Автор Тема: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле  (Прочетена 748710 пъти)

eantov

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #615 -: Април 07, 2012, 12:33:33 am »
Благодаря ти за бързия отговор, току що махнах 2 от магнитите и ги оставих да са 4 на брой. Интерестното, е че отново нямам вдигане на оборотите, но ще покарам 20-30км и ще видя дали има някаква разлика. Искам да те питам и това дали, когато колата е пълен инжекцион трябва оборотите да се повеишат от нормалните, в които работи?
 Иначе като цяло се е видяло работата на къде отива, и аз ще трябва да си купя твоя продукт  :), но ми се искаше 1-во аз да експериментирам малко и да видя дали имам някакъв положителен резултат. Благодаря още веднъж

vodoley71

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #616 -: Април 07, 2012, 07:20:42 am »
Ще си позволя и аз да се включа....
Първо мойте уважения към caduceus  (или по скоро към един друг caduceus от преди комерсиализацията на продукта си). Не знам къде останаха неговите стремежи за 50-60 и повече % икономия. Стопиха се като айсберг достигнал южни ширини, след като е усетил топлия полъх на първия си 1млн.$
Да му са честити,
но аз постигнах 15% икономия , на HDI, с четири магнита подредени по неговата схема. Изток и запад не можах да открия въпреки, че си купих специално за целта махало, което сега си виси като един Дамоклиев меч. Мен някакви си 15-20% не ме удовлетворяват. С тези цени на горивата дали на 100 км. ще плащам 12лв. или 10лв. голяма файда няма. Ама друго си е да платиш 5-6лв. за същия пробег. Уви 50% икономия е нещо утопично за моя опит с оргона. Само му се радвам като Гаврош на витрина на хр. магазин. Който е чел Хр. Смирненски ще ме разбере.

Поздрави.

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #617 -: Април 07, 2012, 10:34:27 am »
Никой не карам насила да си купува моя оптимизатор. Опитвайте, редете си магнити и т.н. - но аз стигнах до горните изводи и ги казвам без заобикалки. Който може да уцели подредбата - да е жив и здрав, който може да изолира негативната съставка на полето - да е жив и здрав /в тая връзка при vodoley71 не е ясно дали не се "пекат" от нея краката на някой пасажер в купето  ;) / Щото не е само до икономията и ефективността, трябва и безопасност. Та ако с времето се случат артритни проблеми или др. подобни да не се чудиш, колега - минус полето е около 30-40 см с форма на тор и ако не го изолираш, при подредба на магнитите на горивоповода под колата ще влиза доста в купето.
Относно "стария" и "новия" Кадуцеус нещата стоят така - или си вечен експериментатор и нямаш развитие, а чакаш някой да ти комерсиализира продукта /90 %/ - и после ревеш че няма кой, че те лъжат инвеститори и т.н., или животът те кара да минеш на друго ниво и ставаш предприемач. Тогава със зор, грешни кредитни пари и доста бачкане минаваш през технологични проблеми, бюрокрация и клиентски неволи, та накрая се научаваш. Ако това е лошо, нека съм станал лош и комерсиален. Не ви ли е хрумвало, че не всички са експериментатори и доста хора просто искат да получат нещо готово, което да им върши работа? Светът не се изчерпва с тоя форум... Той е ценен, но за максимум 5-6 % от мъжкото население, което е с подходящата настройка да си играе с жици и магнити  :) Така че не се чувствам лош - а просто полезен и с нещо реално като продукт. Който иска, нека мине по моя път и го повтори - няма лошо, дал съм достатъчно информация тук - и още ще давам. Идват и други, нови неща - доста по-интересни от К1.
Относно 50-те процента - много добре, нека чуем как ще стане при толкова различни конструкции. Аз имам визия и напредвам - бавно, но сигурно. Все пак е проект, затова казвам само реални резултати от момента. Да искаш, да знаеш как, да можеш и да го направиш са различни неща.
Поздрави
« Последна редакция: Април 07, 2012, 10:42:18 am от caduceus »

eantov

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #618 -: Април 07, 2012, 02:05:19 pm »
Н/в тая връзка при vodoley71 не е ясно дали не се "пекат" от нея краката на някой пасажер в купето  ;) / Щото не е само до икономията и ефективността, трябва и безопасност. Та ако с времето се случат артритни проблеми или др. подобни да не се чудиш, колега - минус полето е около 30-40 см с форма на тор и ако не го изолираш, при подредба на магнитите на горивоповода под колата ще влиза доста в купето.

