Автор Тема: Пряко зареждане на ДВГ с оргон  (Прочетена 122006 пъти)

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Пряко зареждане на ДВГ с оргон
« Отговор #60 -: Декември 08, 2011, 02:02:51 pm »
Да, 9,92/10 - т.е. е по-зле от непрекъснатото осветяване. Верно вдига честотата, но изходния заряд е по-слаб

icrow

  • Гост
Re: Пряко зареждане на ДВГ с оргон
« Отговор #61 -: Декември 08, 2011, 02:16:29 pm »
 Благодаря за потвърждаването на опасенията ми. :)

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Пряко зареждане на ДВГ с оргон
« Отговор #62 -: Декември 08, 2011, 02:26:19 pm »
Малко да уточня - премигванията бяха през секунда, а кристалът е дълъг около 7 см - доста бистър и със силно поляризиране на оргона.

brevis

  • Гост
Re: Пряко зареждане на ДВГ с оргон
« Отговор #63 -: Декември 08, 2011, 02:42:34 pm »
ICROW, би ли драснал някаква принципна схема на системата, максимално проста и ясна? Напр. размер на пирамидата, как точно е разположен кристала, има ли и или не намотка на антената, осветлението отвън ли е, залята ли е с някаква смола т.н. Благодаря ти предварително.

icrow

  • Гост
Re: Пряко зареждане на ДВГ с оргон
« Отговор #64 -: Декември 08, 2011, 10:41:04 pm »
 Ами ще трябва да направя нова, че тази която съм направил за други колеги стана много грозна и не е за пред голяма аудитория,  ;D но не знам кога ще ми остане време, че идните дни ми се очертава много работа. Ако искаш драсни на ЛС мейл и ще ти пратя тази която имам в момента. Принципно в момента разработвам и тествам съвсем нова да го наречем "клетка",  :D така че пирамидалния концентратор е на заден план.

brevis

  • Гост
Re: Пряко зареждане на ДВГ с оргон
« Отговор #65 -: Декември 09, 2011, 04:50:27 pm »
Имаш Л.С.

icrow

  • Гост
Re: Пряко зареждане на ДВГ с оргон
« Отговор #66 -: Декември 14, 2011, 09:10:52 pm »
 Здравейте, колеги! Служебната Дачия близо 3 седмици я държах без концентратор, при което бавно почна да става двигателят по шумен и мощността да намалява. Идеята беше, да пробвам да закача концентраторът на корпуса (на маса) отзад в багажника, и да видя как ще е. Резултата беше доста добър. Веднага още на първото палене Д.В.Г. утихна и се появи мощност, не мога да кажа дали е по малко или повече от колкото, като е закачено директно на главата на Д.В.Г., но поведението ми изглежда сходно. Преди малко проведох най-накрая тестове с честотна стимулация!  ;D  Стигнах до извода, че на 6 Hz има положително увеличение, а след 1800 спира да се върти и започва бавно да се клати напред назад. Времето за реакция след смяна на честотата, беше около 2-3 секунди.
 На няколко колеги съм давал по тяхна молба схема на концентратора. Би било хубаво колеги, да споделите резултати и наблюдения, било то върху разход или динамика!   :)
 
« Последна редакция: Декември 14, 2011, 10:50:39 pm от icrow »

icrow

  • Гост
Re: Пряко зареждане на ДВГ с оргон
« Отговор #67 -: Декември 17, 2011, 08:29:17 pm »
За тези, които използват оргонни концентратори! Поради някаква причина два концентратора на една кола си пречат един на друг и ефектът е отрицателен!
« Последна редакция: Декември 17, 2011, 08:47:38 pm от Altium »

DOMIC

  • Гост
Re: Пряко зареждане на ДВГ с оргон
« Отговор #68 -: Декември 18, 2011, 12:31:51 pm »
Може ли малко по-подробно? Кои концентратори, къде са сложени, при един концентратор на същото място по-добре ли е било?

icrow

  • Гост
Re: Пряко зареждане на ДВГ с оргон
« Отговор #69 -: Май 19, 2012, 09:03:42 am »
 Привет колеги! Някой, който използва някакъв оргонизатор било магнитен, пирамидален или К1 да е забелязал през последните облачни дни да има спад в мощността?

donhuann

  • Гост
Re: Пряко зареждане на ДВГ с оргон
« Отговор #70 -: Май 19, 2012, 10:45:14 am »
Има има, поне при мен след тези гръмотевични бури  :o

icrow

  • Гост
Re: Пряко зареждане на ДВГ с оргон
« Отговор #71 -: Май 19, 2012, 02:11:33 pm »
 И на личната и на служебната същите симптоми! И днес вече на слънце пак са си добре. Явно лъчението от слънцете е най-силната "съставка"  :D

Неактивен mzk

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 622
  • Пол: Мъж
  • http://analogov.com
    • analogov.com
Re: Пряко зареждане на ДВГ с оргон
« Отговор #72 -: Май 19, 2012, 02:26:17 pm »
Колеги, имате ли записи на зарежданото гориво? Аз на касовата бележка от всяко зареждане си пиша километража и мога да кажа какъв разход имам за последните 2000 км да речем.

Освен предните дни климатичните условия бяха доста различни - студено, влажно. Защо не помислихте за тези фактори? :)
ДВГ е достатъчно сложна съвкупност от горивни смеси, запалване и т.н., че да има постоянно разни колебания. Не търсете под вола теле!

ПС: аз усетих осезаема разлика в колата си - при вървене на газ вчера и завчера изчезнаха едни придърпвания (според мен се дължат на лоша смес). Обяснявам си го с:
1. По-студеното време, при което по-богатата смес е адекватна.
2. По-висока влажност. Понякога след обилен дъжд колата просто работи по-различно.

Не разбирам защо трябва да си го обяснявам с промяна на оргонния фон от слънцето  ::) Нямам никакви оптимизатори, магнити и пр.
« Последна редакция: Май 19, 2012, 02:29:16 pm от mzk »

icrow

  • Гост
Re: Пряко зареждане на ДВГ с оргон
« Отговор #73 -: Май 19, 2012, 02:41:41 pm »
 От време на време карам друга служебна кола, която няма никаква външна намеса, пак е Дачия 1,5 ДЦИ. При нея не се забелязва все същия кютук си е и на дъжд и на слънце. Не твърдя, че е заради орфгона! Задавам го като въпрос нека всеки си каже мнението (ако е възможно и не пречи на някой) :)

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Пряко зареждане на ДВГ с оргон
« Отговор #74 -: Май 20, 2012, 04:45:50 pm »
Понеже темата е пусната от мен, нека и аз взема отношение  :)
Колеги, за да ви влияят на устойствата времето и метеорологичните условия, значи ползвате предимно пасивни концентатори или в най-добрият случай сте с активиране на пасивен такъв. Те обикновено са с ограничен капацитет и се изчерпват временно при по-сериозно натоварване. Изчерпването, или недостигът на вливане на оргон в двигателя при лошо време, когато не е в достатъчно количество в околната среда /липса на пряко слънчево греене/ води до влошаване на работата на концентраторните ви възли - включително тези на кристална основа. Просто токът ви не стига да захрани консуматора и батерията пада, казано на електротехнически език  ;)
Изходът е в използването на независещи от концентрирането по естествен път устройства, или в достатъчно мощни такива.     
Горното се доказва предимно с пряко измерване, защото косвеното чрез следене на промяната на разхода е оспорваемо поради многото фактори, влияещи на двигателя - режим на движение, влажност и т.н.
Поздрави