Автор Тема: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле  (Прочетена 721508 пъти)

barekov1

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #465 -: Февруари 27, 2011, 10:17:40 pm »
Били споделил какви магнити си ползувал и колко. И как точно си ги наредил. Ако може и някоя снимка да качиш.
Аз тази седмица ще засека какъв ми е разхода на 700км. пробег. Така ще получа по голяма точност за разхода. След това ще сложа магнитите. И отново 700км.
« Последна редакция: Февруари 27, 2011, 10:20:32 pm от barekov1 »

ivotosod

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #466 -: Февруари 28, 2011, 11:27:28 pm »
Ако все още не е ясно каво е разположението на магнитните полюси на Земята, ето една снимка от Интернет: http://avgit.blogspot.com/2010/12/blog-post_8351.html

Отделих много време да се запозная с всички експерименти на колегите от форума. Реших и аз да пробвам. Автомобилът ми е Дайхатсу Роки, дизел, с турбо, метален резервоар, метални тръби на горивопровода, двигателя и главата са чугунени.
Мисля да направя следното:
1. Залепям всички магнити от HDD, които имам на дъното на резервоара, като полюсите са ориентирани в една посока - "S" към всмукателната сонда;
2. Неодимни магнити от Прамиз(колкото може повече, според джоба) с кат.№ 06.009 върху филтъра, ориентирани с "S" към изхода от филтъра;
3. Отрязвам горивопровода преди ГНП и поставям неметална тръба;
4. Върху този участък поставям примерно 6 бр. магнити с кат.№ 06.010, ориентирани по схемата на колегата "caduceus"(вариант 2, като на колегата "altium")
5. Изчаквам два-три дни, подкарвам и замервам.

За въздуха - мисля да не правя нищо, защото турбото е точно преди всмукателните колектори. В този участък на двигателния отсек температурата е сравнително висока.

Ако имате някакви препоръки - пишете. Занимавката ще започна, като ми дойдат магнитите.

Успех на всички, които експериментират.

hijacker

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #467 -: Март 01, 2011, 11:05:45 pm »
Здравейте колеги.
Поздравления за хубавия форум и интересните теми.

Точно тази тема е много интересна и я прегледах цялата.

Винаги ще се намери кой да оплюе една идея, и винаги ще се намерят и подръжници. Намирам го за нормално.

Основно имам няколко питанки за прилагането на магнитното поле:

1. Защо се наблюдава понижена работна температура на двигателя? Когато имаме най-добро изгаряне температурата следва да бъде най-висока. Съответно при по-богати или по-бедни смеси температурата е по-ниска.
2. Колегите, които се опитват да прилагат магнитно поле върху метална магистрала - при течна фаза на газта - колеги, колкото и магнити да има наредени по нея, в самата тръбичка следва да отсъства магнитно поле. Ефект - нулев.
3. Как може да се зарежда с оргон метален резервоар за бензин без да се демонтира целия? Поставянето на магнити от външната страна на резервоара имат ли изобщо някакъв ефект?

Имам монтиран 1 неодиев магнит на 20тина см преди инжекциона от няколко дни. Колата е мерцедес 190Е, 1.8 механична инжекция от 1990г.

Разхода й извънградско е, до 100км/ч, 7л./100км. 95Н. Предстои ми пътуване и ще засека с магнита.

Първите 2-3 дни след слагането на магнитчето оборотите на празен ход в покой бяха 1 идея по-високи +50/100. Днес изглежда се нормализираха. Това при всеки изглежда е различно?! Някакво обяснение? При едни са по-ниски, при други по-високи?

Интересното е, това, че от 2-3 месеца карам колата с малко по-бедна горивна смес, и съответно мотора градски цикъл загряваше максимум до 70-75гр. При същите външни условия, днес на -3 градуса околна температура, мотора загря до 80гр за същото време и същия път. Това вече ми направи впечатление! Забележително! ;-)

Като засека разход, ще споделя и него.

Нямам магнити след въздушния филтър. Ползвам ефекта само от намагнитване на горивото.

