Ksurnev, сам ще си намали количеството гориво което се подава, защото усеща горивото като такова с много високо октаново число. Ако искаш да обедниш сместа има много начини. Особенно на конвертирани на газ двигатели, там през газовия електронен блок и коефициента може да направиш каквото искаш. Въпроса е там че ако двигателя не е износен с водата ще му ускориш износването ако прекалиш, но пък ако гори масло и прави нагар износването от това че водата ще ги изгаря финния маслен филм по повърхността на цилиндъра ти е по малък проблем, от това да се износва от нагар - абразив.
Трябва да изкарате един курс за запознаване какво представляват последното поколение двигатели, има клипчета от хора които ремонтират. Ще се повторя сигурно - първо те са за еднократно ползване и не се ремонтират, алуминиевия блок с отворена водна риза е просто задължителен, буталата са Т- образни, такива с къса пола вече не може да се каже защото нямат пола. Сегментите са от тел ги прави машина, тънки. Най важното тези неща които се правят от автомати са и скъпи..няма вече бутала с вложени биметални пластини да изкривят буталото като се нагрее, то няма толкова метал в него. Това нещо си го позволяват защото с тези датчици и електрониката двигателите не правят детонации..не правят 50 000 км. после почват, цилиндрите одрани, буталата заклинвали, биелните лагери се сплескват от тези удари да изтеглят заклинващите бутала, буталата при студен двигател тракат в цилиндрите. Трябва гориво което да е максимално детонационно устойчиво. Икономията от 1 литър е страничен ефект, той проблема е все пак да го покараш малко това нещо. А и са и скъпи, нищо че ги правят автомати частите и буквално стрелят части. Машината е победила човека, те са като печатници за пари, а човека с такива темпове не може да изкарва пари че да и насмогне да купува тези еднодневки.