Автор Тема: Обща теория за базовата същност на Вечността.  (Прочетена 43003 пъти)

Неактивен GreenHulk

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 270
  • Пол: Мъж
  • Астронавигатор
Re: Обща теория за базовата същност на Вечността.
« Отговор #45 -: Февруари 18, 2015, 04:27:04 pm »
кухи бутала

мембрани
по скоро комбинация от двете, с цел да се получи по-голям обем.

Неактивен Bat_Vanko

  • Сериозен Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ****
  • Публикации: 1 351
Re: Обща теория за базовата същност на Вечността.
« Отговор #46 -: Февруари 18, 2015, 04:36:01 pm »
lda_has, няма подаване на външен въздух, има само обмен на въздух между отделните цилиндри. И трябва да се обменя въздух а не вода защото процеса става много по-бързо. Тръбичката както каза и atos е закрепена по периферията на лентата и с тетки се свързва с всеки отделен цилиндър. Има достатъчно гъвкави силиконови тръбички, а и разполагайки я по периферията не се правят резки чупки и не е необходимо значително усилие за това. Идеята с двете алуминиеви тръби решава проблема с изкълчване на маншона, но изисква много добро уплътняване, а от там и голямо съпротивление - както и с твърд маншон. Такава роля е по-добре да се извършва от външна конструкция - така и течността ще бъде като смазка.

Неактивен Радико

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 7 263
  • Пол: Мъж
  • Потребителя не съществува
    • http://martinov-radiko.blogspot.com/
  • Скайп: radiko1a
Re: Обща теория за базовата същност на Вечността.
« Отговор #47 -: Февруари 18, 2015, 05:10:39 pm »
Bat_Vanko
Не си схванал идеята на GreenHulk Той ти предлага решение подобно на уплътняването на напомпващите се амортисьори за някой комби автомобили.
Виж тук на линка се вижда ясно как е поставен маншона.
http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=95196

Неактивен Bat_Vanko

  • Сериозен Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ****
  • Публикации: 1 351
Re: Обща теория за базовата същност на Вечността.
« Отговор #48 -: Февруари 18, 2015, 07:38:50 pm »
Прав си Радико, и в момента не мога да разбера идеята на GreenHulk.
Направих и замерване във вода. Тегло на цялата конструкция извън водата - 1323 гр. При потапяне с тежестта нагоре - 736 гр. При потапяне с тежестта надолу - 652 гр. Разликата в плаваемостта е 84 гр. При положение че изчислената плаваемост е 66 гр., тука се получава реална плаваемост 84 гр. Разликата 18 гр. се дължи на релаксация на гуменият маншон. Под влияние на тежестта маншона продължава постепенно се удължава или скъсява с течение на времето.
Извод: по така предложената схема може да се реализира двигател използващ силата на гравитацията и свойството плаваемост на телата. Този двигател може да се направи с големи размери и съответно да се получат големи въртящи моменти. Скоростите на движение няма да бъдат големи и зависят от вискозитета на течността и начина на изпълнение на конструкцията. При едни и същи размери и изменение само на плътността на течността може да се промени и въртящият момент в широки граници.
Успех на всички работещи!

Неактивен Радико

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 7 263
  • Пол: Мъж
  • Потребителя не съществува
    • http://martinov-radiko.blogspot.com/
  • Скайп: radiko1a
Re: Обща теория за базовата същност на Вечността.
« Отговор #49 -: Февруари 18, 2015, 08:25:56 pm »
Идеята на GreenHulk в този момент не е толкова от значение защото тя се отнася за избор на подходяща технология на изпълнение. после ще начертая нещо да се види за какво точно става дума сега е по важно, че ти повтори моя експеримент по малко по различен начин и достигна до същите заключения като мене, при това с  по голяма прецизност и точност. Значи може да се каже, че работоспособността на идеята вече е потвърдена от два независими източника.

Неактивен GreenHulk

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 270
  • Пол: Мъж
  • Астронавигатор
Re: Обща теория за базовата същност на Вечността.
« Отговор #50 -: Февруари 19, 2015, 03:50:02 pm »
  Значи може да се каже, че работоспособността на идеята вече е потвърдена от два независими източника.

Според мен е логично да се продължи с изграждането на работещ прототип.

