Автор Тема: Bedini  (Прочетена 567337 пъти)

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Bedini
« Отговор #285 -: Юли 17, 2015, 11:29:53 am »
Хора! Аз пак ще ви го кажа, но засега май само madsatbg ме чува :) Може да не разбирам от електроника, но виждам някои важни неща в това устройство, които са маскирани зад схеми и тоци. Например:
1. Ротор в това конкретно устройство трябва, защото има допълнителен ефект, пряко свързан с оргонната поляризация на постоянните магнити. При такава индукция има и хладен ток - а точно той зарежда в + акумулатора, не нормалния. С нормален КПД над 1 няма никъде - и в склада няма!
2. Транзисторите са спомагателни неща и според мен основно работят по саморазвъртането на ротора и после по хладната компонента. Мерил съм какво излиза в генератора като хладен ток и откъде и го знам твърдо. Добре че ми изгоря бушона та го видях... Завъртян с ръка леко - няма никой, след примерно 150-200 оборота вече се появява енергия и на 300 има добър добив на хладно ел. /контактно, в плюса на изхода и на сърцевината на бобината/. Проста работа, айде въртете с променливи обороти с моторче и пипайте с пръст за да видите какво ще усетите там. На минуса естествено няма никой - при всякакви обороти.
3. Като развъртиш ротора с моторче - и пикове ще си има, както и всичко друго, само дето добивът ще е многократно повече защото зависи от оборотите. При нормален Бедини генератор са 300-350/мин, но при 1500 оборота какво мислите ще стане с КПД??? Ако е здрава конструкцията разбира се и не се разлетят магнити навсякъде  ;D
4. Обработка на магнитите с ВН и ВЧ импулсен ток, неодимови магнити, а предполагам и намотки от еди какъв си вид /правим го в момента и не е ясно още ще има ли файда/ ще вдигнат КПД-то до небесата. Изхвърлете тая електроника дето гори и прави проблеми - на Тесла не му е била нужна, не ви трябва и на вас.
5. Дано пък някой ме чуе сега - написал съм ви го в прав текст, за да не кажете че си пазя инфото само за мен  :) То и с оптимизаторите ми беше така, ама някой направи ли ги? Май не. Така че, айде поне тук да има някаква полза от това дето го говоря. Надеждата ми е в няколко души - Гого, Скелета, Мадсатбг и още един-двама дето не пишат, но четат и работят... Ние тук с колегата ми ще направим подобренията в изделието - но повече глави събрани заедно дават съответно повече акъл. Ако имат по принцип де  ;D

Поздрави

Неактивен EDM electronics

  • Global Moderator
  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 5 004
  • Z - Оркестър Вагнер
Re: Bedini
« Отговор #286 -: Юли 17, 2015, 11:46:09 am »
Като вземем предвид, че до сега всички пътища, които водят към тази енергия са обратната индукция, или хайде, да речем, че тя обира по пътя си "праната", си мисля, че е от съществено значение качеството на ключа. Поне от теорията на Исмаел Авизо заключавам, че така се постигат нещата. Виж какви съставни нискоомни ключове прави и всичко обяснява с обратната индукция. Стреми се да е максимална иначе загубите са по-големи от прихода.

Не случайно в ТТ е избрана първичната с дебел проводник, за ниско съпротивление. А броят на навивките, който е пропорционален на индукцията е преодолян с ограничение до няколко навивки с цел ниско съпротивление, за сметка на високото напрежение на импулса, с който се атакува индуктора. Дали ще ползваш малко навивки и високо напрежение или много навивки и ниско напрежение е всё равно. Но първото е за предпочитане, по-лесно и по-евтино е. И разхода при него е по-малък, защото по-малката индуктивност изисква по-кратък импулс, което е съществено при импулсната технология.

