Автор Тема: Двигател захранван с вода - АВТОРСКА ТЕМА на Владимир Димитров  (Прочетена 192464 пъти)

Неактивен владимир димитров

  • Експериментатор
  • Активен
  • ***
  • Публикации: 270
  • LZ2DMX
Експеримент ДВ

https://youtu.be/bSz0SwEWeEs

Абонирайте се за канала ми в You Tube ще качвам интересни експерименти..

 Поздрави на всички !!!

Неактивен Номак

  • Сериозно Активен
  • ***
  • Публикации: 445
  • Пол: Мъж
  • Благороден!шаман!крадец на свободна енергия!
Уникално!
Каква е цената на електрониката .?
Електрониката май е 500вата ,а двигателя каква мощност е?

Неактивен GreenHulk

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 270
  • Пол: Мъж
  • Астронавигатор
Цената е 1000 евро
За тази цена мисля че трябва да се продава готов работещ двигател, не само тестова електроника.

Неактивен montanar

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 2 405
  • КЪРТИ ЧИСТИ ИЗВОЗВА
Абе не че се заяждам ама  .....
Че е ментенце ментенце е, добре ма поне малко старание да имаше ...... то пародия на мете  ;D

Ш се въздържа от подробна критика че не си струва загубата на време .....

Неактивен Номак

  • Сериозно Активен
  • ***
  • Публикации: 445
  • Пол: Мъж
  • Благороден!шаман!крадец на свободна енергия!
500 w. Траф ,а на вярно бута 50киловата ДВГ - чиста доза СЕ!
Браво бат Влади,мачкай енергийната мафия!

Неактивен GreenHulk

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 270
  • Пол: Мъж
  • Астронавигатор
По обема на двигателя едва ли е повече от 1кВТ, по скоро даже 500-700 вт.
Но ако се изкарва толкова мощност, че и вода да трябва, то по-добре направо електродвигател да се използва.
Детайлната техническа информация в подробности може да е възможност да се определи доколко системата има практическа приложимост.
Ако имаше такава и то сериозна, вероятно нещата щяха да са в новините.

hristo

  • Гост
https://www.indiegogo.com/projects/watburn-this-invention-will-change-the-world
NEW WATBURN 500 POWERS A WATER ENGINE - Price 1000€ shipping worldwide.

Цената 2 Евро за ват.

НОВ WATBURN 500-Цена 1000 € доставка по целия свят.

Владимир Димитров 125 абонати

Експеримент с воден двигател!!!!

-В цилиндъра, от който е отстранена плочата, се завинтва свещ без съпротивление R. Поставят се няколко капки вода, когато импулсът се подава от генератора на изгаряне, водата се превръща в изгарящ водород, последван от експлозия-имплозия два работни удара на буталото ...

Лабораторията е независима и спонсорирана от обикновени хора. Постигнатите резултати се показват на широката публика. Лабораторията също произвежда и продава генератори на ниска достъпна цена, като по този начин изобретението се разпространява по целия свят и е трудно да се спре.

Ако искате да подкрепите лабораторията  PayPAll:   VLADIMIR_PAVLOV_DIMITROV@abv.bg
ако искате да си купите генератор за информация:   dimitrovdevice@abv.bg

« Последна редакция: Септември 26, 2020, 07:05:32 pm от hristo »

Неактивен GreenHulk

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 1 270
  • Пол: Мъж
  • Астронавигатор
Самия факт, че се търси начин на реализация с indiegogo, може да означава няколко неща:

-търсят се бързи пари, вместо устойчиво развитие на проекта
-не е намерен стабилен/сериозен инвеститор (по различни причини: неприемливи условия, неатрактивни технически параметри или др.)
-липса на патент
-всичко заедно

Тъй като съм с икономическо образование бих коментирал нещата така: Наличието на изобретение още не е иновация - иновацията е нов продукт или услуга, която носи приходи/полза за своите създатели/собственици. За организирането на това са нужни икономически и маркетингови умения, контакти, желателно и работа в екип.
Друго нещо - ако даден продукт или технология я има публикувана в интернет или е публично известна, тя не може да бъде патентована.

Неактивен montanar

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 2 405
  • КЪРТИ ЧИСТИ ИЗВОЗВА
То хубаво икономиката и сметките ма тая глупост първо трябва да работи :)
А от това което виждам (не че нещо се вижда) си е поредноео Капанадзе но още по нескопосано изпълнено.

Що е нахакал свещта в тоя цилниндУр?
Що няма елементарно измерване на енергиите?
Що опроводяването не е реално?
Що е снимано с отвратително качество?

АААА и вода в тоя цилиндър няма никаква - ако трябва да гадая има някакъв трудно запалим и трудно горим въглеводород - най вероятно въглен напоен с нещо си - а снима с смотано качество за да не се види пушека.

Неактивен montanar

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 2 405
  • КЪРТИ ЧИСТИ ИЗВОЗВА
Ааа сега изгледах и другият клип - Бе може аз да съм тъп ма тая шина де отива до чашката колко ток може да прекара?!  ::)
Що си мисля че може мноооооого ток да мине - и даже да не посоли водата ш свектка мноооого яко .......
И отново няма никакво измерване.........

