Виждам, че моето "сдъвкано" описание си е свършило работата. Един ме разбра на 110% (И.Димов), а в същото време друг (гецата) вижда някакви разговори с бог за вересий. Искаме да вървим напред Геца, с този поглед в миналото 3-4години назад няма да стане. Можеш да се сърдиш само на твоя приятел - админ, на който дадох толкова много:
1.Файл с 13 стр. описание и схеми на Капаген - 100кВт
2.Файл със схема и описание на друг Капаген - Оверунити мотор 01,02,03 (в туба)
3.Мои оригинали на индуктивен импулсен елемент 1+1, а не както са трафовете 1:1
4.Схеми (едно и двутранзисторна) на самозахранване (с каскада от елементи 1+1)
Накратко не мрънкай повече, а използвай копи/пасте и си маркирай моите коментари и ги отдели в един файл. Така ще си имаш нещо като файла Teslafull.pdf само, че ще е spirit1.pdf
Извинявам се на останалите - сега по резонанса - Тимур не е ходил на семинари иначе щеше да знае това:
По патентите на Тесла има "МУСТАЦИ НА БОБИНИТЕ" , което ги прави отворени системи т.е. теорията не важи.
Бобина с импулс, но свързана към антена почва да сваля и , когато импулс липсва. Всеки, който е теглил бензин от резервоар с маркуч знае, че едно дълбоко дръпване стига и БЕНЗИНА ТЕЧЕ САМ.
ЗА ПРЪВ ПЪТ СЕ СПОМЕНАВА ТУК ОТ МЕН ......................... САМОТОК НА ЕЛЕКТРИЧЕСТВО.
за добро настроение:
http://www.youtube.com/watch?v=0c6nMQAAJD4&html5=1