valex,
относно времената, и аз си мислех така, преди да ми дадеш алгоритъма. Важно е да се отчете и промяната на ускрението. Защото ако сравняваме само намаляването на времената(нарастването на скоростта), няма да знаем в следващия период дали нарастването ще се е увеличило или не. Затова най добре да си остане алгоритъма(усещам че искаш да спестиш малко време, ама няма как да стане точно от тук).
juliang,
Идеята ми харесва
наистина се спестява единия таймер. Но има и едно условие - да работим само с предварение.
Все пак ако се доразвие...
1 вариант: ще трябва още веднъж да се спре таймера - за започване на зареждането
2. вариант: зареждането ще повтаря входа(така при аванс ще ядм времето на бобината)
3. вариант: пускаме другия таймер да "тича" за да измерва и дава предварение на зареждането
А относно "силовата страна на решението" - ако решиш да се бориш и с ТАПовете - ползвай моята схема(има я в началото на темата). Пробвана е, работи... но условието е в пика да е записано изход=вход - тоест софта ми куца. Така съм карал колата няколко дни.