Чудех се дали въобще и заслужава да отговарям на горните глупости, но може някой да няма цялата информация и да се заблуди. Затова като за последно /няма да пиша повече тук/ нека уточним:
1. Уважаеми Електрос. Ти си ми колега, направил си прибор на ток с цел икономия на гориво, който се опитваш да пуснеш на пазара. От тази гледна точка е съвсем разбираема агресията, с която ме нападаш. Само че: твоето изделие работи с ток и подлежи на повреди, ремонт и настройка от специалист - моето не; твоето за камиони струва 1500 лв без ДДС, моето в момента е 580 лв с ДДС и цената му вече отива още надолу поради усъвършенстване. Т.е. с цена над три пъти и недоказано в практиката изделие си извън пазара, затова подскачаш и ме обиждаш. Не се прави на психолог, това не ти отива - гледай си колите в автосервиза и работи над егото си - има нужда. Всеки е ценен с това което прави в ежедневието и не е нужно да се изхвърля с неща, от които няма понятие. Това е проклятието на българина - че е вечно най-осведомения и капацитет по всичко, а другите пасат трева. Не е така
2. Ако не беше толкова подвластен на българския синдром да плюем по това което не разбираме, щях дори да ти помогна да си усъвършенстваш продукта, защото е като моите - за общото благо. Изяде си хляба. Не разбирате процеса с колегата ти, напипали ст нещо което работи - но като не знаете защо, затова не можете да го докарате до максимума. Така че - продължавайте да копаете златото с кирката - аз имам сателитни снимки на находището, георадар и минни машини
. Да видим кое е по-добро. Пазарът не лъже.
3. Дал съм за свободно ползване, на всички желаещи, максимум информация от това до което съм достигнал по темата. Инвестирал съм време, пари и нерви за това - но го дадох, за да може всеки който малко от малко схване нещата, да си направи за колата си и да кара с оптимизиран двигател. Ти какво си дал??? Написал ли си нещо друго освен хвалби и колко добре ти работи прибора? Схема, доказан с лабораторни тестове принцип и т.н.? Не. Тогава не се обаждай и преписвай каквото можеш, защото ямата свърши. Повече няма да има.
4. Относно колегата с 4-те магнитчета за мебели. Тук нещата са типично български - дай да сложим на трабанта стикери от 1 лев, купени от панаира и той ще стане като Мерцедес
Ами няма как. Не става с два лева за ферити от мебелния магазин. И пак да обяснявам кое и как - все едно няма тема по въпроса, дето стана прекалено дълга вече за четене и трябва да се чисти. Който чел - чел, който разбрал - разбрал. За мързеливци и оставачи има специална паралелка, но аз не съм даскал там.
5. Уважаеми админи и модератори, моля да изтриете всичките ми близо 800 поста от форума. Ако не ви се занимава, аз ще си ги изтрия лично един по един. Явно информацията която давам с чисто и отворено сърце, не е ценна и никой няма нужда от нея. Благодаря на Майстора52 за доброто отношение и му желая успех. Може би, ако някой ден се видим на живо, ще помогна да направи работещ генератор с магнити, защото знам това -онова което явно му убягва. Другия вариант е да го направя сам или с помощта на колегите от моя форум, с които имаме вече няколко общи уникални продукта. Ще видим, работи се и по още два, немагнитни варианта. Като бонус - виж генератора на Уанг. Ако разбереш защо работи, ще тръгне и твоят.
6. Желая здраве и успехи на всички колеги, с които сме си писали в този форум или имат мои продукти. Можете да селедите развитието на това което правя с работещите практически колеги във форума ми
www.garaja.net Ще видите интересни неща - сега е актуална камината с водно захранване, от която има няколко работещи варианта и колегите си топлят къщите с два-три пъти по-малко дърва. Разработката се базира на руската мембрана - чудо за печки, но е усъвършенствана с постоянн приток на вода и приборна регулация на процеса. Това е само едно от нещата, последното
7. Ако на някой все пак му трябвам лично, тел. ми е 0885 781469, пощата
caduceus_bg@abv.bg , сайта
www.caduceusbg.comЖелая ви весело посрещане на Нова година.