Автор Тема: Автомобилът на Chobi  (Прочетена 479259 пъти)

Зелен Калчо

  • Гост
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #330 -: Януари 14, 2015, 08:44:28 am »
Добро утро!
 Хайде малко електротехника.
1. Реактивно капацитивно съпротивление - Xc=1/wC=1/2*pi*f*C и важи при променлив ток, защото при постоянен ток f»0 и съпротиението /Xc/ клони към безкрайност.
 Сега за да се въведе ред в разсъжденията е нужно да се отбележи че Чоби е сътворил хаос, като е омешал мощност с енергия и постоянен с променлив ток.
 Първо заблуждение:
J = 1/2 . U^2 . C  -  каква е тази формула? На мен ми прилича на нищо! Очевидно Чоби си е измислил нова формула за Мощност или Енергия,Работа и тн. Ако е за Мощност по закона на Ом то тя трябва да е  P = U^2/R за постоянен ток. Очевидно е че R в случая е Xc=1/2*3.14*f*C  но f=0 и уравнението губи смисъл. За променлив ток нещата са по други но не ми се занимава сега. Връзката между Мощност и Енергия е 1J=1W*1s
 Поздрави!

Неактивен dymelsoft

  • Administrator
  • Стабилен
  • *****
  • Публикации: 627
  • специалист, не носи на пиене
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #331 -: Януари 14, 2015, 08:51:22 am »
Зелен Калчо ми като си почнал да пишеш формули поне сложи и формулата за капацитета на кондензатор постави я на мястото на тока във формулата 1J = 1W*1s  или 1J = 1v*1A*1s и ще стигнеш до въпросната формула.
ПП. в предишния пост съм го написал няма да се повтарям. Формулата я има във всеки учебник освен и там да са я измислили.
« Последна редакция: Януари 14, 2015, 09:07:25 am от dymelsoft »

Неактивен Радико

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 7 263
  • Пол: Мъж
  • Потребителя не съществува
    • http://martinov-radiko.blogspot.com/
  • Скайп: radiko1a
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #332 -: Януари 14, 2015, 09:08:32 am »
juliang обясни много нагледно това което исках да кажа. Със формулата и с обясненията си чоби илюстрира какво се случва с кондензатора, но игнорира това което се случва в цялата електрическа верига.за това се получават такива погрешни изводи които обаче са мед за душата на повечето тук. Обаче като разгледаме цялата електрическа верига заблудата лъсва.

В предположението на dymelsoft има доста рационална логика. Аз също съм се сблъсквал "и то много брутално" с ефект който ме навежда на подобни разсъждения, заради това вече два пъти написах, че ако има наистина нещо тука то идва от трансформатора. 

 

Зелен Калчо

  • Гост
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #333 -: Януари 14, 2015, 09:34:51 am »
@ dymelsoft
Изглежда ползваме различни учебници. Моя е Електротехника 1-ва част на Фархи. Не може да се минава от постоянен в променлив ток и обратно на който както му скимне защото капацитета се държи по различен начин. Може би  студеното електричество е нещо средно между тях но няма кой да ти каже. ;) Ей тука се виждат разликите:
http://bg.m.wikipedia.org/wiki/%D0%9C%D0%BE%D1%89%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82
« Последна редакция: Януари 14, 2015, 09:40:49 am от Зелен Калчо »

