Автор Тема: ОПРОСТЕН РОТОВЕРТЕР  (Прочетена 236127 пъти)

Неактивен coke2k

  • Експериментатор
  • Стабилен
  • ***
  • Публикации: 583
  • Пол: Мъж
Re: ОПРОСТЕН РОТОВЕРТЕР
« Отговор #255 -: Април 20, 2016, 11:29:44 pm »
Нютон е валиден за едно място в едно време. Променяме едното от двете и Нютон забравя основните си принципи.
  @ locco много си прав!
Искрището! То разделя мястото от времето!

Активен kd_dinev

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 810
Re: ОПРОСТЕН РОТОВЕРТЕР
« Отговор #256 -: Април 20, 2016, 11:30:27 pm »
Ех Юлиане имах малко по високо мнение за теб!Когато трябваше да се коментира конкретно за формулите и емпиричните резултати-скри се като мишка!В съвременната физика ако има единодушие по някой въпрос,то е че третия закон на така наречения евреин,НЕ Е ВАЛИДЕН ЗА СИСТЕМИ ДВИЖЕЩИ СЕ С УСКОРЕНИЕ!!!Ако успееш да ми докажеш противното-ще те призная за велик!

Неактивен Радико

  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 7 263
  • Пол: Мъж
  • Потребителя не съществува
    • http://martinov-radiko.blogspot.com/
  • Скайп: radiko1a
Re: ОПРОСТЕН РОТОВЕРТЕР
« Отговор #257 -: Април 20, 2016, 11:40:19 pm »
Цитат
В съвременната физика ако има единодушие по някой въпрос,то е че третия закон на така наречения евреин,НЕ Е ВАЛИДЕН ЗА

Щом не е валиден при ускорение кога е валиден третият закон при покой ли. Защото ако си забелязал телата имат само две състояния: покой и ускорение.
« Последна редакция: Април 24, 2016, 07:05:13 pm от atos »

Активен kd_dinev

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 810
Re: ОПРОСТЕН РОТОВЕРТЕР
« Отговор #258 -: Април 21, 2016, 01:42:24 am »
Няма такова нещо като покой в тази вселена-засега все още някой спорят относно праволинейното движение без ускорение,но и там нещата са ясни за професионалистите!

И спрете вече с този Нютон!Първия му закон гласи-F=M.a силата е равна на ускорението,което създава!Тук няма никъде енергия!Имаме приложена сила,която е създала ускорение!Какво се случава оттук нататък няма нищо общо със силата,създала ускорението!

A въпросната сила успява да създаде ускорение защото в приложната й точка върху тялото с маса м налягането расте,докато от другата му страна няма нищо,което да компенсира това растящо налягане!Точно както телата с големи маси създават около себе се области с понижено налягане,които ние определяме като гравитация,по същия начин действат и феромагнетиците!Подредеността на структуриращите ги частици очевидно им дава възможност да променят свойствата на окръжаващото ги пространство,така че да създадат области с понижено налягане,което е причина и за ускорителното движение на магнити или електомагнити в така нареченото електромагнитно поле!
« Последна редакция: Април 24, 2016, 07:05:28 pm от atos »

Неактивен kall

  • Подготвен
  • **
  • Публикации: 129
Re: ОПРОСТЕН РОТОВЕРТЕР
« Отговор #259 -: Април 21, 2016, 03:49:26 pm »
Почнали сте го тук с тежката артилерия значи... Първо, трите закона на Нютон или принципа на механиката са валидни само в инерциални отправни системи, но не и в неинерциални( движещи се с ускорение). Затова и съществуват т. нар. инерчни и центробежни сили( всъщност псевдосили). Сега, очевидно, че при неинерциални отправни системи само втория принцип е валиден в някаква степен. Трите принципа са следните:
1.) Едно тяло остава в състояние на покой или праволинейно равномерно движение само ако няма външно въздействие( не му действа друго тяло)
2.) Вече споменатия за пропорционалността на масата и приложената сила
3.)На всяко едно тяло, действащо на друго, му действа сила, равна по големина на силата, с която това тяло действа на второто, но обратна по посока.
Сега, за състоянията на телата- зависи от отправната система. Могат да са в покой спрямо една система, но да се движат равномерно спрямо друга. То затова съществува освен Айнщайновата и Галилеева теория на относителността( и двете се наричат така именно поради еднаквостта на протичащите процеси, по-специално движенията при Галилеевата). И Галилеевата относителност касае движението на инерциалните отправни системи( ако сме в такава, не може разберем дали сме в покой или се движим равномерно по права). Дотук обаче беше за праволинейно равномерно движение и за покой. Съществуват и други такива състояния- ускорителните движения по права линия и криволинейните. Разбира се, те могат да се сведат до комбинация от базовия вид криволинейни движения( въртене по окръжност, ротация) и праволинейно движение(транслация, преместване).
И в общи линии е това. Така че, ако ще говорим има ли или не покой- отговорът е има, но зависи спрямо отправната система на наблюдателя(само ако е неинерциална!). При неинерциалните системи възникват задължително инерчни "сили" и там нещата стават очевидни.
Надявам се де съм ви изяснил някои важни неща от училищния курс по физика( 9-ти, 10-ти клас) и се радвам, ако съм бил полезен някому.
Динев, нещо не разбирам за каква разлика в наляганията става въпрос и как се връзва с гравитацията. Двете са коренно различни неща. 
   