С две думи който му се разправя да вземе един електрожен (желателно правотоков) и може да направи точно същото де демонстрира Димов
И ко показва с това че грее тия железца в исрата не схващам ...... това не говори нищо друго освен че автора се опитва да прави шоу за хора без особено понятие какво е плазмена дъга.

Неактивен montanar

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 2 405
  • КЪРТИ ЧИСТИ ИЗВОЗВА
Предполагам автора е пробвал и подводно да пали искрата ама нещо кофти му се получва от към корозия на електродите та за това се базика по тоя начин с процеса.
Като гледам искрицата е високочестотна и не особенно високоволтова.
Дано да намери "инвеститори" човека - всички хляб трябва да ядем ......

Неактивен Радико

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 7 263
  • Пол: Мъж
  • Потребителя не съществува
    • http://martinov-radiko.blogspot.com/
  • Скайп: radiko1a
Ааа сега изгледах и другият клип - Бе може аз да съм тъп ма тая шина де отива до чашката колко ток може да прекара?!  ::)
Що си мисля че може мноооооого ток да мине - и даже да не посоли водата ш свектка мноооого яко .......
И отново няма никакво измерване.........

С две думи който му се разправя да вземе един електрожен (желателно правотоков) и може да направи точно същото де демонстрира Димов
И ко показва с това че грее тия железца в исрата не схващам ...... това не говори нищо друго освен че автора се опитва да прави шоу за хора без особено понятие какво е плазмена дъга.
Монтанар имал си време за губене изгледал си го. Аз само като прочетох, че Владо си е направил канал в тубата и ми се изпари интереса точно като водата в чашата му. Защото човек които работи по нещо за което счита че има перспектива не прави канали, не се пробва като телевизионер. Нищо де нека снима клипове може пък на някой друг да му дойде идея за по рационално ползване на тази "горяща вода" някъде другаде в друга насока. Това е просто приятелска критика към Владо да не се самозабравя. Малко скромност мисля ще му бъде от полза. В този случай критиката ти е напълно уместна, поне по мое мнение.

Неактивен montanar

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 2 405
  • КЪРТИ ЧИСТИ ИЗВОЗВА
Реално има камара такива пишман изобретатели по разните общи медиини ресурси, но мисля че тук сме малко по-грамотни и човека верно се е позабравил де се лансира .....

hristo

  • Гост
За да направим обикновен Автомобилен ДВГ от Бензин на вода, можем да прочетем в прикачената статия, но най-интересното според мен е описание на процеса: водата се разлага с малък електролизер на Браун Газ, който с обикновен Изпарител и плочка за Газово (или с "дървесна захар" ксилоза/Xylose/, известна още и като заместителя на захарта- ксилитол, по хим.път добавяме 7% тегловни към водата и направо наливаме вода в резервоара, вместо бензин), постъпва в карбуратора и работи ДВГ все едно на Пропан-Бутан газово имаме.
 В цилиндъра влиза Браун Газ, който е смесен със въздух (80% Азот) и тази газова смес се възпламенява  с електрическа искра от Свещта, при което Браун Газа изгаря почти мигновено 3800км/сек скорост на горене и образува вакуум, който издърпва буталото до ГМТ, след което водните пари образувани, като отпаден продукт от изгарянето на Браун Газ-а са се нагрели до 2500 градуса по целзии и се разширяват на принципа на парния двигател, оказват натиск на буталото, след като е преминало ГМТ и осъществяват работен ход аналогичен на този в цилиндъра на парния двигател в края на който работен ход водните пари се изтласкват навън отново от буталото през изпускателната система, която е желателно да се направи от неръждаема стомана (неръждавейка), за да не корозира. Както и главата да не е чугунена и клапаните от неръждавейка и леглата бронзови.
« Последна редакция: Септември 27, 2020, 12:23:23 am от hristo »

Неактивен montanar

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 2 405
  • КЪРТИ ЧИСТИ ИЗВОЗВА
Ристе фактологията е верна нооо ноняколко важни неща са спестени.....
Например:
Каква е цената за образуване на тоя браун газ?
И ако тръгнем да отоговряме сметката не излиза в +
Освен това ако искаме да използваме браун газ като гориво определено номера няма да мине с стандартен ДВГ поради една камара специфичности на процеса които ДВГ просто няма как да подсигури. Но това как ти да е - може да се проектира и направи двигател който да гори осиводород но основния въпрос е за чи ху* като получаването му само по себеси коства повече енергия от тая която би дало.
А още по-конкретно за да го получим горим обикновено електроенергия която.......  да речем ни коства един киловатчас и в най най най идеалния случай ще получим енергия около 800 ватчаса след изгарянето му ама това да беше основният проблем - ама не е - основния проблем е после при ДВГто - а едно ДВГ какво КПД има? в най добрия случй 25%...... И ко излезе от цялата тая глупост?
Че горим един киловат часа а получаваме 200 вата в най добрия случай .........