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #334 -: Януари 14, 2015, 09:35:24 am »
Здравейте,
пиша тук защото мисля че постът ми не е за темата "Принципът на Чоби" в кофата  :)  Ум не ми го побира как такова важно нещо се обсъжда в раздела за отпадъците :o
Искам да направя малко съпоставки + цитати и кратки коментари за отваряне на очите на търсещите истината. Ще цитирам и уважавания от мен колега Teofilius, защото е казал много истински неща, но дали някой ги забелязва въобще???  Моите коментари са с шрифт италик, цитатите са в кавички, а по-важното е в болд.
Чоби
„Пет години и една седмица вече! Без никакъв ремонт. С едни и същи батерии /изхвърлени, като стари/!! Презарежда се за около 15 минути и.....напред!”
Типичен ефект на радианта /хладното електричество/.  Зареждане на заминали за рая акумулатори, за много кратко време. Многократно проверен и доказан факт от Бедини и репликаторите му.Увеличаване на капацитета доста над нормалния.
Цитат на Теофил оттук
:
http://mazeto.net/index.php?PHPSESSID=52prpqu4e702vnn8bqtj89p6g1&topic=7375.15
„Същественото, е че няма движещи се части, а също се възстановяват почти изхабени акумулатори и освен това капацитета на акумулаторите става по-голям отколкото при използването на стандартни зарядни.”
„Първоначалните варианти на двигател-генератора на Бедини, като резултат основно стават  и служат за презареждане на акумулатори. Посредством използването на един акумулатор за възбуждане на двигател-генератора на Бедини , в последствие се зареждат напълно 10 или повече разредени акумулатори.  .............. Идеята е че в бобината възниква много високо напрежение от автоиндукцията и именно това напрежение, и импулс представлява радиантната свободна енергия при този принцип. Енергията на автоиндукцията се изпраща във акумулатор или група акумулатори, които не са галванично свързани с акумулатора на входа. Крайният резултат е, че могат да се заредят напълно десетки акумулатори преди да се е разредил напълно акумулатора на входа. И понеже енергията на автоиндукцията е свободна радиантна енергия то тя е многократно превишаваща входната предизвикваща я енергия, но поради галваничната връзка с нея е значително отслабена”
Не знам как по-ясно трябва да се каже. Трябва да си много закостенял, за да не проумееш.
За повече информация
- T. E. Bearden, "The Final Secret of Free Energy,"   
http://www.cheniere.org/techpapers/Final%20Secret%209%20Feb%201993/indexold.html
И  Peter A. Lindemann - The Free Energy Secrets of Cold Electricity
http://www.teslasociety.ch/info/NTV_2011/free.pdf
Чоби
„АКУМУЛАТОРИТЕ СЕ ИЗПОЛЗВАТ САМО КАТО СТАРТОВ  ЕЛЕМЕНТ И ПРИ ОПРЕДЕЛЕНИ УСЛОВИЯ, КАТО ПОМОЩНО СРЕДСТВО!
Въпросът не е в използването на електричеството, а в ефективността на използване. Ще Ви спомена само нещо твърде скромно но.....епохално: консумацията при скорост 120 км. в час е само 500 МИЛИАМПЕРА  при 450 Волта.
"ПЕШО"! При него е съвсем друго решението - 130 пъти коефициент на ефективност!!!!!!!!”
Сто и тридесет пъти, не 130 процента!!! Т.е. Пешо е нещо различно от това което той ни показва досега и приказките за КПД до 150% минус малко загуби, та 130% накрая. Забележете, моля!
Типичен ефект на радианта, доказан и от Едуин Грей при публичните му опити. Резюме оттук 
http://fuel-efficient-vehicles.org/energy-news/?page_id=955
„The first demonstration proved that Gray uses a totally different form of electrical current — a powerful, but “cold” form of the energy.”
“The amazing thing”, Hackenberger said, “is that only 1% of the energy was used — 99% went back into the battery.”
Gray explained, “The battery can last for a long time, because most of the energy returns to it. The secret to this is in the capacitors and in being able to split the positive.”
Gray showed this Tattler reporter a small 15-amp motorcycle battery. It was hooked up to a pair of his capacitors which in turn were hooked up to a panel of outlets.
He flicked a switch and the tiny battery sent a charge into the capacitors. He then plugged in six 15-watt electric bulbs on individual cords — and a 110-volt portable television set and two radios. The bulbs burned brightly, the television played, and both radios blared — and yet, the small battery was not discharging.
“You couldn’t get all this current out of that battery under ordinary circumstances”, Gray said.
Цитирам пак Теофил от по-горния линк, от темата за Бедини:
 „Когато говорим за свободна енергия , трябва да приемем, че енергията, която влагаме, за да я получим е само специфичен ключов механизъм за целта.  Ние не получаваме повече енергия от по-малко енергия, но използваме малко енергия за да поддържаме отворен канала към изобилния източник на свободна енергия изпълващ цялата Вселена. ...”
Чоби
„Накратко: да има два акумулаторни блока, които работят последователно в режим заряд - заряд.”
Основен принцип на радиантните схеми, отделяне на входа от изхода. Не бива да са свързани галванично!!! Това е добре разгледано от Том Биърдън, дадох по-горе линк за неговия труд.
Може да ви е интересно и това/
http://garaja.net/viewtopic.php?f=7&t=149&start=60
Лични мои тестове отпреди две вечери - вързан накъсо контур от Тесла хеърпин захранва лампа;  пусната във вода захранена с хладно електричество газоразрядна права лампа свети и съм бръкнал във водата без токов удар. Повторих преди две вечери експеримента от това видео: 
https://www.youtube.com/watch?v=XE5g6x6OOb0  и установих на живо че нещата са така.   
Направено и от Едуин Грей, в материала от линка за него /извадка/:

