критерий за монтаж на магнитите - аз предлагам лесните 2 варианта - по схемата на уважаемия колега Caduceus и по други такива....
Дали не е време да видим за какво си пилеем времето тук... или не му е времето още?
Админи, слънчица наши ненагледни, време ви е... покажете Могъществото си...  СЕГА... простосмъртните чакаме... (аз и баджанака, поне:) )
Целувки... и наздраве! :) :)
Е.

bate Geni

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #445 -: Октомври 12, 2010, 01:46:53 am »
Поздрави на админите, имаме си анкета... 5,50 по 6-то балната... невероятна реакция, смаян съм :o :o :o..., ама те си знаят що не е пълно 6...
Чакаме резултати...
Поздравления и пожелания за дълъг админ-right...
E.

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #446 -: Октомври 12, 2010, 08:47:40 pm »
Колеги,
това ми прилича на следното упражнение: вземате един пирон, ама не знаете как действа. Може да се сложи легнал, с главата надолу, напреко и т.н. - и все няма да свърши работа  ;D. Отделно от това, може да се набутва в дъската с длан, та дори да се плюнчи за да влезе по-лесно като го натиснеш - съответно става ясно от коментарите на вещи в предмета лица, че плюнката не е с необходимия химичен състав - та затова не става работата... Или ако все пак се намери някой да каже, че трябва чук, почват опити да се чука с дръжката по няколко начина, с острото на чука и бах маа му - пак не става. И с гумен чук също!!! Явно пиронът не върши работа и трябва да не се ползва! Така показва дори анкетата сред потребителите...   :o
Със здраве
« Последна редакция: Октомври 12, 2010, 08:50:42 pm от caduceus »

tokist502

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #447 -: Октомври 12, 2010, 10:35:52 pm »
Колега  caduceus, изглежда, че всики опират до проблема с ориентацията на магнитите. Ти ги определяш посредством радиестезия ( ако не се лъжа  :) ). Така, че ако имаш възможност и желание да отвориш една тема относно радиестезията.

Неактивен vesod

  • Beginner
  • *
  • Публикации: 59
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #448 -: Октомври 12, 2010, 11:08:20 pm »
Колега  caduceus, изглежда, че всики опират до проблема с ориентацията на магнитите. Ти ги определяш посредством радиестезия ( ако не се лъжа  :) ). Така, че ако имаш възможност и желание да отвориш една тема относно радиестезията.

Здравейте.
Идеята за тема, за радиестезия, е добра.
Иначе за нареждането на магнитите погледнете 13 и 14 страница от темата.
В анкетата гласувах с :
1. Намален разход, повишена динамика.
Поздрави.

краsik0

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #449 -: Октомври 17, 2010, 04:15:52 pm »
Здравейте отново! :)
Първи впечатления след поставяне на магнитите съгласно препоръките във форума
След 1 резервоар газ-15л минах пак 120-130км градско в София
С две думи няма  положителен резултат
Или не съм ориентирал магнитите правилно или са слаби или нещо пропускам
Не всеки владее радиоестезия като колегата Кадесаус
Напълних пак бутилката и този път  сложих магнитите по стандартния начин -с юг към маркучите един срещу друг на отблъскване
само за напомняне-има 2 двойки магнити преди плочката след изпарителя и една  двойка на тръбичката преди изпарителя на течната фаза
Тръбичките са с пластмасова изолация
Магнитите нямат пряк досег с медните тръбички
На въздуха все още не съм измислил къде да сложа магнити след филтъра
Кутията е голяма и май само вътре може

Да забравих-направих и турбонатор от медна ламарина
Е-невъзможно е да се направи подобен на колегата кадеусес :o
Разчитах само на по добро миксиране на въздух-газ
С 2 думи няма разлика в разхода и мощноста  на колата от преди
Някакви препоръки или мнения ? :-\