Аз пиша за втори път от доста години, вчера се зачетох отначало на темата и се връщах-връщах няколко пъти да прочитам пак и пак и чак сега разбрах за какво иде реч, не че нямам магнити на 13кг. на привличане правоъгълни от Прамиз 6 бр. 4-ри за въздуха и два за изпарената газ. Теста беше отдавна, когато темата беше в началото, въртях магнитите върху стиропор във вода и стената (широката) на магнита, която покажеше нашият юг, който го знаят всички, го слагам на въздуха и изпарената газ. Тогава колата беше с обикновена АГУ. Всичките изброени фактори бяха налице - високите обороти, мек двигател, разхода беше с литър надолу още в началото, като не съм се занимавал с разстояние на свещи и аванси (ТАП- тайминг аванс процесор). Сега разбирам, че се търси и + и - на магнита, пробвах с халката ми нищо, с друго пак нищо, сетих се за майка ми че може да провери полюсите с нейното махало. След тестовете се установи, че моите магнити същите като на caduceus + се намаля и става минус на около 10см, аз във нея вярвам и видях махалото и минахме през всичките магнити. Днес ги монтирах на форда на ръб на + и редица през интервал на въздуха 4-ри на изпареният газ два като на caduceus. Гледах отдавна, че за автотермията се иска магнитни свещи и големи магнити до тях, на електрониката не се виждаше тъй като беше в кашонена кутия и само свещта беше навън, видеото беше със коронен заряд и сменяха с автотермия при второто се палеше въздуха от време на време. Това е от мен.