Автор Тема: Тествам нова конструкция с ГЕЕТ  (Прочетена 61848 пъти)

ppankov

  • Гост
Тествам нова конструкция с ГЕЕТ
« -: Март 12, 2009, 12:39:45 pm »
Колеги, пускам нова тема за да могат всички, които тестват ГЕЕТ или искат да започнат,
да пишат тук.
 
На изпускателния колектор, където тръбите на генерацията се обединяват в една тръба,отиваща към първото гърне,
с 300 зора накарах един заварчик преди известно време,да ми завари кран м/м, след крана  навивам гофрирана метална тръба 1' (цол), от там с редукция 1'/ 0,5' цола свързвам медна тръба, която влиза в метален съд вместимост 5 литра, като тръбата влиза от върха към дъното и е на 2 см преди дъното, като тръбата е разпробита към края си за по добра дифузия.
От капака на металния съд подавам газовете на ГЕЕТ през накрайник с бърза връзка и медна тръбичка. От самия реактор директно подавам във смукателния колектор пак през кран, заедно със постъпващия въздух. Мисля, че приключих със гърмежите :) защото по въздуховода е имало отвори, които директно са си "дишали", един специалист-газаджия, каза че затова се е пръснал въздуховода предния път.
Все още не съм сложил дистанционна втулка на ламбда сондата,рахода става (все още)голям, тествам постановката на място, като започне да работи на газ, двигателя става много тих но...колкото е отворено кранчето преди смукателния колектор, с толкова обороти работи двигателя, сместа в металния съд е в пропорция 20:80 бензин вода. Още ме е шубе да изляза на магистралата и да пусна ГЕЕТ-а.....
Моля за Вашите мнения и съвети за линеализиране на подаваното количество газ, двигателя е 16V/2000ccm - пълен инжекцион.
Поздрави и успех на всички.
« Последна редакция: Октомври 09, 2011, 09:43:33 pm от altium »

aviv

  • Гост
Re: Тествам нова конструкция с ГЕЕТ
« Отговор #1 -: Март 12, 2009, 07:14:32 pm »
И аз съм с инжекцион на колата, което ме притеснява.
Според мен трябва да се слага емулатор иначе колата ще върви по вече, но разхода може и да се увеличи.
Ламбда сондата постоянно ще компенсира разликата в изгорелите газове като пуска по вече бензин.
Най добре е да се спре изобщо притока на гориво. Но за целта трябва да може пантон да я захрани.

ppankov

  • Гост
Re: Тествам нова конструкция с ГЕЕТ
« Отговор #2 -: Март 12, 2009, 07:40:48 pm »
И аз съм с инжекцион на колата, което ме притеснява.
Според мен трябва да се слага емулатор иначе колата ще върви по вече, но разхода може и да се увеличи.
Ламбда сондата постоянно ще компенсира разликата в изгорелите газове като пуска по вече бензин.
Най добре е да се спре изобщо притока на гориво. Но за целта трябва да може пантон да я захрани.

Да де, ама как да синхронизирам педала на газта с притока на ГЕЕТ - газ?
Някои казват с моторче и само толкова...
Иначе газта от реактора според мен е достатъчен за да захрани двигателя след загряване, т.е. притока на бензин може да се спре ;)

Неактивен oniatam

  • Подготвен
  • **
  • Публикации: 106
Re: Тествам нова конструкция с ГЕЕТ
« Отговор #3 -: Март 12, 2009, 08:07:29 pm »
Здравейте!
Все се задава въпроса, как да се контролира газта и аз все си мисля дали един испарител за газова уредба няма да свърши тази работа.
Но това някой по-запознат с тия неща може да каже, но въпреки всичко мисля че ще стане.

А за тия сонди, виждал съм на колите с метанови уредби, че слагат някакви чистачки! то е някаква електронна джаджа която чисти грешки на компютъра и мисля че се слага точно за тази цел. Иначе с тоя метан колата ще минава по 20-30км а не по 150 180.

Поздрави!

