Анкета

Има ли колегата Caduceus своето място във Форума или не?

Да!
24 (72.7%)
Не!
9 (27.3%)

Общ брой гласове: 23

Гласуването приключено: Септември 21, 2014, 09:08:09 am

Автор Тема: Резултати от тестове на горивен оптимизатор от caduceus  (Прочетена 164630 пъти)

Неактивен bobokom

  • Beginner
  • *
  • Публикации: 86
Re: Резултати от тестове на горивен оптимизатор от caduceus
« Отговор #75 -: Септември 12, 2014, 08:14:14 am »
Майсторе, пусни една анкета да изконите и този електрос, че той е най-големия мошеник в този форум май!

Неактивен vesod

  • Beginner
  • *
  • Публикации: 59
Re: Резултати от тестове на горивен оптимизатор от caduceus
« Отговор #76 -: Септември 12, 2014, 08:33:06 am »
Аз пък, имам предложение, да се махне бана на caduceus. Каква е тази анонимност, какви са тия простотии. Майсторе, защо не кажеш кои са тия колеги, които искат да го гонят, да се изясни картинката.

Неактивен bobokom

  • Beginner
  • *
  • Публикации: 86
Re: Резултати от тестове на горивен оптимизатор от caduceus
« Отговор #77 -: Септември 12, 2014, 08:52:36 am »
100% е на тоя елекрос, за да се изгони човека и да може да пробутва неговите измишльотини, които са 10 пъти по-скъпи и не вършат никаква работа, типично българска история.
Майсторе защо го търпиш тоя натрапник електрос? Или си плаща а?

elektros

  • Гост
Re: Резултати от тестове на горивен оптимизатор от caduceus
« Отговор #78 -: Септември 12, 2014, 09:18:21 am »
Да, аз също съм за изгонването на кадуцея, като основната причина не е, за да си продавам моите продукти, а за неговото надменно и обидно отношение. Нашите изделия не могат да се намерят на нашия пазар, всички са изтеглени, с изключение на няколко експериментални бройки.  Не е място за обсъждане  тук каква е причината за това, но само ще споделя, че е добра!  На никого не натрапвам и никого не агитирам да си купи, защото не продавам! НИКОГО НЕ ОБИЖДАМ ЗА ТОВА, ЧЕ НЕ ВЯРВА! А който е толкова сигурен, че съм мошеник, нека да заповяда лично да ми го каже, в присъствието на поне 10 човека!  Въпроси?

Неактивен az_skeleta

  • Активен
  • **
  • Публикации: 294
  • Пол: Мъж
Re: Резултати от тестове на горивен оптимизатор от caduceus
« Отговор #79 -: Септември 12, 2014, 09:30:12 am »
elektros,


  Погледни си постовете и си помисли за товаа кой какво отношение има. Човека който обижда си ти. Дали ще те гонят или не ми е все тая. Аз си чета постовете на 5 - 6 човека и Кадуцея е сред тях. Не ме бърка въобще какво пишеш, но ме бърка като почнеш да се заяждаш.

 Дали нещата му работят е друг въпрос и той даде отговор на него.

Неактивен g1905

  • Beginner
  • *
  • Публикации: 96
Re: Резултати от тестове на горивен оптимизатор от caduceus
« Отговор #80 -: Септември 12, 2014, 10:01:59 am »
Свобода на словото.... предлагам да има същата анкета за elektros. Защо caduceus има Бан?

Неактивен Maistora52

  • I'm first Omnologist in World
  • Почетен член на Форума
  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 643
  • Пол: Мъж
Re: Резултати от тестове на горивен оптимизатор от caduceus
« Отговор #81 -: Септември 12, 2014, 10:06:14 am »
Така!
Гледам, че се "разбрахте"!!!
Отменям "бана" на Кадуцеус! Анкетата и в момента е показателна...  пропорцията няма да се промени драстично дори и след 1 година.
В крайна сметка, темата е за обсъждане на Възможностите на съответното устройство, а не Кой, Къде, Какво и Как продава нещо!
...
Моля - обсъждайте вероятните подобрения на такова и подобни устройства!
Поздрави!

