Тръбата след реактора наистина влиза преди дроселните клапи. Мислех да я пусна след тях, но не знаех дали няма да обърка мазането.
Относно керамичният филтър- сигурен съм,че може успешно да обира всякакъв конденз. Този, който го направих има цилиндрична форма. По нататък ще го снимам. Скоро видях, че има в магазините керамични изолатори за реотани- те вършат също работа.
Такъв цилиндър го поставих в ПВЦ съд- около 3 л. Просто в съда изрязах 2 отвора и наврях цилиндъра, изолирах го със силикон и го поставих преди възд. филтър. Това действа като охладител на постъпващия въздух, тъй като керамиката е порьозна и пропуска водни пари- дори и при ниски температури. Другият ефект е, че се уеднаквява плътността на бензина и въздуха. Разликата в тази плътност е голям проблем при ДВГ. Когато се получи приближаване стойностите на плътност изгарянето става по-пълно и се качва мощността. Този съд се пълни с вода, а зимата се добавя спирт. Двигателя работи много тихо. Пробвал съм като возех някого, на път спирах, откачвах филтъра и след потегляне всеки ме пита - какво и стана на колата та не върви. Може да се направи и електролиза на водата. Няколко пъти слагах и калиева основа- евтина е. При електролиза с калиева основа се отделя много кислород. Но го правех просто като експеримент, не сериозно- има много възможности с електролиза- американците продават такова устройство за Браунов газ по около 800 щ.д.- монтира се лесно на всяка кола.
към Altum-Ще съм Ти благодарен ако пуснеш схемата!