Duke_BG

  • Гост
Re: Тествам нова конструкция с ГЕЕТ
« Отговор #4 -: Март 12, 2009, 09:12:10 pm »
И аз съм с инжекцион на колата, което ме притеснява.
Според мен трябва да се слага емулатор иначе колата ще върви по вече, но разхода може и да се увеличи.
Ламбда сондата постоянно ще компенсира разликата в изгорелите газове като пуска по вече бензин.
Най добре е да се спре изобщо притока на гориво. Но за целта трябва да може пантон да я захрани.

Да де, ама как да синхронизирам педала на газта с притока на ГЕЕТ - газ?
Някои казват с моторче и само толкова...
Иначе газта от реактора според мен е достатъчен за да захрани двигателя след загряване, т.е. притока на бензин може да се спре ;)

имат пред вид моторче за празен ход - сигурно имаш такова в колата - то подава въздух заобикаляйки дроселната клапа за да поддържа  оборотите на празен ход но как да се управлява това е ключа  от палатката
представлява стъпково моторче и е като кран
но ако сложиш такова чудо ще трябва да помислиш и за предпазен вентил който да отвежда неизгорелия газ на безопасно място че може да не се разминеш само с пластмасовата кутия

ppankov

  • Гост
Re: Тествам нова конструкция с ГЕЕТ
« Отговор #5 -: Март 12, 2009, 10:53:32 pm »
имат пред вид моторче за празен ход - сигурно имаш такова в колата - то подава въздух заобикаляйки дроселната клапа за да поддържа  оборотите на празен ход но как да се управлява това е ключа  от палатката
представлява стъпково моторче и е като кран
но ако сложиш такова чудо ще трябва да помислиш и за предпазен вентил който да отвежда неизгорелия газ на безопасно място че може да не се разминеш само с пластмасовата кутия

Да, да нещо такова се случи досега, пръснат въздуховод.
Тони, някъде тук във форумите, споменава, че газоподаването и газоразпределението, трябва да се преработи.
Тони, моля за твоето мнение.

Duke_BG

  • Гост
Re: Тествам нова конструкция с ГЕЕТ
« Отговор #6 -: Март 13, 2009, 09:36:04 am »
и аз питах Тони с какъв двигател му е опела (че и аз съм с опел) ама той май не обича да споделя резултатите си с подробности  ;)

ти как подаваш газа ?
все си мисля че най-добре е да се подава през плочка за газово , но за пълните инжекции задължително трябва да има и "кихалка" защото пръсването на пластмасите и тръбите може да е най-малкия проблем - може да отиде и дебитомера а той си е цифра дори и за опелите при които частите са евтини.



Тони

  • Гост
Re: Тествам нова конструкция с ГЕЕТ
« Отговор #7 -: Март 13, 2009, 06:54:16 pm »
Не е вярно просто не чета ГЕЕТ. Опела е 1.6 но там нама монтиран ГЕЕТ. Тук имаме обработена пара, която се подава от засмукване. Изпарител от газова уредба работи като нерегулируем редоцил вентил и втората степем регулируем редоцир вентил. Как тук ще се подава ГЕЕТ не ми е ясно. Говорех за газов инжекцион, който да подава водород от електролизер на 3.5 бара а кислорода да се изхвърля.

ppankov

  • Гост
Re: Тествам нова конструкция с ГЕЕТ
« Отговор #8 -: Март 18, 2009, 03:35:06 pm »
Тези дни ми обещаха, резервен колектор - захранващ инжекторите.
Ще опитам да подам газа в него през клапан, след спиране притока на бензин при запален двигател.

Има друг вариант, но скъпо ми излиза вече, газови инжектори, управлявани от локалното ECU.


ppankov

  • Гост
Re: Тествам нова конструкция с ГЕЕТ
« Отговор #9 -: Април 05, 2009, 01:29:34 pm »
виждал съм симолатори на ланда сонда за различни автомобили които симолират работата на сондата и не са много скъпи


Според теб кое е по добре - електронен емулатор или дистанционна втулка?

