Майсторе,за съжаление никога не съм се занимавал с Бедини, така че не мога да дам смислен отговор на поста ти.Но бих ти предложил нещо друго,което се надявам да те заинтересува.След определени обороти големината на тока,който протича през машината на практика е равен на нула,но вътре в нея има остатъчен магнетизъм.Дали бихме могли да отдадем продължаващото движение с ускорение на ротора/доколкото той се явява част от магнитната система на двигателя/на действието на неговите полюси,но вече като постоянни магнити?Колега Кузмов,напълно съм съгласен с първата част на поста ти.Действително в резултат на това,че тока е нула,върху ротора не се извършва никаква външна работа.Проблема е там,че той продължава да увеличава скоростта си и съответно своята енергия въпреки липсата на външни сили,които да извършват работа върху него.Ще ми е много интересно да видя как връзваш ремък на вал,който се върти с 15000 об/мин. и какво точно ще цъкнеш,за да отиде в небитието или по дяволите без следа енергия от порядъка на 560 килоджаула?
burgas61, ще се получи това, че двигателя вече ще работи под товар и ще има съвсем други характеристики, които са извън темата, която разглеждаме. И защо ви е допълнителен маховик, ротора и енергията, която се акумулира в него не са ли ви достатъчни?