Автор Тема: HHO и корозия на двигателя?  (Прочетена 10824 пъти)

nenov

  • Гост
HHO и корозия на двигателя?
« -: Август 10, 2008, 10:40:37 pm »
Здравейте!

От скоро разбрах за възможността ДВГ да работи с HHO газ. Естествено се ентусиазирах. Търсих  и изчетох доста материали по темата, като естестено попаднах и на вашия сайт. В някои от източниците споменават, че повърхностите, които са изложени на HHO газ-а трябва да са от нераждъвейка, а на вътрешните повърхности на цилиндъра трябва да се отложи керамично покритие, за защита от корозия?

То и работата на газ амортизира двигателя, на метан също... но реално това си е в сферата на теорията. Реално колите си работят без никакви проблеми

Някой може ли да ми каже дали това е толкова сериозно и дали работата на HHO води до бърза амортизация на двигателя. Той и без друго работи в тежки условия, а керамично покритие в БГ ??? единствено в един от автофорумите споменаваха за нещо подобно (май беше на форума на BMW)

...Иначе съм се спрял на електролизера на Боб Бойс и в момента правя първоначалните си експерименти... :)

Неактивен vlindos

  • Подготвен
  • **
  • Публикации: 192
  • In the chaos I order
Re: HHO и корозия на двигателя?
« Отговор #1 -: Август 10, 2008, 11:05:06 pm »
Маслото в двигателя се явява освен лубрикант и предпазен слой от водната пара, освен това и в последно време (на бмв колите са с такива двигатели от началото на 90те) повечето двигатели са от алуминиеви сплави които не корозират току тъй.

nenov

  • Гост
Re: HHO и корозия на двигателя?
« Отговор #2 -: Септември 14, 2008, 04:51:12 pm »
Наскоро прочетох във форума, че двигател от жигула, захранван с HHO след известно време се е повредил, заради имплозивния характер на горене на HHO. ако е така - мисля че подобни системи са неприложими, защото едва ли някой ще си монтира подобно нещо в колата си, знаейки, че тя ще се скапе след 10000 - 50000 км. От друга страна май четох некъде, че имплозия се получава, само ако се изгаря чист HHO газ. В двигателя на колата това е невъзможно, защото има още азот, атмосферен кислород, въглероден двуокис, и никой не знае още каква част от менделеевата таблица. Крайната "супа" е много далече от чист HHO газ. Някой има ли информация как гори така приготвената "супа" и до какво може да доведе?

sheki

  • Гост
Re: HHO и корозия на двигателя?
« Отговор #3 -: Септември 14, 2008, 11:28:44 pm »
трябва да се пробва , пълни се една наелонова торбичка с газ от клетка и се слага една авто свещ и се пали .. какъв ще е ефекта :)

nenov

  • Гост
Re: HHO и корозия на двигателя?
« Отговор #4 -: Септември 15, 2008, 10:13:41 am »
изголяра и стопена найлонова торбичка, без следа от характера на горенето  ;D

mi68

  • Гост
Re: HHO и корозия на двигателя?
« Отговор #5 -: Октомври 19, 2008, 01:26:17 am »
Водород от Ховнанов апарат в стъклена дебела чаша с дъното нагоре(водорода е по -лек от въздуха)запален от кибрит гърми и кондензира водна пара по стените на чашата
(използва се кослород от въздуха;чистият кислород гърми от катализатор/разрушител/
като маслени пари,/масло/дизелово гориво,лазер;за това на кислородните бутилки не се
мажат с масло крановете, с това почва в всеки оксиженен курс.Смисълът на азота е да прекъсне горенето(4 пъти е повече по обем).Водородът е редуктор и отдава електрони,но електрони може да се получат от катод,свещ(плазма),бензин(дълги въглеводороди),азот разрушен и вода преминаваща в пара отдава електрони от порядъка на бензина.При 20 градуса имаме 20 грама водна пара в 1кубик и при 15кубика въздух имаме 300 грама вода на 1кило бензин.През зимата трябва да се подава изкуствено.От цикъл на Карно е видно че,2000 градуса или 1980градуса е практически едно и също, но разхода на бензин се дига очевидно през зимата заради ниската влага във въздуха. 
« Последна редакция: Октомври 19, 2008, 01:28:24 am от mi68 »