Колата е пасат Б3 старичък е (това е колата на баща ми) та за 1 седмица акумулатора така пада, че не може да завърти. Консумацията му е 0.2А при всичко изключено, и аз си мислех, че е от радиото и без него пак си е толкова, друг ми каза в динамото може да има утечка, откачих и него и пак си е така, откачих всичко освен компютъра и пак си е така, което ме навежда на мисълта, че е от него, а него няма как да го сменя заради инжекцията, а и ще ми излезе солено. Само компютъра няма как да го изолирам с нещо, щото си е бая кабелак а и до колкото ми казаха влизат няколко кабела през различни датчици, които са с "-" както и такива с "+", за това и тоя вариант отпадна. С релета не ми се занимава, щото няма да намеря толкова голямо на приемлива цена, а другия вариант е със шалтер от стартер, но мисля, че имаше голяма консумация, а и не съм сигурен дали няма да загрява, 3-ти вариант е пак със шалтер, но да си го пренавия, което си е доста занимавка, 4-ти вариант е с 5 релета по 80А вързани в паралел, ама става много цигания и едно ако не се включи другите ще поемат товара му и може да се запалят от товара.
Ако имате други предложения ще се радвам да ги чуя и да пробвам.