Неактивен Аtos

  • Global Moderator
  • Много Напреднал
  • *****
  • Публикации: 4 290
  • Мисля, следователно...мисля!
Re: ОПРОСТЕН РОТОВЕРТЕР
« Отговор #260 -: Април 21, 2016, 04:20:13 pm »
Динев, нещо не разбирам за каква разлика в наляганията става въпрос и как се връзва с гравитацията. Двете са коренно различни неща. 

Едно и също са в основата си! По- точно едното е СЛЕДСТВИЕ от другото!

Не разбирам обаче, защо са всичките тези уроци по начална физика, след като явно са неприложими  при (ако я приемем за вероятна) подобна трактовка "ОПРОСТЕН РОТОВЕРТЕР" ?
Не казвайте кое как, защо не може да стане!
Пишете, ако смятате, че нещо МОЖЕ ДА СТАНЕ! Иначе няма смисъл темата...

Неактивен dymelsoft

  • Administrator
  • Стабилен
  • *****
  • Публикации: 629
  • специалист, не носи на пиене
Re: ОПРОСТЕН РОТОВЕРТЕР
« Отговор #261 -: Април 21, 2016, 06:43:40 pm »
  kd_dinev, темата започната от вас достигна 269 коментара и резултат нулев. Честно казано трудно намирам някакъв смисъл в нея, както и между другото в повечето теми дискутирани в последно време.
  Опитвате се да ни убедите в нещо свързано с определен тип двигател и имате някакви очаквания от членовете на форума, които също не са ясни. Предполагам, очаква се някой да направи нещо, ама какво точно също не е ясно.
.........................................
Няма нито една конструктивна идея от ваша страна. Все пак темата е ваша.
  Поне качете една схема/чертеж и кажете: "ето това ми е идеята - нямам възможност да я реализирам търся съмишленици" и да се започне работа по нещо конкретно. Или направете малък прототип изследвайте/измерете и ако желаете споделете : "това направих... това се получи. Има резултат, но има проблеми - помагайте."
  Това г-н Динев е целта на този форум, а не "разтягане на локуми". Последното се отнася до всички, не само до вас.

  П.П. Моля, не считайте това като лично отношение, такова няма.
Поздрави. 
« Последна редакция: Април 24, 2016, 07:08:39 pm от atos »

Неактивен juliang

  • Заинтригуван
  • Много Напреднал
  • *
  • Публикации: 7 057
Re: ОПРОСТЕН РОТОВЕРТЕР
« Отговор #262 -: Април 21, 2016, 11:24:54 pm »
... В съвременната физика ако има единодушие по някой въпрос,то е че третия закон на така наречения евреин,НЕ Е ВАЛИДЕН ЗА СИСТЕМИ ДВИЖЕЩИ СЕ С УСКОРЕНИЕ!!!
А защо системата се движи с ускорение? Как можеш да взимаш парче от системата и да казваш "това е една система, и понеже аз решавам кое влиза в нея и кое - не, то за нея важат други закони".
Това е все едно да разглеждаш само вагона на един влак, и да твърдиш че понеже се ограничаваш само с въпросния вагон, то той се движи без разход на енергия. Просто защото си решил да изключиш локомотива от сметките. Но без локомотива вагона ти е (или съвсем скоро ще стане) в съвсем друго състояние - неподвижен като камък. ("неподвижен" спрямо Земята, спрямо Алфа Кентавър не знам какъв му е статуса...)

Активен kd_dinev

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 810
Re: ОПРОСТЕН РОТОВЕРТЕР
« Отговор #263 -: Юни 24, 2016, 02:00:14 am »
Из выражения скоростных характеристик видно, что они представляют из себя кривые гиперболического вида одной из асимптот, которой является ось ординат, а второй -асимптотой говорить не имеет смысла, так как она соответствует Iя®¥, М®¥, т.е. она лежит вне аппроксимации.

Из выражения электромеханических характеристик видно, что при идеальном холостом ходе, когда ток якоря и момент стремятся к нулю, скорость двигателя w®¥. В действительности при токе якоря равном нулю, есть остаточное магнитное поле Фост*=0,02¸0,09 и наличие остаточного поля беспечивает величину  скорости идеального холостого хода . Скорость при этом превышает номинальную скорость в 10 раз, что недопустимо из условия прочности коллектора и бандаже крепящих обмоток якоря.Следует заметить, что допустимым значением идеального холостого хода для выпускаемых двигателей является w0*доп<4.

