Автор Тема: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле  (Прочетена 749128 пъти)

ppankov

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #480 -: Март 10, 2011, 09:11:43 pm »
Важно уточнение към всички.

Като цяло, уредбите за LPG са проектирани да работят само със втечнен пропан - АГУ, бутилки с битова газ, парни котли на LPG  и т.н.

В България е най порочна практиката - смесва се втечнен пропан и изобутан. Какво означава това и защо е така?
Изобутанолът при внос не изисква акцизи, внася се свободно или се произвежда свободно,
пропорцията при която се смесва е от 45% до 55% със втечнения пропан, в зависимост от сезона, лято-зима.
Съдържа много графитни частици, които са инертни, които при въздействие със магнитно поле се групират и създават потенциал.

Газовите бутилки, при проектиране са изчислени, да издържат налягане в съотношение течна/газова фаза - 1:1,3, т.е. пропан - бутана ако започне да се формира в газова фаза в бутилката, то бутилката ще издържи +1,3 от обема си, после се отваря предпазния или байпасния клапан.

При поставяне на магнити по бутилката, във всяка една точка със магнит, ще се съберат изопропанови
графитни клъстери, консистенцията на течната фаза се нарушава и преминава към газова, вдига се потенциала на бутилката спрямо земя...


Моля Ви, не слагайте магнити по газовите бутилки !!!
« Последна редакция: Март 11, 2011, 09:44:00 am от altium »

DJmorpheus

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #481 -: Март 11, 2011, 02:24:56 pm »
Към rebel,
Сърдечно ви благодаря.
Това което сте написал "знам на какво е способна Ц-ката" ????     :o  В положителен смисал ли да го разбирам???

ppankov

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #482 -: Март 11, 2011, 04:13:26 pm »
Това което сте написал "знам на какво е способна Ц-ката" ????     :o  В положителен смисал ли да го разбирам???
Разбира се.
Уникалността на този мотор е такава, че в момент на работа, каквато и въглвводородна емисия в газова фаза попадне на смукателния колектор, то компютъра ще го определи като гориво и сам ще си регулира газоподаването.
Друг е въпроса , при бедни и богати смеси и линейността на анализ, обработка и сработване, но като цяло
самия двигател е уникален точно с това.

Lancelot

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #483 -: Март 14, 2011, 11:04:02 am »
Продължение BMW Е39 520i Touring, мотор M52TU (Двоен ВАНОС, две ламбда сонди)

1. Подробности по първоначалната схема:
Както вече писах имах доста добри резултати с  N към горивото и S към въздуха. Колата получи много повече ряз в ниските обороти и набираше много по-ентусиазирано до 3000 оборота, след това на 3500 оборота на този мотор му идва максималния въртящ момент и не се забеляза да върви повечко, но той от 3000 до 6200 си върви доста добре така или иначе ;)
Колата гореше средно около 8 и нещо, а преди това разходът средно беше 9.7 литра по статистика от както съм я купил до момента в който сложих магнитите. А по сметки около 17,5% икономия. Това на база заредено гориво и изминат пробег.
Освен това направих тест с показания по борд компютър - по един маршрут по който карам редовно без много трафик, слагам темпомата на 70км/ч (пътят е планински, ако карам с 90 на темпомат е малко рисково, не че без темпомат не съм карал и с по-високи скорости де ;) )отиване и връщане като я взех ми направи 8,5 разход. С магнитите ми даде 7.0.

Много се зарадвах че автомобила получи повечко ряз в ниските обороти. Имаше и един малък проблем - докато загравяше имаше един момент, в който на празен ход си сваляше за момент оборотите за секунда, после се стабилизираха.. и след примерно 10 секунди пак падаха за секунда.. и така няколко пъти в продължение на 2-3 минути докато загрее малко повечко. С магнитите това нещо изчезна

2. След това реших да разменя полюсите - N на въздух, S на гориво.
Първоначално нямаше никакъв ефект. Обяснявам си го с това, че предишната схема с магнитите е намагнитила детайлите по своя си начин и като обърнах полюсите нещата се анулираха. След пробег от 300 км. започна да се усеща ефект - в ниските обороти до 1800 оборота колата дърпаше повечко, но от 2000 до към 3000 си дърпаше както без магнити. При тия мотори се чувства, защото в ниските обороти на това купе идват слаби, нищо че са с два ВАНОСа, да не говорим за по-стария вариант, който е с един ВАНОС и въртящия момент е още по-нагоре в оборотите.
Покарах така към 600 км, икономия така и не постигнах, може и да е имало някаква икономия но слабо, а вървенето си остана горе-долу както го описах.