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Резултати от тестове на горивен оптимизатор от caduceus
« Отговор #82 -: Септември 12, 2014, 11:01:59 am »
Благодаря на всички за мненията. Сутринта гледам анкетата беше 8/2, сега 10/8... явно не искате някой да ви казва истината или пък като се видя накъде отиват нещата се побутнаха в правилната посока  :)
Извинявам се ако някой се е обидил от постовете ми, но не е това идеята - да, малко ми е къс фитила, но никога не тръгвам да нападам някого от първия, та дори и от втория път. Трябва доста да ми се изгаврят  ;D за да си отворя устата.
Колега Електрос - нищо лично спрямо теб. Но когато отричате обективни факти, това е най-малкото неразбираемо и навява мисли за българския казан... Когато някой не може да направи нещо и не е разбрал кое как е, казва че не може да стане. Не че не може - вие не можете! Което е съвсем, съвсем друга работа. Сори за което, но аз нямам нищо общо.
Друго нещо - ами дайте си малко зор да вникнете в това което говоря и поне ми погледнете сайта www.optimizatori.com
Там има раздел "Въпроси и отговори", снимки и прочее - и ще видите /и ти Електрос също/ че няма тръбички и др такива, а три поколения оптимизатори от които вече К3 с най-добри резултати и модулен монтаж, нямащ нищо общо със стандартните т.нар. Горивни оптимизатори. Защото се работи с целия процес на изгаряне и всички компоненти в него - не само с горивото. Електрическа система, въздух също. Разберете - такава система като К3 в момента няма налична никъде по света. Тече патентна процедура, минали са проучвания за новост и нещата са съвсем ясни. Вместо да се радвате, че българин е направил това изделие вие ме нападате... Странно, но обяснимо за нашия регион. Добре че има все още и някой незасегнат от подобни негативни ментални състояния  :)
Аз не искам да ви продавам нищо. Имам си пазар и нямам интерес към това - нито тук във форума, нито в България като цяло. Имам си договор за чужбина с нарастващи обеми и си работя по технологизиране на процеса - машини, поточна линия и т.н. Бил съм организатор производство и плановик във голям завод в началото на трудовия си стаж и знам как. Така че нямам интерес да пиша по форумите и да се джафкам с някого.
Когато започнах за работя по тази тематика преди около пет години, пишех всичко тук - има огромни теми в раздел "Обработка на горивото..." - който иска, да чете. Дадох и основната методика за изработка на първия оптимизатор К1 съвсем свободно и подробно. Някой да е направил действащо изделие? Или да го е пуснал масово? Май само си приказвате...
Аз не мога така. Работя и напредвам по няколко проекта, като целта е да се ползват реално от масовия потребител. Не да си навивам тел в мазето при бурканите или да пиша глупости по форумите, това не е нормално развитие. Ако това ме прави нещо крив и негоден за тая мила родна действителност, ами ще си хвана пътя навън. Няма проблеми, хората ме канят и стоя тук единствено заради децата, че не са още съвсем големи.
Така че колеги, благодаря за анкетата и отношението - н ако искате и вие да вървите напред, а не само да пишете тук и да се ядосвате, направете поне едно нещо докрай и не хулете този, който работи.
Със здраве!

Неактивен rider777

  • Наблюдаващ
  • Публикации: 44
Re: Резултати от тестове на горивен оптимизатор от caduceus
« Отговор #83 -: Септември 12, 2014, 10:59:50 pm »
Сложихте бан на Кадуцеус ???????????????    Наистина ли има Свобода на Словото тук ??????????????????????????????

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Резултати от тестове на горивен оптимизатор от caduceus
« Отговор #84 -: Септември 13, 2014, 10:15:12 am »
Колеги,
особено новите във форума - като четете, не забравяйте да погледнете и тази най-информативна и заключена по неизвестни причини тема, останала в архива. Ще ви се отворят малко повече очите за това какво става.
http://mazeto.net/index.php?topic=6079.315
Там си има и анкета от потребители, членове на форума и се вижда едно към едно работят ли или не оптимизаторите ми. И това е за К1, първия ми и най-слаб модел, след който дойдоха по-мощния К2 и зоновия К3. А във форума се оставя темата "Резултати от..." в която нещата са поизкривени от един-единствен неуспешен тест на админа МЗК с бензинов VW Голф 4, който за съжаление после се разбра че попада в групата със софтуерен блокаж :) Това беше още по времето на натрупване на данни и опит, колегата не е загубил пари или друго - само казвам.
Така че - вижте и споменатата по-горе тема, заключена от него по неизвестни причини - съжалявам, ама не се движат само бензинови Голф 4 на пътя като неговия, за да вземе такова кардинално решение на база неговите резултати. Но - глас админски, глас Божи - поне така беше по тогавашното време. Ако не е така сега, нека се отключи темата от Майстора 52, за да може да се коментира и в нея - тя е доста по-подробна. Ако трябва пък, уважаеми админи, съберете накуп двете теми, за да не се разводняват нещата, а и поизтрийте празнодумията като тези на Електрос за Албания и тръбичките - че е срамота да се четат глупости от този тип в техническа тема. Бизнес партньорите ми са от Холандия  :)
Поздрави

Неактивен Михаил Кузмов

  • Специалист
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 2 561
Re: Резултати от тестове на горивен оптимизатор от caduceus
« Отговор #85 -: Септември 13, 2014, 10:51:15 am »
caduceus ! Мисля че е редно, вече да имаш списък с автомобилите на които твоите (К) дават резултат ! Давам ти пример VOLO performance ! Имат огромен списък на автомобили, по марки и години ! Дистрибуторите им, могат да си изтеглят софтуера, и да програмират според модела автомобил, контролера ! Веднъж вкаран в OBD 2 куплунга той се намесва в работата на ECU модула на двигателя ! Промяната на всички  параметри могат да се наблюдават ! В крайна сметка, какво може да се наблюдава при теб със специализиран софтуер ?? Каква промяна да се очаква при наблюдението ?? Въпроси на които, вероятно имаш отговор ! Дай този отговор на компетентни хора, за да те подкрепят при положителни резултати !!

