Автор Тема: Freddys Cell - Проект за електролизер  (Прочетена 15569 пъти)

vdomov

  • Гост
Freddys Cell - Проект за електролизер
« -: Октомври 21, 2010, 05:19:01 pm »
http://freddyscell.com/ - Проект за електролизер, много приличащ на схемите на Stanley Mayer. С негова помощ задвижват автомобили изцяло на електролизен газ.

на 16.08.2010г. http://pesn.com/2010/08/17/9501689_QA_Frederick_Wells_VP_Future_Energy_Concepts_Inc/ Frederick W. Wells показа това клипче : http://www.youtube.com/watch?v=qwQ6Acv2fQc - Додж 4х4 модел от 2004-та се задвижва изцяло на вода.

Събрани файлове, които Фреди препоръчва за четиво: Frederick Wells Theory.zip

на 26.08.2010г. излезе още информация: http://pesn.com/2010/08/26/9501693_Chat_with_Freddy_claiming_pickup_runs_on_water/ и http://freeenergynews.com/Directory/WaterFuel/FreedomReclamationProject/

на 02.09.2010г. поредния update http://pesn.com/2010/09/02/9501697_Freddy_prototype_7_update_lab_tour/

на 27.09.2010г. http://pesn.com/2010/09/27/9501707_HHOi_under_pressure_into_fuel_rail_running_vehicles_on_water_and_air/

на 07.10.2010г. http://pesn.com/2010/10/07/9501709_Interview_with_Dave_about_Freddys_water_fuel/

сформира се Yahoo група: http://groups.yahoo.com/group/Freddys_Cell/

и сайт-а на Freddy: http://www.futureenergyconceptsinc.com/
Цитат
Our goal is to create and develop systems that combine solar, wind, hydroxy, and other green technologies with main stream applications for personal, business and industrial uses.

Както и дневник, в който ще се изработят обещаните безплатни пълни планове за изработката на електролизера: http://groups.futureenergyconceptsinc.com/documentation/node/6

Последното видео показва електролиза при минимален ток: http://www.youtube.com/watch?v=iaAAdeqSMFE

Канала на Freddy's w YouTube: http://www.youtube.com/user/FutureEnergyConcepts#p/u

http://www.peswiki.com/index.php/Directory:_Hydrogen_Hog_by_Future_Energy_Concepts,_Inc.

Теория



Цитат
Basically the water is pumped into the pressure vessel when the internal float switch is closed. The PWM is used to produce and electrical pulse which is tuned to the resonant frequency of the inner electrodes. This vibrates the water trapped between the outer and inner tubes. The outer tube is charged positive and is tuned exactly 180 degrees out of phase with the inner tube. The vibration wave is propelled by the positive charge towards the outer tubes just to be attenuated by the outer tube tuning.

The excited water molecules 2(H2O) now only require a fraction of the amperage to be converted into (2H2 + O2). Also experimentation of harmonic frequencies have produced interesting results, sometimes exceeding HHO production of the tubes at resonance. The vessel has a large inner and outer tube which is tuned 4 octaves lower than the outer tubes and has a clearance between the tubes of only 1mm. This tube produces the most heat and HHO. The smaller outer tubes have a 2mm clearance and run cooler and take less amperage and are mounted around the large tube assembly. The epoxy used to seal the bottom inside of the vessel and bottom of the electrical enclosure is laced with ferrous oxide dust 10% by weight which creates an capacitor which smoothes out the square wave pattern to a sine wave pattern which helps the transition between off and on for the PWM. Experimentation with an air coil after the mosfet drivers and before the load also resulted in an increase of efficiency.
The HHO is then pressurized to 60 PSI within the vessel, and regulated by the pressure switch which cycles the PWM as needed and the under the hood pressure regulator and dryer assembly. The HHO then travels through a check valve to an injection tee. The fuel line from the rail originally is connected to the tee before a metering valve and spring loaded valve. When accelerating hard, towing, or driving up extended grades the HHO production is not sufficient to power the vehicle alone, so when the HHO pressure dips below 55 PSI the spring loaded valve opens to let a small amount of stratified HC into the injection rail. Being stratified by the large flow of HHO allows a very small amount of HC to be burnt almost 100% and fill in for the HHO vessel until the load demand ends, and the vessel regains over 55PSI of pressure. Also if you have an HHO system fault, this allows you to continue driving until you can repair it.

Схема на свързване

ШИМ(PWM) Контролер

http://www.electronickits.com/kit/complete/motor/CKMX068.htm

Използва се МХ068  (8-30VDC/max50A) има ги и в e-Bay.

Схемата му е прикачена по долу:

Изолатор за акумулаторите


batteryisolator1.pdf
« Последна редакция: Октомври 22, 2010, 07:17:54 pm от altium »

bonebiker

  • Гост
Re: Freddys Cell - Проект за електролизер
« Отговор #1 -: Март 12, 2011, 04:40:05 pm »
как точно са закрепени и свързани електрически Тръбичките в Електролизера , че не схванах.
 

Проблеми с правописа. Редактирайте си поста грамотно.
« Последна редакция: Март 12, 2011, 07:12:26 pm от altium »

Неактивен prp

  • Активен
  • **
  • Публикации: 208
    • Free Gary McKinnon
Re: Freddys Cell - Проект за електролизер
« Отговор #2 -: Юни 06, 2011, 01:41:26 pm »
Последни новини от днес:
Клетката вече се продава онлайн с името: V6 Universal Kit
http://futureenergyconceptsinc.com/E_Store.html

Силно се надявам да работи но времето ще покаже.

electro

  • Гост
Re: Freddys Cell - Проект за електролизер
« Отговор #3 -: Юни 12, 2011, 07:14:38 pm »
5500$?

Тези да не са луди?

Неактивен пламгаз

  • Експериментатор
  • Подготвен
  • ***
  • Публикации: 103
  • Пол: Мъж
  • не взимай повече отколкото можеш да платиш!!!
    • plamgaz.com
Re: Freddys Cell - Проект за електролизер
« Отговор #4 -: Юни 14, 2011, 04:20:28 am »
Приятелю вдомов почвата ли опипваш, или си рекламно лице??? Това, което показваш са просто много кв. сантиметри събрани в малък обем, а що се отнася до ламарината- според мен марката оказва влияние само на замърсяването на електролита. Професионални заварки са тези които са направени за пари, а това, което виждам на картинката са заварки с ниско качество и с различен припой. Гладал съм много пъти клипчето на Стенли с бъгито, но там то работи с клетка, която се захранва от външен енергоизточник. Гледал съм и нмого други клипове с различни автомобили и отделни агрегати, където се твърди, че се движат само с клетка, но ясна и конкретна визия на клетката никъде няма, (изключвам малките двигателчета). Това ме навежда на мисълта че всичко е реклама. Не знам ДИДО докъде стигна с неговия експеримент, скоро не се е появявал във форума.