Поздрави,
–Николай

barekov1

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #468 -: Март 03, 2011, 01:50:16 pm »
Здравейте! Дойде и моят час :). Днес сложих магнити и на моята кола.  1.6 бензин. Със всичките му електроники, и сензори. Проблема е, че Управляващия блок е сложен на самия двигател върху колекторите. Наложи се магнитите да ги сложа далеч от него, още преди филтъра. Разхода който засякох е 9л. на 100км. само градско каране. Магнитите са с кат.№ 06.010. Дадоха ми ги за 7.60лв. за 10 бр. Учудващо! Наредил съм ги по схемата по долу. Първоначално след като запалих колата не усетих разлика. Единствено като, че ли след студения старт газовете не миришеха толкова много.  Но може и да си въобразявам. Предполагам резултат ще имам до няколко седмици.

barekov1

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #469 -: Март 03, 2011, 06:21:36 pm »
Ето упътване и схема на един оригинален продукт. http://shop.new-energy21.ru/downloads/mag_act.pdf

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #470 -: Март 04, 2011, 10:21:18 am »
Здравейте колеги,

отговарям тук на всички, които ми пишат на лични, защото постовете са подобни. Освен това виждам, че темата зацикля и се връща към изходно положение - едни магнити сложени както попадне на тръбите без да има пълно разбиране на процеса, на база на  неясни теории /от типа на тези, обясняващи работата на последните две устройства - експандера и руското/. Показателно е, че няма голяма файда от тях на практика :) Който не вярва, да си сложи и ще види, че нещата се движат евентуално в едни пет-десет процента икономия, които спокойно може да се получат от по-икономично каране, психологическо стискане и желание за ефект /неволната самоизмама е доста вероятна/. Друг показателен момент е увеличаването на силата на магнитите, за да се получи повече икономия - това също е подвеждащо. Важно е как се разполагат в пространството силовите линии по които тече всъщност оргона - с прекалено мощни магнити нещата отиват извън тръбите и после ефект - тцъ!  ;) От друга страна, ако се спазват принципите, изложени пряко и между редовете в темата /който е схванал - чудесно, той ще има и най-добрите резултати/, може да се мине и с един прост кварцов кристал, правилно свързване, евентуално една усилвателна бобинка и оргонна антена... Дори и без магнити, използването на които има своите проблеми - температурни ограничения, директно приложение към тръбите поради загубипри пренасяне на тока по жица, смесване на + и - енергиите при калпаво свързване и т.н. Да не говорим, че при активните устройства с напомпване на оргона има доста повече ефект - аз например отдавна съм оставил магнитите на мира поради гореизложените причини.

Колеги,
целта на занятието е да има ясна и винаги присъстваща икономия от порядъка на поне 35-40 % - независимо от сезон, начин на каране и т.н. Дотук резултатите са неустойчиви. Естествено който има тежък крак - ще си го има и след слагане на горивен или въздушен оптимизатор, но относителния ефект трябва да присъства горе-долу в посочените проценти. Аз затова работя - иначе винаги може да се оспорват нещата и да се докарва от девет кладенци вода. Затова и не пиша напоследък - като имам какво, ще започна пак. Засега експериментирам, посоката ми мисля е вярна

Поздрави и успехи на всички!
 

 
 
 

koce93

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #471 -: Март 04, 2011, 10:46:16 am »
Интересно не се разбра посоката на магнитите след толкова писане. От горния PDF и от много места се вижда, че магнитите са на привличане, срещуположни полюси. Аз съм ги сложил така, но не виждам много разлика.
http://translate.google.bg/translate?hl=bg&langpair=en%7Cbg&u=http://aktivna.lv/en/princip

barekov1

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #472 -: Март 04, 2011, 11:14:01 am »
Интересно не се разбра посоката на магнитите след толкова писане. От горния PDF и от много места се вижда, че магнитите са на привличане, срещуположни полюси. Аз съм ги сложил така, но не виждам много разлика.
http://translate.google.bg/translate?hl=bg&langpair=en%7Cbg&u=http://aktivna.lv/en/princip
На схемата магнита го дават 12000 гаус.  Твоят колко е?

hijacker

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #473 -: Март 07, 2011, 03:21:56 pm »
Здравейте колеги,
ето го и засечения разход след слагането на магнита.

Засякох го за пробех от 501км основно извънградско, като около 3% от този път мога да определя като градско каране. В тези 501км се включва и планински проход - Провадия - Айтос в едната посока.

За тези 501км изгорих 34,36 литра 95Н.
6,85л/100км, което е почти сходно с разхода без магнита.

В анкетата бих избрал опция, ако имаше такава:

Повишена динамика, разход без промяна.

Поздрави!

DJmorpheus

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #474 -: Март 10, 2011, 08:19:42 am »
Здравейте на всички,
Мойте почитания към "caduceus" . Човече ако 15% от хората в тази страна са като теб сигорно щяхме да сме в топ 10 на развитите страни.
Разгледах внимателно нещата който си направил и реших, че мога да пробвам, но после забелязах друго  :o .Ти си прекарал над две години в развитието на проекта си!
Смятам, че не е редно след като ти си толкова близо, другите просто да копираме (крадем) труда ти.
Затова ти предлагам направи нещо за моя автомобил, срещу парично възнаграждение. Аз съм доволен и на 15-20%.
Ако се справиш добре мога да ти гарантирам поне още 10 автомобила  8)
Смятам че може да получиш прилична финансова инжекция за проекта си пък след време, ако постигнеш по добри резултати, тези хора ще минат пак през теб  ;)