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Резултати от тестове на горивен оптимизатор от caduceus
« Отговор #86 -: Септември 13, 2014, 11:18:27 am »
Разбира се че имам. По-лесно е да се каже на кои не става, защото са няколко марки. Всички модели на VW от Голф 4 нататък, съответно с такива двигатели са също Шкода и Сеат. Форд и Шевролет също - бензинови и дизели. Един неуспешен опит и на Ягуар, както и един с Хонда Акура. Това е като марки - обясних по-горе защо не става - софтуерна забрана в компа. Сега дали е заради арабите дето имат акции във VW и американците дето също произвеждат петрол, не е много ясно... Особеност - Ауди например е част от VAG, обаче при него всеки тип оптимизатор работи чудесно.
На кои марки става без никакъв проблем и е правено нееднократно - Мерцедес, БМВ, Ауди, Опел, Пежо, Ситроен, Рено, Нисан, Мицубиши, Субару, Тойота, /за Волво и Сааб нямам спомен/, Хюндай, Киа, Деу. Това са най-разпространените коли и са 85-90% от пазара. Може да съм забравил нещо, но ако има някой интерес към определена марка, да пита и ще бръкна в базата данни да видя.
Всичко, що е на газ с обикновена уредба може да се регулира ръчно - без никакво изключение, тогава няма сензори и електроники и нещата са ОК. Включително и тези дето не се самонастройват от VW групата и останалите такива.
Всичко, що е с газови инжекциони и оптимизаторите ми работят при него на бензин, се настройва автоматично и при газ - стига да му е закачена бензиновата ламбда при монтажа на газовата /не както правят Ланди Ренцо - откачат я и настройват ръчно/. При закачена ламбда и добре реагираща кола, вследствие подобреното изгаряне бензиновите дюзи се затварят сами /падат инжекторните времена/ и газовите ги следват /вижда се на програмата/. При тези от проблемната група - може да се настрои газовият инжекцион ръчно през програмата и да се заобиколи софтуерния блокаж при бензин.
При дизелите - всичко с ламбда сонда което не е от проблемната група е ОК. Това са коли пр-во след 2005 г, като в периода 2001-2005 едни имат сонда, други не. Скоро сложих на един Мерцедес 2002 комънрейл, който си имаше всичко и падна с 1,5 литра навън и с 2-2,5л. в града. Т.е. когато няма компромиси, както е при добрите марки - всичко е ОК.
Някои дизели от ранните комънрейли до 2006 -2007 г. имат добра реакция, но след 2007 почват масово софтуерни  блокажи. Почти без изключение това е при камионите. Само една-две марки правят изключение /Рено и Мерцедес/ но тестовете не са съвсем пълни и не мога още да коментирам.
Конкретно по въпроса на колегата Кузмов - ако някога имам работен контакт с производител /а това ще стане рано или късно/ или още по-лесно - тунинг фирма със възможности да променя софтуер и маха забрани за обедняване от посочения тип, нещата ще се оправят при абсолютно всички марки. Проблемът не е във оптимизаторите - всеки ДВГ е построен на едни и същи принципи с малки разлики. Въздух, гориво, компресия и искра /или самозапалване при дизелите/. Има ли достъп до аванса и смесообразуването, край на играта със забраните в софта!!! Това е.
Поздрави

ПП
Дистрибуторът ми във Холандия прави точно такъв списък със всички възможни коли и снимки на монтаж при всяка, за да може клиентът да види конкретния монтаж при неговата  :) Според мен е излишно, защото вариантите на монтаж за само няколко и нещата се изчерпват с тях   
Поздрави 

Неактивен PyroVeso

  • Специалист
  • Стабилен
  • ***
  • Публикации: 972
  • Life is a DIY project!
Re: Резултати от тестове на горивен оптимизатор от caduceus
« Отговор #87 -: Септември 13, 2014, 12:05:03 pm »
Понеже caduceus продължава да наглее, продължаваме и ние да си казваме истината в очите...

