vankiqt
Ще тръгне, засичай си разхода - зависи от двигателя и от един куп фактори кога точно. Газовото БМВ, за което последно говорих е вече на 24-5 % икономия извънградско, днес се чухме пак със собственика. Набрало е явно заряд, минало е вече над 500 км. след слагането.
Колеги,
преди малко открих нещо от
изключителна важност, което знаех, но не му отдавах дължимото внимание. Направих водни тестове със стоманени тръби и съдове и заредена от оптимизатора вода. По принцип факт е, че стоманата има изключително деструктивно влияние върху съзидателната енергия и оргонният плюс на изворната вода пада значително, като мине през стоманена вода при каптаж. В стари времена каптажите са били с медна или каменна тръба и не е имало проблем, но знанието защо точно такива явно се е позагубило. По същата логика стоманените лемежи на плуговете унищожават плодородието на почвата, което е било и причината Шаубергер да е поканен официално от Цар Борис в България.
Та да се върна на въпроса:
Регистрирах падане на заряда от 9,93/10 /който е стандартния за флуид, минал през К1/ на около 3,8 за една минута престой в стоманена тръба или съд!!! Което веднага ме навежда на мисълта за стоманените горивни филтри при някои двигатели, намиращи се точно до мотора. При няколко такива коли имах лоши резултати и се чудех защо - а то е било заради филтъра, всички бяха с такива след оптимизатора. Физически нямаше място за монтаж след филтъра, затова К1 беше на тръбата преди него. Независимо, че се регистрираше заряд на пластмасовата тръба веднага след оптимизатора, моторът беше със слаб заряд дори след доста каране
При такива коли ще се мисли за евентуално извеждане на горивен маркуч след филтъра, монтаж на К1 и тогава горивото да влиза в мотора. За съжаление не се сещам за друг вариант при този вид оптимизация. При филтър до резервоара всичко е ОК, К1 е след него.
Това решава въпроса защо при газ никога не е имало проблеми досега, а при бензин и дизел от време на време няма резултати - ЗАРАДИ СТОМАНЕНИЯ ФИЛТЪР Е! При алуминиеви не би трябвало да има проблеми.
Поздрави!
ПП
Пловдивската метанова Тойота с медни тръби е вече на 20 % икономия
Инфо отпреди 10 минути