A 40-watt light bulb screwed into an ordinary extension socket was plugged into the panel powered by gray’s system. The bulb lit, then Gray dropped it into a cylinder filled with water. “What would be happening if this was getting ordinary power right now?” Gray asked, as he stuck his hand in the water with the glowing light bulb.
“You’d be electrocuted and that thing would be popping and sputtering until the fuses blew”, Wood replied.
This reporter then put his finger into the water with the light — no shock.
“Gentlemen, this is a new manifestation of electricity”, Hackenberger said.
The engineer told the astounded onlookers that no laws of physics were being violated, but a new application of electricity has been discovered and put to work.
И АКО СЕГА НЕ СТЕ ПРОУМЕЛИ ЗА КАКВО СТАВА ВЪПРОС, ЗНАЧИ НЕ МОЖЕ ДА ВИ СЕ ПОМОГНЕ.
Системата на г-н Чобанов използва студено електричество – и дали го разбирате или не, това не променя този факт. И въпреки  че и трябва още усъвършенстване, е сериозно постижение! Моите поздравления за него и екипа му!!!
Желая ви ползотворна практика.

« Последна редакция: Януари 15, 2015, 10:31:13 am от atos »

Неактивен coke2k

  • Експериментатор
  • Стабилен
  • ***
  • Публикации: 583
  • Пол: Мъж
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #335 -: Януари 14, 2015, 10:22:13 am »
@caduceus подкрепям мнението ти в това отношение, що се отнася до Грей - ЗНАМ , че там е истината. Погледни за твоя си информация само, този патент http://www.tuks.nl/pdf/Patents/Benitez/GB191514311A.pdf Няма нужда да го коментираш във форумното пространство защото веднага ще ти се нахвърлят специалистите с голям опит. Личното ми мнение е Бедини, изпълнен на високо напрежение без въртящи елементи, буферен кондензатор, индуктор, разрядник , приемник на импулса от обратна индукция, втори акумулатор, комутираща система за 2 банки акумулатори. Индукторите въздушен тип без сърцевини.
П.С. caduceus - да се прехвърлим на темата за Бедини или Е.Грей, че тук темата е друга - да не разливаме темата за Чоби.ОК?

Неактивен Радико

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 7 263
  • Пол: Мъж
  • Потребителя не съществува
    • http://martinov-radiko.blogspot.com/
  • Скайп: radiko1a
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #336 -: Януари 14, 2015, 10:38:19 am »
Това, че смятам за възможно работещ принципа показан от  Чоби произлиза от моя опит. Описал съм за какво става дума, но реших по ред причини да не го пиша директно тук. Прикачам го като отделен документ. 

Неактивен dymelsoft

  • Administrator
  • Стабилен
  • *****
  • Публикации: 627
  • специалист, не носи на пиене
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #337 -: Януари 14, 2015, 10:56:46 am »
Зелен Калчо, така е но нека да бъдем коректни. Поведението на кондензатора при променлив ток е различно до толкова че същия има XC пряко зависещо от честотата на променливия ток. Енергията която може да се натрупа в един кондензатор е друго нещо. Конкретно в схемата къде се вижда, че кондензаторите работят с променливо напрежение. Не можеш да прилагаш формули за променлив ток в схеми където кондензаторите работят с постоянен ток в качеството си на натрупващи заряд компоненти. Все пак въпросните кондензатори са свързани след изправителните диоди и променлива съставка там няма. От там се прилагат прости формули за капацитет. Единственото сбъркано във формулата е това "J" което не съответства на формулата където странно защо в едни учебници под "W" посочват енергия в други посочват "W" като работа. Можеш да разгледаш и това : http://www.roncho.net/fiz/qm/maxwell/capacitor.htm или пък това http://www.avx.com/docs/Catalogs/cbasic.pdf където пък "W" е заместено с "Е" виж втора точка от документа "II. Energy stored in capacitors (Joules, watt - sec)"

ПП. Според мен спорът тук е безсмислен относно верността на формулата. За мен е ясно едно, кондензатора не е източника на каквото и да било тук. Обясненията на г-н Чобанов са такива каквито той си ги представя и разбира. Може и да са погрешни в някаква степен, но това не пречи да е уцелил режим при който получава положителен резултат, без значение на какво се дължи това.