Не е въпросът ДАЛИ от оптимизатора има някакъв ефект (визирам цитираната анкета), а КОЛКО е този ефект?
- Отговорът е: до 5%!
Ако трябва да се вярва изцяло на анкетата, то излиза, че при някои хора е имало дори влошаване на работата на двигателя, вследствие приложението на оптимизатора! Това би трябвало да е принципно невъзможно, което пък навява на мисълта доколко вярна и обективна е самата анкета изобщо.

Следващият логичен въпрос е: Струва ли си този ефект цената на оптимизатора и за колко време се избива тя?
- Отговорът е:  За обикновен човек, който ползва автомобила си по 5-10-15-20 километра на ден (например за да ходи на работа) - не! Рентабилността клони към нула, а срокът на изплащане - към безкрайност.

Друг въпрос, който възниква покрай тези е: Колко по-ефективна е технологията на caduceus, в сравнение с другите конкурентни технологии (с подреждане на магнити около горивопровода), предлагани от руснаци, украйнци, американци, евреи, българи и какви ли още не?
- Отговорът е: На практика - николко! Нещо повече - всичките тези технологии и продукти страдат от самонадценяване... В рекламите пише едно, а на практика излиза съвсем друго, и то за съжаление - не в полза на потребителя.

Аз съм практичен човек - въобще не ме интересува Шраубергер или Айнщайн какво били казали и по колко Нобелови награди имат. Не ме интересуват и принципите, на които работи едно или друго нещо - важното е ТО ДА РАБОТИ според обещанията и очакванията, ако ще и черна магия да използва за това...
В случая важното е че не работи - нито според обещанията и очакванията, нито за парите си...

Друго нещо, което буди любопитство: Въпреки че caduceus НЯКОЛКО ПЪТИ вече се връцва от форума като ощипана госпожица, заклеймява ни колко сме тъпи, обявявайки, че "приключва с нас и с този въпрос" , и ни пожелава "много здраве", той продължава отново и отново да се връща и да пише тук! Даже си направи собствен сайт - garaja.net (което е едно изключително долно и гнусно плагиатство от името на mazeto.net, с надеждата да се облажи за сметка на популярността на този сайт...), но въпреки това продължава да идва тук - къде чрез протежета, къде лично. Защо ли? Много ясно - за нови лапни-шарани! Които неговият сайт и останалите му напъни явно не успяват да му осигурят...

И още нещо: Единственият завод в България, където се сглобяват автомобили (китайските Great Wall) се намира в Ловеч, на няколко километра от caduceus. Защо след толкова години всеки един от тези автомобили не е снабден тайно или явно с оптимизатор? Нали се борим за екология, за икономичност? Всеки литър или десета от литъра в разхода надолу би могъл да наклони везните за потребителя относно избора му на тази или друга марка автомобили....

За raider777: Колега, като си толкова доволен, събери още 10-ина шофери като тебе, нека caduceus им монтира БЕЗПЛАТНО по един оптимизатор, а вие направете с него... ("джоинт-венчър" ли се казва, "франчайз" ли се казва там..) - от всяко спестено благодарение на оптимизатора евро му давайте половината на човека! Така само за месец или дори за по-малко ще си избие вложените оптимизатори и цялата работа ще тръгне на голям ПЛЮС за всички! Хем ще издавите всички с най-евтините и най-екологични превози в Европа!

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Резултати от тестове на горивен оптимизатор от caduceus
« Отговор #88 -: Септември 13, 2014, 12:08:49 pm »
Ето затова не искам да ви пиша във форума - "наглее, ущипана госпожица" и прочее думички от разни невежи тъпанари /да кажа и аз в същия тон/ не приемам. Пишете си сами като допускате това отношение. Аз си имам работа и собствен форум, където хората са нормални

Неактивен az_skeleta

  • Активен
  • **
  • Публикации: 294
  • Пол: Мъж
Re: Резултати от тестове на горивен оптимизатор от caduceus
« Отговор #89 -: Септември 13, 2014, 12:45:52 pm »
Пировесо, Аиде сега малко сметки.

 Понеже явно не ти се смята аз ще ти ги напиша да ги прочетеш.
 При разход 10/100 и средно 27км на ден това прави 10 000 км.за година. За тия 10 000 км си изразходил 1000 литра гориво. При 5 процента икономия това дава 50 литра гориво. сметни си ти цената за банзин и дизел. Излиза че за по малко от 2 години си го изплатил. За газ е повече време, но пък никой не би си купил такъв вид устройство ако пали колата веднъж на месец и минава с нея 30км.
  Ефектите които са побликувани на сайта на Кадуцея са все над 15%, така че срока май падна под година.
  За да не си мислиш че го защитавам ще ти кажа само че и аз съм от щастливците при които не работят К3, и той поне 5 пъти ми е предлагал да ми върне парите. Аз обаче им намерих по различно приложение, което не е за тоя форум.