Показания по борд компютър по моя маршрут, 70 км/ч на темпомат: Тук с магнитите ми даде 7.5 по борд компютър.
Проблемът с играенето на оборотите си остана, като накрая беше по-леко изразен но не изчезна.

3. Минах на първата схема - N на гориво, S на въздух.
Първоначално - никаква икономия, никакъв ефект. След 300-400 км. започна да се усеща дърпането в ниските обороти, след 1000 км. реших да засека колата по борд компютър на вече установения маршрут и темпомата на 70 км/ч. Даде ми 6,5 литра средно, което ме удиви, не бях го правил за толкова. Сега започвам да я засичам на база налято гориво и изминати км. Надявам се да е поне 20% икономията вече, но времето ще покаже.
Мисля че когато колата се кара на обороти икономия няма. Ако се кара нормално и с около 90 км/ч тогава може да се каже, че има реално пестене на гориво. Заводски й дават 7.2 на дълъг път при тази скорост, 13 градско и 10 смесено. Точно 9.7 ми даваше смесено, извънградско 8, като рядко я карам с повече от 90, обикновено на толкова оставям темпомата и си джиткам. (Е има и изключения, онзи ден имаше лека гонка с Passat CC, трябваше да отстоявам баварските позиции, та тогава сигурно ми е давала 40 на 100 разход, ама това е друга тема ;) )

Ако наистина продължи да ми дава около 8 на 100 смесено ще е голямо постижение :)
Във всеки случай съм доволен от постигнатото.

А дали няма вредни влияния на тия магнити върху нещо по автомобила?
« Последна редакция: Март 15, 2011, 02:39:45 pm от Lancelot »

gost

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #484 -: Март 14, 2011, 11:33:38 am »
Браво, колега! 8)
Стискам палци.  :)

« Последна редакция: Март 15, 2011, 11:55:25 pm от altium »

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #485 -: Март 14, 2011, 06:51:18 pm »
Lancelot
Поздравления за мерака и резултатите,
пробвай как е като махнеш магнитите на въздуха, да останат само тези с N към горивото - много вероятно е ефектът да ти е същия, около 20% икономия. Начините за зареждане на въздуха и горивото с од са различни - заради скоростта и плътността на флуидите  ;)
Успех!

Lancelot

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #486 -: Март 15, 2011, 11:22:47 am »
На горивото съм сложил 4 магнита. На въздуха съм сложил 6 магнита,  защото там потокът е много по-голям. Освен това магнитите трябва да не са по-широки от сечението на маркуча на горивото и въздуха - както се коментираше по-рано по ръбовете на магнита полето е най-силно ;)


Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #487 -: Март 31, 2011, 09:09:31 pm »
Колеги,
да докладвам междинни резултати от новия тип немагнитни оптимизатори :) Разработил съм три типа и ги тествам последователно:
1. зареждане на горивото с тръбни од излъчватели /външен монтаж, върху горивопровода - енергията се фокусира по централната ос/. Същото и за антифриза - на тръбата след радиатора. 
2. зареждане пряко на горивото в резервоара /външен монтаж, проникващо од лъчение!/
3. зареждане на въздуха с биметален од филтър /вътрешен монтаж, във въздуховода след очистващия филтър/.
Всички устройства са активни, т.е. са свързани със самостоятелен излъчвателен радиантен възел - 1 и 3 чрез проводници, а при 2 е вграден в конструкцията. Всяко едно може да работи самостоятелно, но общото използване съкращава много времето за първоначално зареждане на ДВГ с од и съответно постигането на най-добри резултати. Засега 2 и 3 са тествани само в статично положение, но едва ли ще има изненади предвид натрупания вече опит по темата.
При тестовете с устройство 1 имам следните резултати:
Колата - "Ситроен Ксантия" 2,0 бензин, 16 клапана, 130 к.с., 1999 г., 186 хил км., зимни гуми.
Бензин - А95 Ромпетрол; Смесено каране - около 40 % градско, 60% междуградско - скорост 90-100 км/ч.
Стандартен разход при такъв режим - поне 8,5-9 л/100 км. /само градското е над 10! Още повече, че е много накъсано - по 5-6 км на ден и докато затвори смукача, си гори/. След слагане на у-во 1:
1. 12,7 л., 197 км., разход 6,44
2. 12,9 л., 205 км., разход 6,29
Така че нещата с икономията се въртят около 25-30 % - засега. И за да изпреваря критики, да кажа че по принцип си карам с не повече от 120 км  - т.е. колкото и да жаля колата, няма как да има такива големи разлики.
Оказа се, че добавянето на мултивибратор на 60 кхц, 12 волта в схемата не дава голяма разлика спрямо работата без него - което е прекрасно и отново иде да покаже, че ключът от бараката не е в тока, а в радианта  ;D  Т.е. съм на прав път - дори на магистрала... Вижда му се края.
Тестовете продължават. Надявам се със всички девайси да сляза под 5/100 - минимална цел 40% надолу! След двадесетина дни ще докладвам пак, трябва да навъртя поне 1500 км дотогава.

Поздрави
 

« Последна редакция: Март 31, 2011, 09:12:15 pm от caduceus »

smsi-h

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #488 -: Април 01, 2011, 08:27:47 am »
caduceus-е,

Само едно не разбрах. Как лъжеш компютъра за показанията на ламбда сондата след поставянето на  оптимизаторите?

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #489 -: Април 01, 2011, 11:43:57 am »
smsi-h
Просто съм монтирал нещата и те работят - не съм се замислял за сондата и компютъра. Но ти си прав - идва време да слагам схема за рязане на горивните импулси от задната им страна, както ме посъветва навремето lazy. Двигателят има доста мощност и това е вторият път на развитие - да се оползотвори повишената динамика като се намали физически горивния разход. Практиката ще покаже ще стигнем ли до автотермията накрая  ;D

smsi-h

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #490 -: Април 01, 2011, 12:22:57 pm »
???
...идва време да слагам схема за рязане на горивните импулси от задната им страна...
За ежектор ли говориш? Конструкцията му никак не е сложна, само дето трябват много заварки.

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #491 -: Април 01, 2011, 12:49:39 pm »
Не, за ел. регулировъчна схема към компютъра на колата - реже импулсите на дюзите

