След дълго отсъствие поради един човек в този форум, пък и поради моя лична преценка се появявам сега защото вече се чувствам по-готов да встъпя в експерименти, защото вече имам мой личен автомобил- Ситроен Ах 1.1 бензин, с карбуратор от Фиат Панда 750, който ми е идеален за експеримента, изчетох всички нови материали за електролизерите и всичко останало. Идеите ми се струват много по-добри от геет.
Все пак желая да ви информирам, че откакто съм студент в ТУ-София се запознах с колега, който тввърди, че негов комшия на селото му си е направил Москвича с реактора на Пантон, но с една съществена разлика. Без да го загрява а само съдовете, в които разполага бензина и водата(20% бенз и 80% вода), само те се подгряват. В реактора е вкарал метална пръчка която е чисто и просто сърцевина на електромагнит(дефакто всичко се свежда до прословутото намагнитване на пръчката). По думите на колегата ми на ауспуха са се образували ледени висулки, точно както четох и в материалите на беинса.инфо.Също така Москвичът, почти можел да работи само на тази ситема, но проблема бил, че когато прекъсва притока на бензин, мотора рязко губел мощност и глъхнел. Това е което аз научих, а относно редуктора на бензинопровода на Жоро на Вартбурга ако имаш предвид намаляване на дебита към карбуратора може и с рециркулация към резервоара да не се товари помпата която и без това си работи постоянно заради вакуума под буталото на 3ти цилиндър. Успех и @алтиум дано нямам правописни грешки, че не ми се занимава да споря за глупости