"Установено е практически, че при създаване на динамично неравновесие във хода на времето в двата края на едно материално тяло, се създава външен импулс за придвижване на тялото в посока на края с по-бързо течение на времето /зоната с по-малка негова плътност/. Колкото е по-голяма разликата, толкова е по-голям импулсът. За да се изравни енергията в системата, външно около тялото автоматично се създава силно електростатично поле, фотонно излъчване във вид на сияние, а също така силно движение на въздуха във вид на вихър. Разликите в полето предизвикват етерен енергиен водовъртеж, ориентиран по оста, свързваща зоните с различен ход на времето. Етерният вихър задвижва материален от въздух, но той не играе роля - само е следствие. В центъра на етерният вихър е даденото продълговато тяло с хронална диспропорция /в случая каната/, а като се измести пространствено оста на тялото, се измества вихърът и съответно посоката на антигравитационното поле. Това е основен принцип на всички устройства от този тип, познати в определена литература като primary drive, или основен движител. Принципът действа навсякъде - във въздух, вода, космос и дори при проникване в твърдо тяло, като за последното се изисква доста повече енергия, за да дезинтегрира достатъчно бързо молекулярната структура на препятствието. За целта се ползва т.нар. хронален лъч - изкуствено създадена зона пред летателния апарат. Но това вече са странични неща и засягат по-съвременна техника..."
Точно тук виждам вече логическата връзка между "Проект Филаделфия",осъществен на времето от Айнщайн и Тесла и основните принципи на действието на описвания двигател.Разликата е,че те тогава не са знаели точно какво правят,а само как !