Неактивен emm

  • Експериментатор
  • Активен
  • ***
  • Публикации: 299
Re: Тествам нова конструкция с ГЕЕТ
« Отговор #10 -: Април 19, 2009, 09:02:35 pm »
Здравейте колеги.  Ако инжекциона е механичен ще стане доста сложно ,защото се управлява по механичен път.Може да се пробва с клапана за вътрешното налягане който се намира на инжекцион главата от страни.
За ел.инжекцията е лесно....на МАП сензора се прави платка за стабилизирано отрицателно напрежение ,стандартно е около  1,2в 1,5в . Подава се по ниско напрежение с което се казва на Компа да подава по малко гориво. МАП сензора мери под-дроселното налягане ,този сензор е основен показател а ламбда сондата е вторичен показател който не е основен.
Ламбда сондата не отчита водород и кислород а само СО2 поне по старите.
Не ви препоръчвам да използвате клапани от газов инжекцион защото ще ги стопите. Газовете след реактора са мн.топли.
С газов испарител не е мн.сложно но все пак си е играчка но и на него ще му изгорите главната мембрана.Трябва само да се премахне радуцил вентила 10атм.
Най добре се прави с 2ва шприца в испаритела ,а основните 4ри се спират

ppankov

  • Гост
Re: Тествам нова конструкция с ГЕЕТ
« Отговор #11 -: Април 26, 2009, 01:25:51 am »
Здравейте колеги.  Ако инжекциона е механичен ще стане доста сложно ,защото се управлява по механичен път.Може да се пробва с клапана за вътрешното налягане който се намира на инжекцион главата от страни.
За ел.инжекцията е лесно....на МАП сензора се прави платка за стабилизирано отрицателно напрежение ,стандартно е около  1,2в 1,5в . Подава се по ниско напрежение с което се казва на Компа да подава по малко гориво. МАП сензора мери под-дроселното налягане ,този сензор е основен показател а ламбда сондата е вторичен показател който не е основен.
Ламбда сондата не отчита водород и кислород а само СО2 поне по старите.
Не ви препоръчвам да използвате клапани от газов инжекцион защото ще ги стопите. Газовете след реактора са мн.топли.
С газов испарител не е мн.сложно но все пак си е играчка но и на него ще му изгорите главната мембрана.Трябва само да се премахне радуцил вентила 10атм.
Най добре се прави с 2ва шприца в испаритела ,а основните 4ри се спират

Но за целта ще ми трябва изпарител плюс два шприца, нали така :)

koliomcrae

  • Гост
GEET за Nissan 100NX 1.6 16V инжекцион
« Отговор #12 -: Май 05, 2009, 05:02:53 am »
Здравейте колеги!Много ме заинтересува ГЕЕТ най-вече заради това че ускорението на Варбурга спада почти двойно.Искам да питам дали има вече някой готов с монтиран и работещ ГЕЕТ на четиритактов инжекционен двигател?Имам Нисан 100НХ и искам да му монтирам системата.Нисана има само ламбда сонда и е без дебитомер заводски.Идеята за ГЕЕТ е много хубава но за съжаление не съм развил чак толкова инженерните си знания и умения за да си го направя сам.Бих искал да се включа в някои екип за създаване на ГЕЕТ.
Имам добри познания по двигатели и всякакви инструменти.

ppankov

  • Гост
Re: Тествам нова конструкция с ГЕЕТ
« Отговор #13 -: Май 05, 2009, 03:48:21 pm »
От месец време не съм пипнал нищо по постановката, и аз като тебе съм със 16 винтила.
Досега, човека монтирал най много ГЕЕТ-ове е Емм, смятам да се уговоря с него, в удобно за него време да извършим монтаж и тестове. Веднага щом имаме резултат ще пиша.
 

aviv

  • Гост
Re: Тествам нова конструкция с ГЕЕТ
« Отговор #14 -: Май 31, 2009, 11:14:00 pm »
От всичко което пробвах до сега това е първото с което се захванах и пак към него се връщам. Моята кола е 2,3 150 коня 16 клапана пълна инжецзия.