"Постановката е следната:
Въздухът, постъпващ на входа на въздушния филтър на ДВГ минава предварително през силно магнитно поле (неодимови привличащи се магнити от хард дискове от компютър с малко разстояние между тях), след това минава през 1кг дребни оловни съчми, служещи за катализатор и постъпва в цилиндъра.
Гориво-въздушната смес се прави максимално обеднена чрез увеличаване на диаметъра на въздушните жигльори и намаляване диаметъра на горивните (в описанието на метода си авторът го отнася към карбураторна система).
Предварението в уточнения работен режим (след 300 км) се прави изкуствено голямо и стига до 45 градуса.
Подаването на искрата при 45 градуса не запалва гориво-въздушната смес, а само стартира процеса "автотермия", при който се получава "фазово превръщане от висш род" на атомите на азота. Самозапалването на ГВС се получава впоследствие от налягането в горна мъртва точка. Под ГВС тук вече се разбира частично разпадналия се азот+кислород+много малко въглеводороди от горивото."
ЗДРАСТИ,абе нещо неми е ясна тази постановка!? Нали двигателя трябва да се запали и подгрее а при това предварение 45градуса неми се вярва че ще пламне.А ако трябва и да се движи през това време приемайки че някак е запалил с тази обеднена смес при тези -15 градуса температура на околна среда ще бъде пречка за останалото движение. а водичката за пароинжектора може би ще трябва да е в термос. А и още нещо:как се контролира парата налягане дебит дозиране при различни обороти и особено при празния ход?каде точно се подава парата? информацията е много неточна и малко разнородна. Даите ми точно описание и схема и съм готов да го пробвам на моята каляска и да ви дам точни резултати от постигнатото.Двигателя ми е 1100см3 53к.с. разход при 90км/ч-4,7л. при 120км/ч-6,6 градско-6,8л.