Неактивен juliang

  • Заинтригуван
  • Много Напреднал
  • *
  • Публикации: 6 906
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #338 -: Януари 14, 2015, 11:18:14 am »
ПП. Според мен спорът тук е безсмислен относно верността на формулата. За мен е ясно едно, кондензатора не е източника на каквото и да било тук. ...
А според изказванията на г-н Чобанов "батериите са само за първоначално стартиране на системата, те не са основен енергиен източник" (цитирам по памет).
Май отиваме към Отца, Сина и най-вече Светия дух като източници на захранване...

Зелен Калчо

  • Гост
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #339 -: Януари 14, 2015, 12:04:14 pm »
@ dymelsoft,
 Дали ще е w*s, KW*h, A, Q, N*m*s, все е енергия. По-горе в линка е обяснено какво е енергия и какво е мощност. Една духалка с мощност 2 KW консумира  2KW*h енергия, или 7 200 000 J. Имаше една разработка тук във Форума където един пич зареждаше як кондензатор през духалка и го разреждаше пак през духалката посредством семистор направо от мрежата. Пича твърдеше че дърпа толкова мощни импулси че електромера не ги хваща и се топли без кинти. Недостатъците били як брум по мрежата и здраво греене на кондера. За съжаление разработката се затри нейде.

Неактивен juliang

  • Заинтригуван
  • Много Напреднал
  • *
  • Публикации: 6 906
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #340 -: Януари 14, 2015, 12:16:33 pm »
...Пича твърдеше че дърпа толкова мощни импулси че електромера не ги хваща и се топли без кинти.
Едно е да се топлиш с енергия за която не плащаш, а съвсем друго е да се топлиш без да консумираш енергия (или да консумираш значително по-малко енергия от "общоприетото"). В случая с автомобила просто няма откъде да се "гепи" енергия. Или поне все още никой не се престраши да каже откъде се взима тая енергия.

Зелен Калчо

  • Гост
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #341 -: Януари 14, 2015, 12:27:05 pm »
@Juliang,
 ми ако пича греши за електромера че не може да хване импулсите, къде отиваме... :)
Нищо не твърдя, даже напротив, но намирам някои аналогии между разработките на Пича и Чоби.
« Последна редакция: Януари 14, 2015, 12:33:48 pm от Зелен Калчо »

Неактивен dymelsoft

  • Administrator
  • Стабилен
  • *****
  • Публикации: 627
  • специалист, не носи на пиене
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #342 -: Януари 14, 2015, 12:29:18 pm »
juliang , аз мисля че го казах. Някои го наричат студено електричество, други го наричат радиантна енергия аз пък предпочитам квантов парадокс все тая. Когато се отървем от догмите на класическата физика и започнем да мислим правилно, само тогава ще имаме успех. Тук във форума проблемът на мнозина в това число и аз, се опитваме да докажем явления, използвайки до болка познатите инструменти (закони и формули) на познатата или по скоро насадена класическа физика. Това е. Бъдете свободни не се обременявайте, а експериментирайте. Аз поне не съм спрял да вярвам :) въпреки, че и аз съм обременен от статуквото.

Неактивен coke2k

  • Експериментатор
  • Стабилен
  • ***
  • Публикации: 583
  • Пол: Мъж
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #343 -: Януари 14, 2015, 12:35:03 pm »
Dymelsoft +браво за хубавия пост. Добре би било всички така да разсъждават.

Зелен Калчо

  • Гост
Re: Автомобилът на Chobi
« Отговор #344 -: Януари 14, 2015, 12:56:36 pm »
Е, кой каквото има с това работи. Не може всички да сме като Кадуцеуса, който не само ги вижда тез енергии ами даже и ги мери. Все пак да не забравяме че единствените познати машини във Времето са капацитивните и индуктивните. Едните изпреварват тока, а другите, изостават тока спрямо напрежението във Времето. Е толкова от мен по темата.
 Поздрави!