bate Geni

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #492 -: Април 05, 2011, 02:45:55 am »
Господа....
Три страници и близо 6 месеца си мълча старателно... и подминавам хумореските за моя сметка.... старателно...;) с надеждата да развиете технологията до неподозирани нива и да разгромите неверниците (май не останаха много във форума, не че ги убедихте:(   )
Факти (само малко): на 36 стр. от темата ми обещавате резултатие от 1-20 стр. (sorry, ама дотам я докарах със слонското си търпение) отпреди 2,5 год. и тези неща ще се случат ей-сега, най-късно следващата седмица до 17ч. в сряда (щот тогава ни плащат аванса и ще ми угасне резервата)... ; резултати от анкетата: около 40% с подобрение и около 60% негативни резултати (моля ви, не ми обяснявайте как тези 60% са неграмотници, дето нищо не разбират за правилната ортохексагонална (предвид магадагудният характер на диполата) ориентация на магнитите (другите 40% са железничари с правилен уклон);
Искам да внеса отново няколко болезнени (поне за мен) уточнения:
- Няма понятие среден разход! Ако някой се позовава на този термин, следва да уточни методиката на изпитване и ISO стандарта, който е спазен (позволявам си с присъщата си наглост да си мисля, че тук загубих около 60% от аудиторията)
- Когато твърдите, че сте се движили със 120 км/ч, това означава, че сте изминал за 2ч. - 240 км, респ. за 3ч - 360 км. или за 1/2ч - 60 км. Пояснение: когато сте вдигнали за малко (или повече;)) 120 км/ч ТОВА НЕ ОЗНАЧАВА, ЧЕ СТЕ СЕ ДВИЖИЛ С ТАЗИ СКОРОСТ!
Пример: от околовръстното на София до табелата Плевен са 153км. Ако ги изминете със средна скорост 120 км/ч, Вие трябва да преодолеете разстоянието, описано по-горе, за 1ч. 16,5 мин. С удоволствие ще помагам да се засече времето на желаещите (в този форум май над половината карат така, съдейки по докладваните резултати), но няма да се кача при никой от тях (само за справка: личен резултат, с който ни най-малко не се гордея: 1ч. 12м.с 300кг в колата без мен);
- Произволен изправен автомобил с нормално напомпени гуми и двигател 1,8-2,0 употребява при нормално управление със средна скорост 90км/ч. около 6,5 л.бензин 95/100 км., справка: Ланчия Дедра1,8mi, VW Passat Combi 1,8i, Mazda 929 2,0, SAAB 2,0mi turbo, Citroen Xantia 1,8i, всичките мои коли с общ пробег около 300 х.км., с мене зад волана, за дизелите и по-малките безини - друг път (има за още поне 500 х.км. коментари).
За да не ви отегчавам повече с глупостите си: НЕКА БЪДЕМ КОНСТРУКТИВНИ! (модерно е). Предлагам колегите със супер положителните резултати от магнитната технология (или оргонна такава) да ги направят достояние на простолюдието посредством онагледен пример. Какъв - очаквам вашите предложения:) и, вервайте ми;) ще помогна да се реализира;) и да се публикува:).
Дано не съжалявате.
Последно: извинения към колегите, на които им се е набрало много, че не съм хич язвителен, и не ги подигравах много (другите), ама имам лични причини да съм толкова въздържан, ключов свидетел ми е близък:) Успокоение: авантата няма да е много задълго;)
Емзеперикс
P.S. Имам много още изявления по темата, ама се опитах да бъда кратък в общ интерес, пък и след малко ме чака борба с рапичния скритохоботник, какъвто и да е той;)
Припомням, чакам вашите предложения за обективно доказване на ефект от някаква горивна инсталация.
Поздрави,
Е.
P.S. На дочелите докрая писаниците ми, бих искал да препоръчам един сайт с подобна;) насоченост и (за съжаление) с по-голяма техническа грамотност на пишещите - http://www.rakiyata.com  Наздраве!
« Последна редакция: Април 05, 2011, 03:02:30 am от bate Geni »

Неактивен gotiniq7

  • Експериментатор
  • Сериозно Активен
  • ***
  • Публикации: 409
  • Пол: Мъж
  • Домашен екпериментатор
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #493 -: Април 05, 2011, 09:52:12 am »
Объркал си форума Бай Гени :) това не е  мЕзето.нет, а мАзето.нет. За една сгрешена буква какви бели стават

bate Geni

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #494 -: Април 08, 2011, 04:57:43 am »
@gotiniq7 - добро попадение, (mezeto.net), не ми беше хрумвало, чак ме е яд, че не съм се сетил първи ;). Ще проверя дали домейнът е свободен, нали не възразявате? (Ако имате аспирации към името, то правото, разбира се, е Ваше).
Що се касае до грешката - уви, няма такава. Ако все още смятате така, бих Ви препоръчал да прочетете отново поста ми, вероятно ще получите друго виждане.
Последно: различните от масовото в дадена среда мнения се разглеждат като станала беля само в диктатурно-репресивни системи. Вярвам, просто леко сте се объркал в изказа, нали?
Малко извън темата, но във връзка с нея, бих Ви препоръчал да се запознаете с думите на човек, повлиял световното съзнание повече, отколкото с Вас можем да си мечтаем (не, че искам да си мечтаем заедно, де :) :) ).

"Има нещо нездраво и съмнително в трезвеника. Възприемам хората, които не пушат, тяхна си работа, дори възприемам тези, които не се заглеждат след жените по улицата, макар че... Но както и да се мъча, не мога да възприема непиещия за нормален. Непиещият е маниак и точка по въпроса. Всеки, който се опита да облече трезвеността в благообразно обяснение, е гад, мръсник, безочлив продажник. Да не пиеш означава да живееш като идиот.
Да си противоестестен и пластмасов като вегетарианец. Липсата на алкохол води до оглупяване и тежка шизофрения. Изкривяват се представите за света.
Човек, който не пие, е обладан от нечисти сили, служи на дявола и извънземните, става гей или умира от гъбички и херпес!"