това важи ли и ако магнитите са наредени по горивопровода в двигателния отсек? доста ми е интересен и факта дали при моята кола, както я описах по горе е задължително ако уцеля комбинацията от магнити да си вдигне оборотите при положение че всичко се контролира от ЕКУ-то, от температурните датчици, от ламбда сондата и не напоследно място от компютъра на газовата уредба? Питам този въпрос за да знам ако цял ден си играя да ги въртя магнитите да уцеля по някакъв начин посоките на изток-запад дали ще си проличи или трябва задължително да карам по 30-тина км след всяко разместване на магнитите? Благодаря предварително

Неактивен caduceus

  • Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ***
  • Публикации: 1 347
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #619 -: Април 07, 2012, 02:46:01 pm »
eantov
Да, това е една от причините за по-ниска ефективност, дори и да са правилно наредени. Може да ги сложиш в багажника на поне десетина см. от изхода на газовата бутилка и моторът да ти работи на свободен ход 30-40 минути при всеки тест. Така няма да караш средно 30 км и няма да ти пречи на здравето негативното поле, но ефектът ще е по-слаб защото бутилката ще е в него. При мотора също така ще се нагряват и само в началото ще работят /неодимите при над 70 градуса се размагнитват/, затова не се слагат там - плюс това при форсиране има и негативно поле от двигателя, което също пречи. Щом си с газов инжекцион колата ще ти се настрои сама по обратната връзка с ламбдата и компа. Ако свържеш компютър да следи инжекциона, гледай за намаляване на времената на дюзите с двадесетина процента - при правилен монтаж. Следи и за забележимо утихване, повече мощност и липса на мирис отзад. Оборотите понякога не се повлияват - не е задължително. Виж темата Оптимизатори на Кадуцеус, там всичко е описано като симптоми, места на монтаж и проблеми при различните конструкции мотори. Всичко е сдъвкано максимално.
Успех!
« Последна редакция: Април 07, 2012, 02:57:35 pm от caduceus »

zen

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #620 -: Април 12, 2012, 09:58:47 am »
Колеги установих, че при добавянето на вертикално разположен магнит във редицата caduceus негативното тор поле изчезва, а положителното в края на редицата се увеличава.

brevis

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #621 -: Април 17, 2012, 01:17:59 pm »
А този вертикалният от същият вид ли е, както и другите в редицата?

zen

  • Гост
Re: Обработка на горивото и въздуха с магнитно поле
« Отговор #622 -: Април 17, 2012, 08:38:05 pm »
Да напълно.

vodoley71

  • Гост
Здравейте колеги експериментатори,

искам да попитам следното, някой има ли представа какво е влиянието на магнитите върху образуването на озон или въобще има ли някаква взаимна връзка между двете неща (магнити-озон)?

Въпросът може да ви се стори глупав, но за мен е важен.

Благодаря предварително.
« Последна редакция: Май 08, 2012, 09:59:55 pm от altium »

mars79

  • Гост
Здравейте колеги. Скоро попаднах на този форум и ме заинтригува. Реших и аз да пробвам да направя оптимизатор по начина на нареждане на магнитите описан от caduceus. Вчера поръчах магнитите и днес смятам да започна. По късно ще кача и снимки. Автомобила ми е Хонда Акорд бензин. Смятам след всяко ново нареждане на магнитите да оставя колата да поработи известно време и да следя живите данни от ЕКУ-то, като инжекторно време и стойностите на кислородният датчик. За целта преди време си спретнах едно устройство с микроконтролер и LCD дисплей  която върши тази работа. Надявам се тези дни да има някакво развитие по проекта. Поздрави!

