Orenda, ти ли си експериментатора-ентусиаст на клипчетата с бензиновия агрегат и Пантона? Ако е така - поздравления!
Този опит ме навежда на следните мисли: за да работи двигателят без атмосферен кислород, значи въпросният такъв се получава от водата при термичното й разлагане. Това се случва обаче не в буркана, а в реактора, където температурата е достатъчно висока за това. Какво се получава? Температурата на изгорелите газове, които обикновено изпускаме директно в атмосферата, е ЗАГУБЕНА ЕНЕРГИЯ при работата на ДВГ. Повечето от тази загубена топлинна енергия обаче, чрез Пантон-реактора, ние можем да си я "приберем обратно" под формата на погълната топлина при един ендотермичен химичен процес, какъвто е термичното разлагане на водата до водород и кислород. След това, тези газове попадат в двигателя, където изгарят, освобождавайки ВЪТРЕ В НЕГО енергията, която иначе би излетяла безвъзвратно от ауспуха като топлина... Това обяснява и ЗАЩО отработените газове от двигател с Пантон са толкова студени.
Ето защо Пантона сработва винаги и се настройва лесно. И да стават в него някакви плазмени, магнитни, оргонни, етерни, браунови и т.н. процеси - те са второстепенни. Който успее и тях да ги впрегне в действие - още по-голям дюшеш отвсякъде, но и за "обикновения човек" (който не владее мистичните сили на мрака) има някаква пряка и лесно обяснима файда.
Това води и до следващото съждение: Водата се разлага до H2 и О2, след което (в двигателя) те изгарят обратно до вода, т.е. излишен кислород няма (освен ако не сме сложили кислородна вода/перхидрол...). Понеже двигателят продължава да работи, то явно част от отделения при разлагането на водата кислород отива за изгарянето на горивото, което пък означава, че остава свободен водород. Също така при този дефицит на кислород "изгорелите газове" със сигурност представляват продукти на непълно изгаряне - водород, метан, CO, ... Това прави нашият двигател с Пантон, който работи без атмосферен кислород един ИДЕАЛЕН ГЕНЕРАТОР на синтез-газ, с който можем да захраним... следващ по веригата ДВГ, който вече задължително трябва да използва атмосферен кислород.
Да всичко горе долу така както си разбрал, - "Ето защо Пантона сработва винаги и се настройва лесно. И да стават в него някакви плазмени, магнитни, оргонни, етерни, браунови и т.н. процеси - те са второстепенни. Който успее и тях да ги впрегне в действие - още по-голям дюшеш отвсякъде, но и за "обикновения човек" (който не владее мистичните сили на мрака) има някаква пряка и лесно обяснима файда." - магнитни, оргонни, етерни, браунови и т.н. процеси - те не са второстепенни а сърцето на процеса. Процеса представлява химична реакция, която е невъзможна без тези особености. В реактора няма желязна сърцевина а катализатор, който разцепва водната молекула, и спомага за образуването на синтетично газообразно гориво в което има не само кислород а озон. Постановката може да бъде много по сложна с много елемнти и няколко катализатора. Това ще се опитам да го направя и покажа малко по-нататък, защото сега нямам време.
Добиването на синтетично гориво по този начин съществува, но е неизгодно, защото за да получим - магнитни, оргонни, етерни, браунови и т.н. процеси - се налага вкарването на външна енергия, което прави процеса нерентабилен и скъп. Но когато използваме отработените газове на колата, нещата вече са в наша полза
Много се надявам до края на годината да реализирам ТВ поредица за този вид реактор, и най-накрая да се докаже неговата работоспособност. (химичен анализ, лаборатория и последици за двигателя)
Поздрави и успех на всички