Здравейте,
Премахването на реле-регулатора/ релето за напрежение/ с лампа 12в, 3Вт за мен е слабо. За Лада съм правил 12В 21Вт. Роторната намотка на лада алтернатор е 4,3 или 3,9 ома, първият омаж е за стар тип, вторият за нов тип алтернатор с добавена мощност от 100Вт.
От закон на Ом 12:4=3, 3А е максималния ток през възбудителната намотка. След завъртане на ротора, възбудителния ток се намалява и регулира, така че да имаме 14В бордово напрежение.
Лампата 12В/21Вт идеално подържаше напрежението 14В с увеличаване на напрежението, оборотите, съпротивлението на лампата се увеличава, възбудителния ток намалява и напрежението е константно.
Схемата е проста, но по-бавно се зарежда акумулатора спрямо, реле-регулатор. Ефективна е при извън градско шофиране.
Предлагам да се почне от прости неща и последователно усложняване и доработки. Успех!