Фьодор Михайлович Достоевски

@altium - Уважаеми колега, в изпълнение на очакването ти споделям:
1. Нямам мои стандарти за измерване и не смятам да си "ги измислям"; от твоите: пиков разход не е интересен, щото не доказва икономии; усреднен разход има само при строго дефинирани условия, неизпълними в практиката, ergo не е приложим; специфичен разход за киловат е по-сериозно, ама колко киловата ползваме при движение с някаква скорост и някаква кола по някакъв път? Нямам дино-тест за да ти отговоря и по този стандарт.
Естествено, имам решения за коректно измерване и бях готов да ги споделя, ама май е по-добре да почакам още година-две, белким/чунким някой се сети как се търкаля колелото.
2. Нямам (вече) какво да тествам, не твърдя, че моето устройство води до икономия и очевидно нямам какво да доказвам. Да доказват нещо трябва тези 43,3% (13 души) от гласувалите в анкетата с "намален разход, повишена динамика" ;)
3. Общо казано данните от моите експерименти са публикувани в поста ми отпреди 2 дни. Само поради симпатия към съфорумците споделям допълнително: на мои автомобили съм тествал няколко варианта на магнитни оптимизатори (въздух и гориво, заедно и поотделно, с и без оргонни антени и т.н.), резултат: стабилно негативен! (не нулев!); (единия път май беше само леко под нулата). Горива: бензин и газ.
Превантивно да помоля: нека за шофьорските ми неумения се изказват само колеги със сходен опит или по-голям (около700-800 х км за последните 20 г.)
4. Мога да те уверя, че маршрута Плевен - София го кара колата сама, почти без моя намеса, перфектно го познавам и гарантирам на всеки желаещ, че мога да му демонстрирам разход между 5,5 и 11/100 по това трасе (и не само по него ;)) в зависимост от времето за преминаване.
Във форума има колега, който е бил свидетел на пълно-пълно в резервоара и разход 5,79 при средна скорост 75 км/ч. Ситроен Ксантия комби, 1,8/8v/бензин, с двама големи пасажери и малко багаж. Този мотор е всичко друго, ама не и икономичен, отделно захранва и помпа за окачването.
За да повярвам на приказки за 30-40% икономия трябва някой да ми покаже разход поне 4л/100. Чакаме... ама не приказки...
4.1. Закачка: колко е разхода по документация на VW за Passat 1,8i, 8v, ABS/90PS при 60 км/ч и 5-та предавка? Очаквам предложения от всички колеги, които имат мнение. Бонус - жокер: закачката има пряко отношение към начина на управление след монтиране на оптимизатор и стремеж (обикновено неосъзнат) към икономично шофиране.
4.2. Всички измервания са правени само по системата пълно-пълно при еднакво положение на пистолета и до неговото първо самоизключване, на една и съща колонка, при налягане на гумите по предписание на производителя.

Вторият абзац на твоя пост съдържа в себе си отговора, но при спазване на изброените от теб условия(!) и именно те са разковничето (сигурен съм, че ме разбираш ;)).

"Иначе на приказки е лесно" - отново ме подкрепяш, благодаря ти ;)

За сайта с ракията - абсолютно сериозно го препоръчвам на всички, занимаващи се любителски с дестилация (не само на алкохоли ;)). Хубаво е, че оценяваш колегите, мисля, че е без ирония.
Малко са подобни ценности в БГ-нета.
А пропо, имам усещането, че процесите при дестилация не би трябвало да са безинтересни за занимаващите се с оргони, процесите при преобразуване на вещества и енергии, и т.н. и не само като източник на вдъхновение :).

Малко поздравче:
http://www.youtube.com/watch?v=7nYHOUPazy4&feature=related

Със здраве:
Емзеперикс
« Последна редакция: Април 08, 2011, 05:06:16 am от bate Geni »