Неактивен Maistora52

  • I'm first Omnologist in World
  • Почетен член на Форума
  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 643
  • Пол: Мъж
Re: Bedini
« Отговор #287 -: Юли 17, 2015, 12:07:52 pm »
Видях много добри мнения по-горе.
В Мрежата има и достатъчно схеми на "бединита" БЕЗ ротор.
Разбира се, че и те са работоспособни АКО отговарят на основното изискване:
1. При Тесла се наричат: Ключ (превключвател, контактор, шалтер и пр.) Бобина и Искрище.
2. Бедини - като радетел на Тесла, заменя Ключа с Транзистор, Бобината остава, а Искрището заменя с магнити... така Искрата отпада, нагарящите контакти (било от пъпките на пластините в релетата, рид-ампулите и пр.) отпадат, но ефекта от ОЕДС в бобината се запазва. Възможно е, Ключа да са двата Магнитни полюса, а Искрището да е Транзистора - въпрос на гледна точка.
Съгласуването на Обратния импулс и в Товарната Намотка с Магнитните N и мним S полюси вече ХВАЩАТ не някакъв Оргон (или брат му Чи) а "Склонността към Удобство" в Природата и в случая - при електроните, вибриращи (треперещи и ядосани) в проводника на бобината, за това че (предположително) веднъж ги юркаме да се въртят с ляв спин, миг след това с десен.

... и малко "лаф моабет"!!! -
Това аз си го представям като едно гигантско сбиване на 2 милиона души напъхани в тунел на Витиня!!! - на единия вход на който стоят известни наши Политици, залъгващи, юркащи и ядосващи тълпата, пускайки свои шпиони всред нея, а на другия - Всичко Безплатно (включително и кюфтетата!) - само че има и Тежка жандармерия, която пуска само по стотина от биещите се да Посегнат към Безплатното - и ту пропускат, ту спират тълпата... от електрони
Сещайте се в усамотение какво е напрежението вътре в Тунела, а да не говорим какво е от двете му страни ...
В аспект диаметри на проводника и Тунелите на Витиня - по-широк Тунел, повече пространство между биещите се - по-силни крошета, по-дебел проводник - по-силен Ток. И обратно -по-тесен Тунел - сбутани един в друг зомбита, не можещи да размахват юмруци, по-тънък проводник - по-малка възможност на електроните да "танцуват"...
Не знам дали сте виждали как се юрва Тълпа от хора (може и зомбита) и каква Сила би могла да ги спре, да ги пуска, да ги спира и т.н.
В цялата тази Лудница има едно - необяснимо защо - великолепно ОЕДС.
Ами ползвайте го, без да се напъхвате в Тунелите на Витиня!

« Последна редакция: Юли 17, 2015, 12:41:10 pm от Maistora52 »

Неактивен EDM electronics

  • Global Moderator
  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 5 004
  • Z - Оркестър Вагнер
Re: Bedini
« Отговор #288 -: Юли 17, 2015, 12:18:26 pm »
EDM electronics,  ти или нарочно не четеш какво съм писал или не ти утърва.
 В предния си пост писах точно това. С генератор на правоъгълни импулси работи, но с магнитен диск импулса е ДВА ПЪТИ ПО-ГОЛЯМ.
 С полеви транзистор обратното напрежение е по-високо с 400В отколкото с 13005(биполярен), но не зарежда по бързо! Това съм го пробвал също!
 Други идеи ако имаш, казвай ще пробвам ако е възможно.
az_skeleta, вероятно при твоето описание обратния импулс е по-висок поради взаимодействието на магнитите с индуктора, но това си има своята цена - енергията която задвижва каплата. С толкова ти е по-мощен при механичния вариант обратния импулс.

При другото ти твърдение ми е малко странно, при условие, че си повишил обратната индукция с полевак, да ти зарежда по-бавно??? Нямам обяснение, няма логика. Освен предположение, че точно тия биполярни транзистори 13005 привличат праната. Нямам друго обяснение  :D.

moco

  • Гост
Re: Bedini
« Отговор #289 -: Юли 17, 2015, 03:53:04 pm »
Не искам да взимате коментара ми за най-верния, но опита ми с бединката си остана само опит. И както винаги на шега налепих схемата по-долу и о, чудо! Тръгна от раз с малки изменения в намотките. Използвах топфкерн с външен диаметър около 30мм. Зарежда осем стари н.кадмиеви батерии постоянно с две градински соларчета. Супер вещ се получи при условие, че винаги има светлина на терасата :)

