Не случайно те попитах - На какъв автомобил ? Интересува ме двигателя , типа гориво и КОНСУМАЦИЯТА НА МАСЛО !
Виждам, че си готов да ги пренебрегнеш и може би искаш да правиш просто клетки за добавяне на водород. Може би имаш желание да комерсиализираш резултата от това твое търсене, в което не намирам нищо лошо, но би могъл още на старта да го кажеш.Помощ ще получиш без значение.
Идеята да се добавя макар и съвсем малко количество газово гориво - водород е перфектна.Това е моята цел , хората да се запалят и да си направят автомобилите с чисти изгорели газове. Тях разбира се ги интересува да им конумират по малко гориво, за замърсяването не им пука много. Налага се да бъдат зарибявани , като им се осигури и някаква икономия на гориво. Дори да си монтират постоянно нови каталитични гърнета, тези евтините ремонтни по 100 долара с нанопокритие на каталитичната част работят месеци и най много година. Скъпите фабрични, чиято цена е над 1000 работят по 3-4 години и после и тях ги няма. Всеки отбива номера. По повод високите цени на горивата - в момента са прилично евтини, ще станат скъпи но сега не са.
Добавянето на газово гориво - метан , LPG , ВОДОРОД е една много добра идея и най вече последния е перфектния чистач.Разхода при по добро изгаряне действително се понижава.Има разбира се значение и количеството добавено газово гориво. С малко водород няма да има ефект - икономия на гориво. За да се произведе много водород е необходим много електрически ток , ако го вземем от автомобилния генератор той не е достатъчно мощен, но дори да е ще имаме загуба на енергия от преобразуване на механична енергия в ток и ако приемем че сме с най високото възможно КПД , то пак е 90% , имаме и предавка - ремъчна да кажем и там 6-7%. Но механичната енергия произведена от ДВГ е с КПД на преобразуване енергията на горивото 30% можем да приемем , КПД на електролизера - залагаме високо 85%.Така, че от всяко преобразуване имаме загуби и произведения водород ще е значително по малко като енергийна стойност от енергията вложена за неговото получаване - бензина , дизела...изразходван ще е доста повече. Ще имаме загуба на енергия . Целта от тук се променя - с малко водород трябва да има положителен ефект - икономия на гориво. За тези 20 - 30 ..300 летри в минута просто да забравим , защото ще има отрицателен ефект. Има ли смисъл да се преобразува напрежението - не няма никакъв смисъл , защото и от това ще се губи енергия. Ако може да се избегне електроника - регулатор на големината на токаи т.н.т. това също ще бъде добре и там се губят проценти енергия.