Автор Тема: Скритата маса - резултат от въртенето на масивно тяло, източник на СЕ  (Прочетена 4570 пъти)

Активен getca

  • Сериозен Експериментатор
  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 764
  • Пол: Мъж
  • https://t.me/BGfreeman
    • http://analogov.com
Свободен съкратен  превод от http://iaeg.ucoz.ru/publ/skrytaja_massa_rezultat_spina_massivnogo_tela_i_istochnik_lishnej_ehnergii/1-1-0-1

В съвременната физика се смята, че сумарният момент на импулса на въртящо се тяло m*v*R е нула. Възниква въпросът: Ако масата на телата се "увеличава" при нарастване на линейната скорост, то защо тя не може да се увеличава в резултат на центробежното ускорение ?
Ако даже елементарната частица има спин, защо масивно въртящо се тяло да няма собствен момент на импулса, обусловен именно от центробежното ускорение, а не от тангенциалните скорости ?
Точно това елементарно нарастване на масата в резултат на въртенето на тяло около собствената му ос не се отчита от съвременната теория. Разглежда се само общото влияние на "напречната" сила на ускорението на тялото, а центробежното ускорение вътре в тялото остава извън полезрението. В резултат възниква "дефицит" на масата, който се отчита от принципа на еквивалентността. В съответствие с този принцип на човек в центрофуга действа сила, все едно че пада от високо.
Но ускорението на падащо тяло е линейно, а на въртящо се тяло центробежно. Центробежно ускорение съществува даже тогава, когато скоростта на въртене не се изменя, докато при линейно движещо де тяло ускорение се появява само при промяна на скоростта на движение. Тук възниква въпросът: Не може ли това постоянно центробежно ускорение да извършва работа постоянно без изменение на скоростта на въртене на тялото ?

Следва теоретична обосновка на идеята...като накрая на статията се споменава за възможност до 50 пъти превишаване на управляващата енергия.

Симулация на тестово устройство за доказване на теорията...

<a href="http://www.youtube.com/v/fiCWVDu61A0" target="_blank" class="new_win">http://www.youtube.com/v/fiCWVDu61A0</a>
« Последна редакция: Април 21, 2012, 12:12:43 am от mzk »

Sun

  • Гост
Ако това беше вярно, тогава единичен двигател със съответният маховик щеше да си увеличава масата. Това че маховиците са в по ниско положение има друга причина, която според мен не е свързана с масата.    Въртейки се теси маховици стават както "жироскопа"  -  в равнината на въртене се движат с лекота, но усилието да промениш равнината на въртене е доста голямо.

 Тоест: представи си единият махови как се е издигнал на 45градуса. Централният двигател го завърта на половин оборот.  Представяш ли си, докато отиде до там как ще се измени равнината на въртене на маховика?   А това завъртане на равнината на въртене на жироскопа на 90градуса си е сериозно усилие. Според мен това е причината двата маховика да са в положение доближаващо се до равнината на въртене на цялостния механизъм.