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Bedini
« Отговор #290 -: Юли 17, 2015, 08:55:38 pm »
Тествах различни схеми и свързвания и успях да постигна частично зареждане на акумулатор с хладен ток от Тесла хеърпин. Зареждането стана само през плюс клемата и плюсовата част на П-то след кондензаторите, дето няма нормален ток  :). Ползвах две 1,5 амперчаса 12 волта акумулаторчета, за да се види как е КПД-то на системата. С доста разходното искрище /5-6 мм искра/ и загубите в системата, установих че най-грубо казано захранващото спада с две стотни волта или два пъти по-бързо от вдигането на захранваното /с една/. Все пак идеята беше да се види може ли еднопроводно само през плюса и то с хладно ел. да се зареди - да, може! Пробната лампа-пламък свети както при контакт с ел. си част, така и на стъклото. Свети при допир на изолацията, стените на акумулатора и клемите - а без допир по протежение на електродите на около 20 см встрани.
Продължавам с тестовете утре, предстои оптимизиране на системата. Зарежда доста по-бързо от Бединито  ;) Но пък там има по-малко загуби, та ще видим.
Поздрави

Velektra

  • Гост
Re: Bedini
« Отговор #291 -: Юли 17, 2015, 09:03:39 pm »
caduceus, моля те обясни: Хладно електричество може ли да се постигне с феритни сърцевини?
Според мен - не може.

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Bedini
« Отговор #292 -: Юли 17, 2015, 09:15:51 pm »
Ами не знам - не съм тествал такива ферити. Засега съм видял такова студено ел. от магнитния ротор на Бедини и Тесла хеърпин, също и от разряди на ВВ кондери. Работя по някои неща на Грей във връзка с последното, та да видим там как е. Нямам и Тесла траф за съжаление, трябва да го видя отблизо това нещо за да разбера какво е наистина  :) Но направено с еднакви маси на първична и вторична, за да има резонанс както е открил Тесла - а не както му падне на навиващия  ;D И без електроника. Май ще трябва да си го направя сам по старите книги, с л.стъкленици и прочее - всичко след това не е същото като ефект
Поздрави!

Velektra

  • Гост
Re: Bedini
« Отговор #293 -: Юли 17, 2015, 09:23:25 pm »
Благодаря за отговора!
И при Грей няма ферит.
Едно от интересните неща при него е че искрището е м/у +4000V и +12V на акумулатора!

Неактивен bobokom

  • Beginner
  • *
  • Публикации: 86
Re: Bedini
« Отговор #294 -: Юли 17, 2015, 09:48:38 pm »
Преди няколко дни се видяхме с Гого и заредихме акумулатора на колата ми с неговото Бедини. След като минах към 300 км оттогава мога да потвърдя, че имам към доста добра икономия, с определено по-добра динамика, както в ниските, така и във високите. Друго което ми направи голямо впечатление, че след като заредихме акумулатора и разредихме 3 пъти с Бединито, с обикновеното зарядно се зареди за 30 минути.
Благодарности на Гого за отделеното време.

Неактивен ndm

  • Специалист
  • Стабилен
  • ***
  • Публикации: 712
  • и има и ш извади ако трее - че даже ш и работи
Re: Bedini
« Отговор #295 -: Юли 17, 2015, 10:44:51 pm »
 Заредил си го с хладен ток и студено електричесво в тази жега и му е дошло дюшеш  на акумолаторчето.
 А после за 30 мин. малко свирепо, ама то вече е мутирало след студено-хладното  ел. и затова поема толкова бързо и вече съвсем обикновено си електричество и обикновен ток. С така заредени акумолатори автомобилите вече имат друга динамика, а и стават независими от маркуча.

Неактивен juliang

  • Заинтригуван
  • Много Напреднал
  • *
  • Публикации: 7 028
Re: Bedini
« Отговор #296 -: Юли 17, 2015, 11:43:53 pm »
Преди няколко дни се видяхме с Гого и заредихме акумулатора на колата ми с неговото Бедини. След като минах към 300 км оттогава мога да потвърдя, че имам към доста добра икономия, с определено по-добра динамика, както в ниските, така и във високите. Друго което ми направи голямо впечатление, че след като заредихме акумулатора и разредихме 3 пъти с Бединито, с обикновеното зарядно се зареди за 30 минути.
Благодарности на Гого за отделеното време.