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #475 -: Март 10, 2011, 02:25:04 pm »
DJmorpheus
Благодаря за добрите думи и за предложението. Каквото съм побликувал, е в полза на всички - действайте без притеснение, няма проблеми. Това, което е във форума, е с ефект до 20-25 % и ще ти свърши работа, само трябва да опиташ да спазиш каквото съм писал като подредба на магнити и т.н..
Що се отнася до краен продукт, ще го има - надявам се до няколко седмици да прпиключа. Проблемът е че:
1. Съм малко маниак, гледам да доизпипвам нещата - плюс това ако питате жена ми - и много туткав ;D
2. За момента не ми трябват средства, работя и изкарвам някакви пари, които чат-пат ми стигат
3. Има както казах по-рано, флуктуации в ефекта, които искам да минимизирам. Тоя тип енергия е доста особен, погледни само при клетката на Джо що проблеми има за да се подкара.
4. Гледам да намаля до минимум риска от издънване, защото имам едни такива роднини, които правят анкети тука и само чакат да ме скъсат от бъзик  :) Пък и ме познават доста хора в два града - по друга линия
5. Вече съм накрая на пътя, малко остана - нека направя нещата като хората
 
Така че - пак благодаря, стискайте още малко и ще изкарам на пазара нещо с достатъчен ефект. И на мен не ми харесва нито цената на бензина, нито отзад да дими и мирише

Поздрави и успехи!
« Последна редакция: Март 10, 2011, 02:28:48 pm от caduceus »

hijacker

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #476 -: Март 10, 2011, 02:58:02 pm »
Браво!

Ако направиш нещо като краен продукт, което да сваля разхода дори и с 20% съм сигурен, че ще имаш клиенти, а ако останат доволни първите, интереса ще се засили лавинообразно ... Това си е цяла пазарна ниша, която в момента е заета от монтьори на LPG и метан за бензиновите коли.

До колкото разбрах, вече се занимаваш главно с обогатяване на горивото с оргон, без магнити на горивните магистрали, а директно в резервоара?

Ще чакаме включване и повече информация когато си готов.

Поздрави!

DJmorpheus

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #477 -: Март 10, 2011, 04:07:45 pm »
ОК
Ще пробвам и аз. Само дето съм скиптично настроен към моя автомобил.
Мерцедес Ц 200 97г, пълна инжекция, сменена ламбда сонда и дебитомер, всичко му работи на 100%. Имам и газова пред последно поколение БРЦ с модул за комуникация и самоубочаващ се комп. И за капак блока е сплав от алумин и още нещо.
Но смятам да пробвам с магнити по бутилката, и под купето, но за въздуха ?????????? :'(
При мен има много електроника там, а и температурата е висока, ако ги сложа там от където дърпа е преди филтара пък той е спортен.

DIDO112

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #478 -: Март 10, 2011, 06:08:13 pm »
Здравеите колеги, днес сложих едни магнити от микровълнова печка да видим какво ще се получи.
Ето и една фирма която продава магнити и работи с куриери. http://www.magsy.cz/bg/page/17382.magnit-neodimov-ndfeb/

ppankov

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #479 -: Март 10, 2011, 08:27:13 pm »
ОК
Ще пробвам и аз. Само дето съм скиптично настроен към моя автомобил.
Мерцедес Ц 200 97г, пълна инжекция, сменена ламбда сонда и дебитомер, всичко му работи на 100%. Имам и газова пред последно поколение БРЦ с модул за комуникация и самоубочаващ се комп. И за капак блока е сплав от алумин и още нещо.
Но смятам да пробвам с магнити по бутилката, и под купето, но за въздуха ?????????? :'(
При мен има много електроника там, а и температурата е висока, ако ги сложа там от където дърпа е преди филтара пък той е спортен.

Господин DJmorpheus,
привет и от мен във форума.
Като първо  - искренно Ви съветвам, да не слагате магнити по газовата бутилка !!!
Като второ и последващо :) - знам кой е вносителя на БРЦ и кой ги монтира, също така съм наясно
на какво е способен компютъра и двг-то на Ц-етката  :)
Затова, бих Ви посъветвал да отправите взор, във една друга тема в тукашния форум - "Автотермия", малко апокрифно
и със загадки е написана, но пък на второ четене излизат доста сериозни изводи.
Пара, магнити, олово - за катализатор и директно в гориво.
При един самообучаващ се компютър, е въпрос на сръчност, да се сглобят модулите.
Успехи и поздрави,
rebel
« Последна редакция: Март 10, 2011, 11:03:48 pm от rebel »