Данные двигатели последовательного возбуждения нельзя применять для механизмов, у которых возможен режим холостого хода с малыми потерями. Эти двигатели запрещается применять для механизмов с использованием цепных, ременных и клиноременных передач.http://helpiks.org/6-84232.htmlТова е доколкото се опитвам да ви убедя,че при нулев ток ползван от ТОЗИ тип двигатели е възможно скоростта на въртене да нарасне до 10 пъти повече от номиналната!НЕ може да се направи малък прототип защото осезаем ефект би се получил при двигатели,който имат по голям инерционен момент на ротора.Освен това ускоренията са много големи и в рамките на секунда ако не се контролира процеса двигателя ще се самоунищожи!Справка термина "РАЗНОС" на руски-неконтролируемо нарастване на скоростта на даден двигател водещо до неговото разрушаване.Какво по конструктивно от това,че имаме натрупване на кинетична енергия без за това да ползваме външна сила???Основният въпрос е как най ефективно да се отнема тази енергия и процеса да се направи цикличен!Юлиане,така и не се заинтересува от системите движещи се с ускорение.НЯМА значение защо дадена система се движи с ускорение,за всяко едно парче от нея важат едни и същи закони-а те казват,че освен РЕАЛНИТЕ сили на взаймодействие между телата се появяват така наречените инерчни сили,които са обусловени единствено и само от това,че системата се движи с ускорение.

Неактивен Vector

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 559
Re: ОПРОСТЕН РОТОВЕРТЕР
« Отговор #264 -: Януари 10, 2017, 08:50:01 pm »
https://www.olx.bg/ad/postoyanno-tokov-dvigatelservo-dvigatel-dinamo-sliven-pik-6-pik-8-pik-ID3C056.html
Dinev,ето го мотора ще правим ли експеримента?

Активен kd_dinev

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 810
Re: ОПРОСТЕН РОТОВЕРТЕР
« Отговор #265 -: Февруари 04, 2017, 10:07:29 pm »
Vektor тези мотори са с постоянни магнити,което означава,че характеристиките им са съвсен други.Не съм се отказал нито от експеримента, нито от темата-напротив съвсем скоро ще публикувам нещо,което убедително доказва,че свободна енергия съществува и може да бъде бъде добивана и управляна чрез електромагнитни устройства от този тип!Но този път ще се постарая всичко да бъде онагледено със съответните схеми и доказателства!

Коев

  • Гост
Re: ОПРОСТЕН РОТОВЕРТЕР
« Отговор #266 -: Февруари 05, 2017, 09:44:17 am »
Най-широко разпространените двигатели от този тип/ серийни двигатели/, са 12 и 24 волтовите стартери на автомобилните двг.
Заради малкото навивки на статорната и роторната намотка, не мисля че ще работи добре в генераторен режим стартера, но ако се куплира с  безчетков, PMG алтернатор може би ще се получи някакъв ротовертер.

Коев

  • Гост
Re: ОПРОСТЕН РОТОВЕРТЕР
« Отговор #267 -: Февруари 05, 2017, 10:01:17 am »
...или пък куплиране с униполярен генератор-фарадеев диск- ще доставя голям ток с ниско напрежение за развъртане на стартера, без нужда от изправител.В този случай, може да се експериментира с 6 волтов стартер, ако все още има такива от старите автомобили.

Активен kd_dinev

  • Стабилен
  • ****
  • Публикации: 810
Re: ОПРОСТЕН РОТОВЕРТЕР
« Отговор #268 -: Май 23, 2017, 10:50:30 pm »
Много мислих по повдигнатита тема и стигнах до заключение,че проблема не е в коментиращите темата,а в мен-доколкото не съм успял да обясня разбираемо какво имам впредид.Оттук нататък ще се опитам в максимално сбит вариант да разясня същността на идеята.Ще съм благодарен за градивни критики!И така понеже работата на празен ход на въпросният двигател не е добре проучена а и предизиква доста спорни моменти тук-по добре да я оставим на спокойствие и да се обърнем към това,което със сигурност е доказуемо.При включването на двигателя под товар цялата енергия получавана от външния източник преди развъртането на ротора се преобразува в топлина.Ако в момента,в който двигателя извади товара от равновесие бъде изключен от захранването-то няма да възникне противоелектродвижещо напрежение и следователно може да бъде пускан при понижено напрежение със запазване на пусковия момент.И така цялата енергия използвана за първоначалното ускорение на товара ще се преобразува в топлина,но в същото време товара вече ще притежава някаква скорост и съответно кинетична енергия,която много лесно може да бъде преобразувана в топлина.Очевидно е,че тази топлинна енергия се явява в повече,доколкото нищо в тази схема не я компенсира!

Неактивен ndm

  • Специалист
  • Стабилен
  • ***
  • Публикации: 712
  • и има и ш извади ако трее - че даже ш и работи
Re: ОПРОСТЕН РОТОВЕРТЕР
« Отговор #269 -: Май 23, 2017, 11:03:35 pm »
И с улавянето на тази топлина можеш да си стоплиш краката зимно време когато си ходил бос по снега.