Ако може да ми отговориш на няколко въпроса - така както ти го разбираш:
1. От какво ще се получи икономията? Енергията, която вкарва искрата от свещта е незабележима на фона на горенето на горивната смес в следващия момент. Искрата на свещта дефакто е плазма - с температура хиляди градуси. Дали ще са 3 000 или 4 000 ... при условие че газовата смес се пали от температура няколкостотин - дали ще има значение? Продължителността на искрата се задава от делкото или компютъра. Интензивността зависи от "мерака" на сместа вътре в цилиндъра да се йонизира, не само от напрежението. Ако си имал неизправност в запалителната система - дали някакъв хладен ток би я отстранил?
Динамиката зависи изключително от сместа, от нейната детонационна устойчивост и енергийността на горивото. С какво ще палиш сместа няма абсолютно никакво значение.
Защо си мислиш, че производителите на свещи не правят и невъзможното да осигурят абсолютно безотказно и възможно най-добро запалване. С какво смяташ че се е подобрила системата така, че свещите да ... де да знам какво - да палят по-добре (което е нонсенс, ако човек е запознат с начина на работа на ДВГ) или да вкарват допълнителна енергия в горенето (което просто няма как да стане поради нищожния прираст на мощност от самата искра).

2. Как ще вкараш в акумулатор който побира 50 АмерЧаса необходимата енергия като го зареждаш с ток 5 ампера за 30 минути? Акумулатора иска 50 амперчаса - 50 ампера за час или 5 ампера за 10 часа, или 0.5 ампера за 4 денонощия... Зарядното мисля че не го захранваш с бедини, а с най-обикновен ток от контакта. Това зарядно ще отдаде точно 2.5 амперчаса за това време и точно толкова ще се съхранят в акумулатора. Обясни ми как като подаваш 2.5 амперчаса "обикновен" ток, в акумулатора ще влезнат 50 амперчаса, или поне 20?
Смяташ ли че ако един така обработен акумулатор го зареждаш за 1/2 час с 5 амперчаса ще можеш да изтеглиш 50 амперчаса и да повтаряш тоя цикъл повече от 1-2 пъти? Ако да - значи си превърнал акумулатора в истински източник на СЕ.

Неактивен bobokom

  • Beginner
  • *
  • Публикации: 86
Re: Bedini
« Отговор #297 -: Юли 18, 2015, 08:16:37 am »
Цитат
Този генератор е като киборг. Като живо същество...
Реакцията която става в електролита на батерията в следствие на която се извлича енергия от ефира
е подобна на процесите които се извършват в стомаха на човека.И ние се зареждаме с тази енергия
вследствие на химическите реакции в стомаха
.
или
Цитат
Заредил си го с хладен ток и студено електричесво в тази жега и му е дошло дюшеш  на акумолаторчето.
 А после за 30 мин. малко свирепо, ама то вече е мутирало след студено-хладното  ел. и затова поема толкова бързо и вече съвсем обикновено си електричество и обикновен ток. С така заредени акумолатори автомобилите вече имат друга динамика, а и стават независими от маркуча.
Избери си сам на кое да повярваш или пък да не вярваш.
Важен е резултата.
 ;) :D ;D :o :o 8)

Неактивен Михаил Кузмов

  • Специалист
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 2 551
Re: Bedini
« Отговор #298 -: Юли 18, 2015, 09:00:50 am »
Аха !  И тук започнаха да се пишат "научно" фантастични глупости !
http://www.google.com/patents/US6545444
Хайде сега, някой да обясни на широката публика, къде точно Джон Бедини е написал тези неща !!
Мерси от манипулации !

Неактивен bobokom

  • Beginner
  • *
  • Публикации: 86
Re: Bedini
« Отговор #299 -: Юли 18, 2015, 09:27:04 am »
Прочети трудовете на Тесла, там е обяснено много добре.