Неактивен Bat_Vanko

  • Сериозен Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ****
  • Публикации: 1 351
Re: Обща теория за базовата същност на Вечността.
« Отговор #51 -: Февруари 19, 2015, 07:15:02 pm »
GreenHulk, самото изграждане на работещ прототип означава: конструиране, изработка и последващо изчистване на конструктивни и технологични проблеми и отново изработка на вече подобрена конструкция. Всичко това е свързано с време и пари. Аз работя по КМП и нямам възможност да отделя време и да започна работа по нещо, което е само прототип доказващ възможността за съществуване на "перпетум мобиле".
Ако някой има желание за работа, ще му съдействам. В темата има достатъчно размишления и чертежи по тази конструкция и не би трябвало да представлява проблем за един конструктор.
Успех!

Неактивен Аtos

  • Global Moderator
  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 4 290
  • Мисля, следователно...мисля!
Re: Обща теория за базовата същност на Вечността.
« Отговор #52 -: Февруари 19, 2015, 07:21:46 pm »
Трябва ни име...водно-гравитационен, може би?

Неактивен GreenHulk

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 270
  • Пол: Мъж
  • Астронавигатор
Re: Обща теория за базовата същност на Вечността.
« Отговор #53 -: Февруари 20, 2015, 12:21:03 am »
Трябва ни име...водно-гравитационен, може би?
за по нАучно - хидро-гравитационен  8)

Неактивен GreenHulk

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 270
  • Пол: Мъж
  • Астронавигатор
Re: Обща теория за базовата същност на Вечността.
« Отговор #54 -: Февруари 20, 2015, 12:31:59 am »
GreenHulk, самото изграждане на работещ прототип означава: конструиране, изработка и последващо изчистване на конструктивни и технологични проблеми и отново изработка на вече подобрена конструкция. Всичко това е свързано с време и пари. 

според мен двигател от този тип би трябвало да е един от най-лесните и евтините за изграждане, точно за това е хубаво да се акцентира на него. Тръби, балони/"шапки", макари/колела. Тръби имам, инструменти имам, колела също, балони ще намерим. Трябва ми място да съберем нещата, ако е работилница по-добре, но може да импровизираме. За 2-3 часа да са нарязани и свързани. Чакам доброволци. А и един тиймбилдинг + мозъчна атака да стане:). Без злоупотреба на алкохол.  ;D

"Една малка крачка на човека - гигантска крачка за човечеството"  ::)
« Последна редакция: Февруари 20, 2015, 12:35:12 am от GreenHulk »

Неактивен Аtos

  • Global Moderator
  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 4 290
  • Мисля, следователно...мисля!
Re: Обща теория за базовата същност на Вечността.
« Отговор #55 -: Февруари 20, 2015, 09:50:23 am »
Хълк, не е точно така...трябва да се вземат под внимание доста фактори:

1.Оборотите ще са ниски - водното съпротивление е много по-високо от това на въздуха.
2. От т.1 следва, че трябва да се гони огромна конструкция, за да компенсира ниските обороти с приличен въртящ момент. По тази логика, самото място на инсталиране на подобен двигател се превръща в проблем за решаване - нужна е определена дълбочина на водния басейн.
3.Материалите за колела, валове, лента и т.н. трябва да са устойчиви на водна корозия.
4.Трябва да се помисли за лагеруване във водна среда- сложен инженерен проблем, още повече, ако се ползва среда с морска вода. Ако се монтира в морето, трябва да се помисли и за устойчивост на течения и биологични полипи (за охранителни мерки не говоря даже).
5. Трябва да се помисли и за "изваждане" на въртящия момент на сушата по механичен начин, което се усложнява при монтиране навътре.

Да, идеалният начин би бил да си изкопаеш и бетонираш огромна шахта в задния двор на къщата - поне 8х3 метра, но колко биха се наели на такава стъпка?
Затова, съсредоточи се в прототип първо:)


Неактивен Радико

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 7 263
  • Пол: Мъж
  • Потребителя не съществува
    • http://martinov-radiko.blogspot.com/
  • Скайп: radiko1a
Re: Обща теория за базовата същност на Вечността.
« Отговор #56 -: Февруари 20, 2015, 11:59:48 am »
Ми то е естествено първо да направим някакъв малък прототип, па ако ще и за една лампичка за фенерче да е
« Последна редакция: Февруари 20, 2015, 09:39:28 pm от atos »

Fermer

  • Гост
Re: Обща теория за базовата същност на Вечността.
« Отговор #57 -: Февруари 21, 2015, 11:14:58 pm »
Бестопливный гидрогенератор СаДаиМ -1
https://www.youtube.com/watch?v=dD97Jn14Xf8