brevis

  • Гост
Хайде сега малко да поразсъждаваме относно така наречения ,,правилен'' начин на подредба на магн. редица. Първият магнит е с южния полюс отдясно на тръбата, независимо дали е по пътя на горивото или срещу него, защото са четен брой и е все същото. Това е така обаче само когато магнитите са ОТГОРЕ на тръбата. Ако завъртиш редицата да е превързана от долната страна на горивопровода, се оказва, че първия магнит е със северният полюс отдясно. А сега де! Накрая май ще се окаже, че всеки начин е правилния. Някой опитвал ли е да нареди по 4 магнита радиално на горивопровода, т.е. отгоре, отдолу, отляво и отдясно на тръбата, 2 дължини интервал и т.н. Най-накрая вече трябва да бъде зададен и логичния въпрос:  Защо Райхенбах само е регистрирал наличието на изток и запад на магнита, като е описал задълбочено позитивният оргонен източник на северният магн. полюс и негативния на южния. Той е събрал доста на брой сензитивни хора, хора от цяла Европа и е провеждал опитите си изключително коректно. И никой не видял ,,по-оргонен'' полюс от северния? Не желая да обидя някого, но колко са хората с тези възможности във форума? Ако се вземе предвид и опитите му с голям , около 30кг./ мисля/ магнит и ефекта, който той описва като ,,оргонен пламък, издигащ се чак до тавана'', явно размерът има значение и защо да не се заложи на един по-мощен магнит, насочен със север към горивото или въздуховода, който според мен малко неправилно игнорирахме

icrow

  • Гост
 Според мен тънкоста е в изолирането на негативната страна, каквото е направил caduceus и за това има успех. Поради тази причина се отказах от магнитите, но определено съм за оргонизирането на въздуха!

ivchak

  • Гост
Колеги, относно магнитите проведох следният опит. Сложих на масата един компас и под него лист А4 като ръба на късата страна на листа съвпаднах с посоката север - юг на компаса. Перпендикулярно (от средата)на магнитната стрелка начертах права линия до края на листа. Намерих малка права летвичка и я сложих успоредно на линията така, че като сложа плътно до нея магнит на ръб средата на магнита да съвпада с начертаната линия. След това сложих магнит (примерно с южният полюс)към летвата на разстояние на което не оказва влияние на компаса и започнах бавно да го придвижвам по линията към компаса. На определено разстояние от компаса стрелката започва да реагира и си отбелязах началото на въздействие на магнита. След това обърнах магнита по дължина на другият дълъг ръб така, че южният  полюс да е пак към летвата  и повторих опита. Отново отбелязах разстоянието на което магнита започна да отклонява стрелката. Тази част на магнита която дава отклонение от по голямо разстояние си отбелязвам с + . След това повторих опитите като северният полюс бе долепен към летвата. Забелязах, че от 10 магнита само 2-3 дават много близки резултати. Така, че Кадуцеус е прав когато каза, че един с един магнитите не са еднакви. Ще помоля CADUCEUS  или  ICROW когато имат време да проведат  такива опити и може би да се направи една система за разпознаване на "оргонния" + и - на магнитите  ;D . Поздрави !!!
« Последна редакция: Юни 01, 2012, 09:37:42 pm от ivchak »

Неактивен Bat_Vanko

  • Сериозен Експериментатор
  • Много Напреднал
  • ****
  • Публикации: 1 363
@ivchak,
не се шашкай толкова! ;) Нормално Китайско изпълнение! ;) Магнити NFB 38, които трябва да имат остатъчна индукция 1,25Т, всъщност дават 0,89Т!
Успех!

brevis

  • Гост
Според мен тънкоста е в изолирането на негативната страна, каквото е направил caduceus и за това има успех. Поради тази причина се отказах от магнитите, но определено съм за оргонизирането на въздуха!
Ако на горивопровода отдолу под купето се монтира мощен магнит със севера нагоре негативното поле е с посока към асфалта. Тогава от позитивното поле се възползват и пасажерите като по този начин отпада нуждата от въпросната  ,,тънкост''