Радико ами нареди и 100 магнитрона по 1кв например и тия 100 магнитрона колко ще тежат?!? ...... а за целите за които се предвижда технологията тоя въпрос е критичен мисля
Аааааа и един друг малък проблем - казват му КПД КПД който е в промилите да речем тия 100кв ш трее и да се отделят някак .... И в края на крайщата ще имаме нищожна тяга и огромна маса - не толква зарад масата на самият двигател колкото зарад охлаждащата система
За това се бута силно в посока на ионните двигатели.
Но лесно е да фантазираме по една точка а цялата картинка определя дали, или.
Монтанар пак пишеш мислейки с нещо което не знам точно какво е но определено не е главата ти. някхъде тук във форума има линк към сравнение на емдрайв със йонен двигател и във тегловно отношение определено емдрайв е във по добра позиция. когато йонният двигател има нужда да работи месец време непрекъснато.
обаче ако има нужда да работи година, две нещата за йонния двигател стават трагични изобщо всяко нещо дет трябва да изхвърля материя за да се движи е негодно за пътуване на по далечни разстояния. Ако искаме да донесем мостри от Ултима Туле ще трябва да изстреляме космически кораб по голям от самолетоносач. така, че спри да пишеш глупости. А да и освен това недей да лъжеш технократ, че емдрайв има нещо общо с лазерната тяга. голямото отричане на емдрайв идва от факта, че има само едно нещо от което той може да се оттласне за да се придвижи напред, УЖААААААС.
Ама на инжинерите от НАСА им дреме за вашия ужас. тях не ги интересува как работи щом работи.
и за финал, знам как и защо работи даже го написах тук във форума. Не всеки може да го разбере обаче. то това беше и целта.