Това, че часовника ви е спрял, преди 20 години е много жалко за вас. Все още си представяте токът, като сини топчета, летящи с висока скорост, молекулите, като топчета, навързани, като мъниста и прочее материални научни догми. Ама не очаквам от висшисти, да плюят, на това, което са ги учили до припадък. Не очаквам и желание да се научи нещо прогресивно, въпреки призива, да се забрави това, което сме учили. Видно е, че желание за "забравяне" няма, нито за учене на нови неща.
Напротив Весо, правия ток, също е вълни, но с по-различни свойства, а кондензатора на MIT, не го разбираш и нямаш представа, какво става там, затова и не виждаш връзката. И можеш ли да обясниш, от къде се вземат електроните, след сглобяване на кондензатора? Къде са седели и в какъв вид, докато е разглобен кондензатора? На тези въпроси, преподавател по електроника в техническия университет, не успя да ми отговори. Просто остана дълбоко замислен. Ако си представим, този кондер, като батерия, кое е това, което ражда вълните, които задвижват електроните, В МЕТАЛА? Металът ли или диелектрика?
Токът в случая се генерира за сметка на окислението ("изгарянето", "разтварянето", преминаването в йонно състояние) на атомите цинк от повърхността на цинковата пластина
Ха, колко точно го каза, именно повърхността! Повърхността обаче, която е МЕДЖУ металите, не е метал! Това Весо, не е "металите". Можеш ли да осмислиш нещата самостоятелно или на час по лъжичка, трябва да давам??? Осъзнаваш ли, какво точно си написал? Йоните, които споменаваш, в металите ли са или между тях?
Между тях са разбира се, в електролита, а не в метала. Метала е само вълновод. Няма да го разбереш, докато не забравиш, това на което са те учили в университета. Аз се гордея, че мразих да уча в училище и така не успяха да ме програмират по този ужасен начин, по който са програмирали теб.